מחברות עם ספירלה סמויה - הגרלה

מלא זמן שאני רוצה להכין מחברת A5 עם ספירלה סמויה.

כלומר, מחברת ספירלה, אבל עם כריכת ספר. ככה שמבחוץ זה נראה אלגנטי ויפה ולא כמו מחברת "פשוטה".

אז שמרתי לי כל מני הדרכות ברשת, והתחלתי לשוטט ולקרוא, ואח"כ התחלתי לנסות עד שגיבשתי לעצמי את השיטה שאני הכי אוהבת.

מה יצא? יצא שיש לי כמה מחברות, אז חשבתי להגריל אחת או שתיים בינכן (:

כדי להשתתף בהגרלה, שתתקיים ביום חמישי ה- 14.4.22, עליכם להשאיר פה בבלוג תגובה, ולכתוב באיזה מחברת תרצו לזכות. אל תשכחו לכתוב את השם הפרטי + המשפחה, כדי שאדע מי זכתה.

אז הנה המחברות שיצאו לי.

מחברת ראשונה:

כריכה קדמית:


בפנים:





כריכה אחורית:


מחברת שנייה:

כריכה קדמית:


בפנים:



וכריכה אחורית:


שתי הכריכות ביחד:


מחברת שלישית:

כריכה קדמית:



בפנים יש חגורה רחבה, ומעליה שני כיסים קטנים:




כריכה אחורית:


בעיקרון התכנון הוא לכתוב את השם על הכרטיסיה התחתונה. ממש מתבקש (:


תמונה מלמעלה כדי שתוכלו לראות קצת איך נראית הכריכה מבחוץ (שדרה רכה) ושהספירלה סמויה:


ושתי הכריכות ביחד, איך אפשר שלא? (:


ככה נראית המחברת מבפנים:



תובנות:

1. שלוש מחברות, שלא יכולות להיות יותר שונות אחת מהשניה (:

2. בעיקרון ממש אפשר לראות את שלבי ההתפתחות שלי ממחברת למחברת, עד שהגעתי לוריאציה השלישית, שאישית אותה אני הכי אוהבת (:

3. בפנים נזהרתי לא לשים דברים שיקשו על הכתיבה. זה מנע ממני לשים מעטפה או כיס גדול. בסוף ניסיתי חגורה רחבה ושני כיסים קטנים.  במכלול זה די שטוח. רק אחרי שימוש נדע אם זה אכן נח או שעדיף לוותר גם על זה, ורק לדגם.

4. את הדפים הדפסתי לבד בבית דפוס. בדיעבד, לא משתלם בעליל. הרבה יותר משתלם לרכוש קנוי.


תגובות

  1. מחברות מהממות!! תודה על ההשראה!!
    אשמח למחברת אחרונה. אנה מלכה

    השבמחק
  2. וואו! נדהמת כל שבוע מחדש מהיצירתיות:) אשמח למחברת השניה, מתאים לי לתכנון פרוייקט שאני עובדת עליו. מיכל הרשקוביץ. תודה!

    השבמחק
  3. מתה לגור בתוך הראש היצירתי שלך
    מחברות מושלמות ואשמח לתת לאחת מהן בית חם ואוהב.
    נועה שחם דקל

    השבמחק
  4. ורדה גלילי-עסיס9.4.22

    המחברות צבעוניות ומרהיבות. שאפו על הנתינה!
    אהבתי בעיקר את השניה, אך, אשמח לקבל כל אחת מהן.
    תודה מראש,
    ורדה גלילי-עסיס ��

    השבמחק
  5. מחברות מקסימות. אשמח למחברת הראשונה ולהדרכה לשיטה שהכל התאימה בסוף 😊
    תודה! לילך שוורץ

    השבמחק
  6. מחברת שנייה ושלישית תפורות עליי ;)
    תמיד את מפתיעה ♡
    רחלי זוהר

    השבמחק
  7. מחברות מהממות♡.
    יכולה לגמרי להבין למה את הכי אוהבת את השלישית. היא לגמרי הפייבוריטית שלי:)

    השבמחק
  8. שלמות
    כמה הן יפות ואחרות
    אשמח במקום לזכות במחברת שתשתפי אותנו בראשי פרקים על שיטת העבודה,בעיקר על ההסתרה של הספירלה
    ואם לזכות אז בראשונה (חשבת שאוותר...) אז הראשונה הכי קרצה לי
    אהבתי את הכריכה מאוד ,אבל הבנתי איך לעשות ...
    תודה על כל השפע שאת מפזרת לנו
    חג שמח ובריאות

    השבמחק
  9. יעל אהובה כל מחברת יותר יפה מהשנייה, אני מאוהבת במחברת השלישית הורודה הייתי מאושרת לזכות בה!

