פולדר A4 - שדרת עור - הדרכה

בחודשים האחרונים אני ממש מתלהבת מהפולדר A4 שדרה רכה (קרפטקסט).

אבל... נראה שחיסלנו את המלאי בארץ, ואני לא מצליחה להשיג.

אז הייתי חייבת למצוא פיתרון אחר.

אז קבלו את הפולדר A4 שדרת עור (דמוי עור אני מניחה).

את ההדרכה ניתן לרכוש אצלי בעלות של 70 שח.
מי שכבר רכשה את ההדרכה של הפולדר ורוצה גם את הגרסה הזאת, יכולה לפנות אלי ולקבל אותה במתנה (:

ציוד דרוש: טרימר, לוח קיפול, כ-5 דפי בסיס 250 ג', שני ציפבורדים 12״, 6 מגנטים,דמוי עורנייר בד איטלקי
רצוי: סרגל טים הולץ, ספייסרים של 6 ממ (רבע אינטש).

איך זה עובד? אתן מעבירות לי את הכסף בביט (לטלפון- 054-4638824) ושולחות אלי הודעת ווצאפ עם כתובת המייל שאליה אתן רוצות לקבל את הקובץ. הקובץ ישלח אליכן למייל שביקשתם.

כריכה חיצונית:

בגלל שהפולדר מיועד לי, ויש לי כבר אחד, אז הייתי חייבת לגוון, ולא בניתי בפנים תיקיה כמו בהדרכה, אלה הכנתי לעצמי כיסים. שימו לב שבהדרכה יש בצד ימין תיקייה (:

כריכה אחורית:

תראו כמה ששתי הכריכות יפות ביחד, ואיז טאץ מגניב נותנת השדרה מעור (:


כמו הפולדר שדרה רכה (קרפטקסט), גם הפולדר הזה עם שדרה גמישה לגמרי,

וניתן לקפל אותו כנף אל כנף בצורה מלאה ושטוחה, כדי שיהיה נח לכתוב:



את ההדרכה ניתן לרכוש אצלי בעלות של 70 שח.
מי שכבר רכשה את ההדרכה של הפולדר ורוצה גם את הגרסה הזאת, יכולה לפנות אלי ולקבל אותה במתנה (:

תובנות:

1. עפתי על הטאץ שהעור מוסיף (:

2. קשה לי לחזור על עצמי כל הזמן, אז החלפתי את התיקיה בכיסים. פשוט בשביל שלא ישעמם לי ושלא יהיו לי שניים זהים (:

3. אני שיחקתי עם העור בצבעים של תכלת וואוד, אבל מי שרוצה יכולה להזמין פשוט בצבע שחור, ואז תהיה לו פחות נוכחות.

4. ביקשתי מחיים שיכין לנו קיטים של החומרים הבסיסיים לפולדר - ציפבורד, עור, נייר בד (:

5. מאחר והפולדר בשבילי, בחרתי בסטאק שמתאים לי, Carta Bella Paper - Craft and Create. אוהבת מאוד את הצבעוניות שלו, ויש לדפים מעין טקסטיורה ממש עדינה, שהופך אותם לסופר מרשימים (:

תגובות