טריפוליו - סדנה דיגיטלית

איזה כייף, סיימתי להכין לכן את הסדנה החדשה שלי.

אני עובדת עליה ביחד עם אורלי וילנסקי מאז שסיימנו להכין את האלבום אחד יחיד ומיוחד שלנו. היה ברור שלאלבום ההוא אי אפשר להכין סדנה דיגיטלית, אבל ניסינו להמציא וריאציה מגניבה שאולי כן תוכל לעבוד. 

ואני חושבת שקצת הצלחנו (:

טריפוליו. שזה אומר פוליו עם 3 פאות בכריכה.

האלבום בגודל ½8" על 9", עם מקום לכ-60 (!!!) תמונות בגודל הדפסה 9 ס"מ על 13 ס"מ.

הכריכה של האלבום עשויה מצ'יפבורד, והוא חזק מאוד, בגודל מרשים, ויהיה מתנה מרגשת ומיוחדת.

ציוד דרוש לסדנה:

  • 3 ציפבורדים בגודל 12" על 12" (שלי בעובי 2.2 מ"מ, אבל זה לא קריטי).
  • 2 דפי בסיס בגודל 13" על 19" במשקל 250 ג'.
  • חבילת דפי בסיס בגודל 12" על 12" במשקל 250 ג'. (ישארו הרבה דפים).
  • סטאק של 12 דפים מדוגמים בגודל 12" על 12". (ישארו הרבה דפים).
  • 10מגנטים.
  • סרט לסגירת האלבום.

את ההדרכה ניתן לרכוש בעלות של 125 שח.

איך זה עובד? אתן מעבירות לי את הכסף בביט (לטלפון- 054-4638824) ושולחות אלי הודעה עם כתובת המייל שאליה אתן רוצות לקבל את הקובץ.


עכשיו בואו נראה אותו:

הטריפוליו סגור:

ופרוס כולו:


הכנף הימנית:

יש לנו כיס עם שני אינסטרים, ומפל.




המפל:


האינסרטים:





הכנף האמצעית:

בחזית יש לנו שער:


פתיחה ראשונה של השער:


והנה השער כולו פתוח:


ושתראו קצת מזוית איך זה נראה:


סגרתי את השער החיצוני, ועשיו אני פותחת את הפתיחה הימנית של הכנף:



והנה גם הפתיחה השמאלית פתוחה:


קצת יותר מקרוב:


המפל המרכזי:


פתוח:




מתחת למפל מתחבא כיס עם מקום לתגיות:



דוגמא לתגיות:



הכנף השמאלית:

למעלה יש ספרון:


הנה פתחתי את הסגירה שלו:


פתיחה ראשונה:


והנה כל הספרון פתוח:


הספרון כולו הוא כנף שנפתחת ימינה:


מתחת לספרון יש כיס שבו יושב אינסרט גדול:


האינסרט פתוח:



והנה תמונה של כל הכריכה של הטריפוליו שלנו:



תובנות:

1. סטאק מעלף. לא ציפיתי ככה להנות ממנו וממש הופתעתי לטובה. עד כדי כך שמיד הזמנתי לעצמי עוד אחד (: Echo Park - Little Dreamer Girl Collection

2. מבנה נהדר, מלפ הפתעות, אבל לא מסובך לתפעול. אני באמת מרוצה (:

3. תודה לרגינה גילביץ שבדקה את ההדרכה (:

תגובות