מגדל מתפוצץ - הדרכה

פייר אני מתרגשת, כי זה יצא כל כך מרשים, צבעוני ושמח.


הדרכה חדשה למגדל מתפוצץ.
את הרעיון ראיתי בכל מני מקומות ברשת, אבל התכנון, העיצוב, הגדלים, ההדרכה, ועוד כמה גימיקים קטנים בדרך - הם כולם שלי (:

קופסה בגודל 7״ על 7״, מתפוצצת.
בתוכה קופסה נוספת, מתפוצצת גם היא, שמכילה מגדל עם מנגנון שמתרומם ונפתח לשלוש קומות סופר מגניבות, עם כנפיים!

אפשר לשלב במגדל המתפוצץ כ-30 תמונות או יותר.
ציוד דרוש: טרימר ולוח קיפול.

* ההדרכה אינה כוללת את השייקר שעל הקופסה. הוא חלק מהעיצוב הפרטי שלי.

את ההדרכה ניתן לרכוש בעלות של 85 שח.

איך זה עובד? אתן מעבירות לי את הכסף בביט (לטלפון- 054-4638824) ושולחות אלי הודעה עם כתובת המייל שאליה אתן רוצות לקבל את הקובץ.

הקופסה סגורה:


מצליחות לראות את הדיגום ההמשכי?



הדיגום ההמשכי ממשיך גם לדופן האחורית של הקופסה:


הנה הקופסה פתוחה.

הפתעה! בתוכה יש עוד קופסה (:




וקצת יותר מקרוב:




עכשיו כבר הקופסה הפנימית פתוחה:





והנה המגדל הפנימי, עם המנגנון המיוחד, התרומם למעלה.
ככה הוא נראה פתוח:




ובזכות דורית גינזבורג, יש גם סרטון שמראה איך המגדל מתפוצץ (:


ותראו איך המגדל נראה אחרי שעבר הסבה לקופסת ברכות למיה:







תובנות:

1. מתנה גדולה ומרשימה עם המון נוכחות.

2. פרוייקט ממש כייפי, בעיקר לחובבות הקופסאות. אינו דורש ציפבורד, ולא מעיק מדי.

3. חיבור המנגנון מעט טריקי, אבל שווה את המאמץ.

4. השייקר, שאינו כלול בהדרכה, לקח לי כמעט את אותו הזמן של בניית המגדל (:

5. סטאק Shine של טניה סול התאים לי פה בול!

6. תודה מיוחדת לנורית כליל החורש ולענבר כפיר שהיו שותפות מלאות לתכנון וליצירה, וסבלו כל הדרך, דרך התחלה מסורבלת וקשה עד לתוצר המוגמר הכייפי (:

תגובות