    השבמחק
  10. איזה כיף של הגרלה לפני החג
    אין כמוך
    אני שמתי עין על הראשונה
    שיהיה לנו חג שמח שקט ונעים
    דפנה פלצ׳י (Dafna Palachi)

    השבמחק
  11. איזה כייף! הן כל כך יפות!
    אשמח לקהל את המחברת השלישית. חג משיייח
    מלי נתן.

    השבמחק
  12. מיכל שחרור9.4.22

    כולן מושלמות, ללא ספק, אבל גם אני כמוך אוהבת בעיקר את השלישית, הכי שמחה וצבעונית ��
    אין עלייך בנדיבות.
    חג שמח ��

    השבמחק
  13. וואו, אילו מחברות יפהפיות שכל אחת מהן היא פינוק אמיתי .
    המחברת השלישית היא זו שצדה את עיני.
    אורית ישראלי (Orit Alon Israeli)

    השבמחק
  14. מחברות משולמות אחת אחת !
    ואם צריך לבחור... אז העיצוב הפנימי של המחברת הראשונה עם הזר פרחים, הכי קורץ לי. :-)

    השבמחק
  15. יפהפיות.
    התלבטות קשה מי הייתי רוצה לקבל🤪, ובסוף בחרתי בשניה האלגנטית ביותר❤.
    יפעת פלומן

    השבמחק
  16. יעל,המחברות כולן מהממות. אבל המחברת השלישית היא המושלמת
    בעיני
    שרית הרשקוביץ

    השבמחק
  17. כל המחברות יפות, אבל אני הכי אהבתי את המחברת הראשונה. אשמח לזכות כמתנת יום הולדת. אלה ארבל

    השבמחק
  18. ואוו מחברת מקסימה,הרבה זמן שרוצה ללמוד להכין מחברת עם ספירלה סמוייה,ממש מיוחד יעל,אהבתי במיוחד את המחברת הראשונה,למרות ששלושתן יפות ומיוחדות

    השבמחק
  19. יעלוש שתי המחברות מהמממות הייתי שמחה לקבל כל אחת מהן אין על היצירות שלך, אני מעריצה שלך😜😍חג שמיייח קרן אלון חן

    השבמחק
  20. אימל'ה איזו שלמות
    הלוואי ואזכה - מחברת מספר 1
    למרו שכולן מהממות
    שירה דיגהורקר

    השבמחק
  21. המחברת הראשונה הכי הכי. ענת בלזברג

    השבמחק
  22. כמו כל עבודה שלך-מושלמות! ואני רוצה את כולן-כולן יפות, כולן סקפיות אבל אני אבל לא יכולה לבחור ואני אשמח לכל אחת מהן ��

    השבמחק
  23. מחברות מהממות!
    המחברת השלישית הכי יפה בעיני
    צליל לבטון

    השבמחק
  24. אנונימי9.4.22

    יעלי, כל המחברות מהממות. הכי אהבתי את השנייה. הפרפרים מקסימים. הייתי שמח לתת לעטרת הקטנה שלי שמתחתנת השבוע. מתנה נהדרת. תודה אלופה💞

    השבמחק
  25. יעל יקרה נפעמת כל פעם מחדש מהיצירות המושלמות שלך . אי אפשר לבחור 💝

    השבמחק
  26. מחברות מקסימות ממש. הראשונה היפה מכולן בעיני. תודה על השיתוף. אורית עמר

    השבמחק
  27. כולן מהממות ובאמת שונות מאד זו מזו.. אני הייתי מאושרת לקבל את השלישית… ☺️

    השבמחק
  28. תהליך נפלא יעלי!
    תמיד בסוף שמגיעים לתוצר הכי טוב.. אני אוהבת להסתכל אחורה ותמיד מתאהבת בהתחלה.. כי הראשוניות היא שהביאה אותי לנסות שוב ושוב.
    המחברות מקסימות אבל הראשונה הכי בעייניי. נגה מלמד ברזילי

    השבמחק
  29. שלושת המחברות יפיפיות אחת אחת, ואני מאד מקווה שעשית 3 כדי להכין לנו הדרכה, כי אני מאד רוצה להכין כאלה! ואם בכל זאת את מתעקשת שאצביע על אחת מהן לפי טעמי - אז השניה... פרפרים, את יודעת...

    השבמחק
  30. מחברות מהממות, את מוכשרת ממש.
    פחות מתחברת לירוק :-) אשמח למחברת השניה.
    אודליה קליינמן
    חג שמח!

    השבמחק
  31. יעל יקרה המחברות מהממות תענוג להתבוננן ביצירות שלך. התרגשתי לקרוא את התגובות וגם אני אוהב במיוחד לאמץ את השלישית . כמה שאת מוכשרת ונדיבה.

