קופסה קלאסית - הדרכה

שרון לוי דורון ביקשה קופסה ציפבורד שתתאים לברכות לחתונה של אחותה.

חשבתי שזה משהו קלאסי שיכול לעניין עוד בנות, והכנתי לכן הדרכה (:

בהדרכה נלמד להכין קופסה קלאסית בגודל פרקטי של ¾8" על ¾6" גובה 2".

זה אומר שישבו בה בנוחות אלבום / ערימת ברכות בגודל 8" על 6", ואפילו קצת יותר.

היתרון של זה שזה מאוד חסכוני מבחינת דפי בסיס, ועדיין מאפשר לשלב תמונות.

ההדרכה כוללת מידות של המדוגמים המחולקים שלי, כדי שתוכלו להגיע לתוצאה מיוחדת משלכם (:


עלות ההדרכה הדיגיטלית-  85 ש"ח.

חומרים דרושים:

ציוד דרוש: 

  • טרימר / סכין יפני.
  • לוח קיפול.
  • רצוי מאוד סרגל טים הולץ.

איך מתבצעת הרכישה? אתן מעבירות לי את הכסף בביט (לטלפון- 054-4638824) ושולחות אלי הודעת ווצאפ או פייסבוק עם כתובת המייל שאליה אתן רוצות לקבל את הקובץ.

אז הנה הקופסה שלי:



תראו איזה יופי מתקבלת ההמשכיות של הדיגום (:


ההמשכיות ממשיכה גם אל הדופן האחורית:



מלמעלה:


הנה הקופסה פתוחה:



וקצת מקרוב:


תובנות:

1. קופסה מאוד פרקטית. פשוט קלאסית.

2. שיטת העבודה קלה, ובקלות ניתן להתאימה לגודל אחר של קופסה.

3. הדיגום - זה מה שעושה את הקופסה. וכן, ההדרכה כוללת גם את מידות המדוגמים המחולקים שלי (:

4. שאריות של הסטאק המ-ה-מ-ם מהאלבום הקלאסי מהפוסט של שבוע שעבר: Simple Stories - Full Bloom Collection. ואל תשאלו איך אני אוכלת את הלב שלא הגדלתי את הקופסה קצת יותר כדי שהאלבום יוכל להכנס אליה (: 

תגובות