סדנה - קוביות מרחפות

את ההשראה לקוביות המרחפות מצאתי ברשת, והן התאימו לי בול לנושא שנבחר לאתגר התלוי.

לשמחתי קרן פרפרים וסמדר אפשטיין זרמו איתי, וניצלנו את הזום השבועי שלנו לתכנון ולהכנה של זה.

מה שאומר שהן היו שותפות מלאות בתכנון ובחשיבה. ומה אני אגיד לכן.... אתן לא מבינות כמה שזה מקל ומפשט את הכל. תודה בנות, אין עליכן.

ומאחר ואני ממש אוהבת את איך שזה יצא אז גם הכנתי הכנתי סדנה

ציוד דרוש לסדנה: טרימר, לוח קיפול, כ-5 דפי בסיס 250 ג', שיפוד עץ באורך 12".


את ההדרכה ניתן לרכוש בעלות של 85 שח.

איך זה עובד? אתן מעבירות לי את הכסף בביט (לטלפון- 054-4638824) ושולחות אלי הודעה עם כתובת המייל שאליה אתן רוצות לקבל את הקובץ.

אז הנה הקוביות המרחפות מכל מני זויות:


לחלק מהפאות ניצלתי כרטיסיות מהסטאק:


וחלק מהן קישטתי עם משפטים מדף המדבקות שבו:










תובנות:

1. הקוביות כמעט בגודל של 3", ווזה ששלושתן מסתובבת, עצמאית, יוצר אפקט ממש מדליק. ממש כייף לשחק איתן ולהסתכל עליהן.

2. סה"כ יש לנו 12 פאות לקשט. מבחינתי זה היה שימוש מצויין לשאריות. הייתי צריכה רק רצועה אחת גדולה יותר (האדום המנוקד על המעמד עצמו).

3. לגמרי אפשר להדביק על חלק מהפאות תמונות, וזה לגמרי מתוכנן לפעם הבאה.

4. סטאק מהמם של Simple Stories שנקרא Hello Today. חששתי ממנו מעט בגלל ההתכווננות שלו ללוח שנה, אבל הדפים שלו היו כל כך מהממים שלא עמדתי בפיתוי. ואני ממש שמחה. הוא משגע בעיני (:

5. הקוביות מקרדסטוק והבסיס מציפבורד. תכננתי אותו קצת אחרת, אבל קרן מצאה דרך הרבה יותר פשוטה משלי לבניה של בסיס, שזרמתי איתה, ואני ממש שמחה (:



יאללה מי באה לסדנה? הרשמה אצלי בפרטי.

ההדרכה זמינה לרכישה בעלות של 70 שח.

איך מתבצעת הרכישה? אתן מעבירות לי את הכסף בביט (לטלפון- 054-4638824) ושולחות אלי הודעת ווצאפ או פייסבוק עם כתובת המייל שאליה אתן רוצות לקבל את הקובץ.

שימו לב שאחרי שהקובץ נשלח אליכן לא ניתן לבטל את הרכישה.

תגובות