כרטיס ברכה אקורדיאון - הדרכה

 את ההשראה לכרטיס ברכה אקורדיאון מצאתי ברשת.

זה די מצא חן בעני, אז הוספתי טאץ משלי ואז הכנתי לנו אחד (:


הכרטיס סגור (לכיוון כתיבה עברית, כמו שאמור להיות) - ככה רואים את האקורדיאון שלו בצורה יפה:

ולכיוון לועזי, כמו שאני עשיתי בטעות ):

ופתוח:






הדרכה:

דף בסיס בגודל 12" על ½5".

בדופן של 12" נחרוץ ב- 4", ½7", 11":

דף בסיס בגודל 11" על ½5".

בדופן של 11" נחרוץ ב- 3", 6", ½8":


נקפל את שני החלקים לצורת אקורדיאון.
בחלק הגדול, ברוחב 12" יש לנו לשונית בגודל 1".
נשים עליה דבק.
נחבר אליה את האקורדיאון השני, לדנף היותר רחבה:


מודבק:


כשאנחנו מקפלים את המשוויצון יש לנו מבנה מדורג:


מדוגמים:

2 מדוגמים בגודל ¼5" על ¼2".
2 מדוגמים בגודל ¼5" על ¾2".
2 מדוגמים בגודל ¼5" על ¼3".
מדוגם בגודל ¼5" על ¾3".

אני בחרתי לעשות להם מאטיג כפול של ⅛". מוסיף הרבה עבודה אבל נותן אפקט יפה (:

נדביק את המדוגמים, אבל נחכה רגע עם הקדמי:


נמצא את האמצע ומדביק חוט אופים פונה ימינה, אל האקורדיאון:
(שימו לב לא להגיע עם הדבק עד לקצה הדף, כי אנחנו לא רוצים שהוא יבצבץ על המאטינג מתחת למדוגם).


עיגול בגודל 1":


נעשה חור באמצע של העיגול:


נכניס לתוך החור סיכנה מתפצלת, אבל עדייל לא נסגור אותה:


במדוגם שיישב בחזית האלבום נמצא את האמצע ונעשה חור:


נכניס לתוך החור את הסיכה המתפצלת שכבר יושבת מעל העיגול, ונסגור אותה:


ככה זה נראה:


עכשיו אפשר ללפף את החוט סביב האקורדיאון לסגירה:


נשאר לנו רק לקשט (:

מזכירה לכן איך זה נראה בסוף:


תובנות:

1. קליל וחמוד. הדבר שהיה הכי "מסובך" להסביר בו זאת הסגירה (:

2. אפשר לשחק עם הגדלים / גבהים ולהתאים למה שרוצים.

3. בדיעבד הייתי מסדרת את הכרטיס שיפתח מימין לשמאל אבל שמתי לב לזה רק אחרי שהדבקתי את הקישוטים בפנים, אז כבר אי אפשר להפוך. בתמונה הראשונה בפוסט אפשר לראות מה הכיוון הנכון לדעתי. כמו שארץ, לכתיבה מימין לשמאל.

4. מאטינג כפול. הרבה התעסקות אבל יש לזה אפקט משגע. זה אומר דיגום של ⅛" ולא של ¼" כו שאני בדרך כלל עושה. את המאטינג הלבן עשיתי מדפי A4 בעובי 140 ג'. ככה שאפילו לא "בזבזתי" קרדסטוקים.

5. לא שמתי לב והקישוטון בדף האחרון "בולט" החוצה כשהכרטיס סגור למצב אקורדיאון. לא סוף העולם, אבל זה יתן מראה יותר נקי בלי הגלישה הזאת.

6. אני יודעת שיש בנות שלא אוהבות את הסגירה הזאת. אני כן אוהבת. חושבת שהיא עדינה וחיננית. מי שבכל זאת ממש לא מתחברת יכולה להכין חבק.

7. פרוייקט נהדר לסטאקים קטנים. היה לי רק אחד, ישן. כן, כן, אין לי כלום. אז השתמשתי בו. Blessed של KaiserCraft. לא אוהבת אותו בכלל ):

תגובות