    השבמחק
  32. יעל, לדעתי, לבקש לבחור בין עבודות שלך בטוח נוגד אמנות בינלאומיות כלשהן. זה לא הומני.
    אבל מכיוון שהאת מכריחה אותי באופן כ"כ אכזרי, אני אבחר בשלישית (אבל אני אוהבת גם את אחת ושתיים!!! הו, העינוי!).
    דברת מנביץ' (למודת הצער) .

    השבמחק
  33. כולן מושלמות ממש אבל הכי אהבתי את המחברת הראשונה, צבעונית ועדינה
    ובכלל אשמח להדרכה 😊
    שירה הרשקוביץ חג שמח!

    השבמחק
  34. ואוו, שלושתן מהממות. אני הכח אהבתי את המחברת השלישית וכשראיתי את תמונת הבפנים שלה עם המצלמה נדלקתי עוד יותר, כי מה יותר מתאים לצלמת מאשר מחברת כזו ? שרוני רוזנר

    השבמחק
  35. מחברות מושלמות. לי אישית קשה לבחור הייתי שמחה לכל אחת מהן. אם אני אזכה לא בטוח שהיא תצא מפינות הליטוף אבל בזמן האחרון אני מצליחה להפתיע את עצמי. לילך יאיר

    השבמחק
  36. מושלמות אחת אחת! ובעיני הכי… הראשונה! ❤️

    השבמחק
  37. כל המחברות יפות מאד,השדרה המוסתרת משדרגת ומעדנת,קשה לבחור אבל אם חייבים אז הכי אהבתי את המחברת הראשונה,💐

    השבמחק
  38. מחברות יפהפיות!
    אשמח לזכות במחברת הראשונה כמתנת שחרור מהצבא לחברה של הבן שלי.
    תודה על ההזדמנות ❤️ ענת פז

    השבמחק
  39. עקב תקלה, התגובה נשלחה פעמיים. סליחה. לא מצליחה למחוק אותה

    השבמחק
  40. אנונימי9.4.22

    מחברות מושלמות. כל אחת יותר מהממת מהשנייה. אין עלייך ביצירתיות ובנתינה. הכי התחברתי לצבעים של המחברת השלישית.
    עינת גוטמן

    השבמחק
  41. מחברות מהממות קשה לבחור
    ובכל זאת אשמח למחברת השניה
    חג שמח

    השבמחק
  42. עליזה מלמד9.4.22

    אני מלמד עליזה מאד אוהבת את המחברת השלישית צבעונית ויפה

    השבמחק
  43. חולמת לזכות במחברת השלישית! גליה פינוס הירש ❤️

    השבמחק
  44. פלורי דר9.4.22

    מחברות מהממות. השלישית הכי מושלמת.

    השבמחק
  45. מהממות כולן אך השלישית מעלפת

    השבמחק
  46. אשמח לראשונה
    כולן מהממות
    אורית לביא

    השבמחק
  47. המחברות מושלמות כולן ואשמח להביט מקרוב על המחברת השלישית :)
    מירב מור

    השבמחק
  48. מהממות!
    אשמח לזכות במחברת הראשונה.
    אלה מור

    השבמחק
  49. מחברות מהממות, ואת מהווה השראה קבועה, כל מחברת תהייה זכיה, חג שמח

    השבמחק
  50. וואו הכל מעלף. כיף לצפות בעבודות שלך ובהזדמנות זאת רוצה להודות לך על השיתופים שלך ועל הלב הרחב, זה לא מובן מאליו. אהבתי את כולן אבל בייחוד את המחברת השנייה. אבל לא משנה לי באיזה מחברת אזכה. (סיגל אלרמן - מייל - ellsy@bezeqint.net

    השבמחק
  51. המחברות מהממות כולן, אשמח לראשונה תודה.
    אורנית אור ornit or

    השבמחק
  52. זהבית שקד9.4.22

    כל הכבוד מקסים מאוד.
    במיוחד השלישית.

    השבמחק
  53. יערה אברהם9.4.22

    כל המחברות מקסימות ואת כל כך יצירתית ומעוררת השראה! אשמח לזכות בשלישית����

    השבמחק
  54. מושלמות. אוהבת את הדיגומים שלך. השלישית יפיפיה. קשה לבחור!
    איזה רעיון מקסים

    השבמחק
  55. המחברות מקסימות, כל אחת בסגנונה שלה. הראשונה שבתה את ליבי... :)

    השבמחק
  56. שכחתי להשאיר שם: מירה שרפי.

    השבמחק
  57. המחברות מהממותתתת.
    מחברת שלישית או ראשונה?. וואי קשה ממש לבחור.
    אז בלית ברירה אבחר בשלישית.

    השבמחק
  58. יעל יקירה ❤️ כל דבר ממך הוא זכיה .❤️ אם במקרה שמי יעלה בהגרלה 🙏 אשמח למחברת השלישית

    השבמחק
  59. מחברות מקסימות!
    אשמח להתחדש לכבוד הפסח.
    חן ארליך

    השבמחק
  60. יעל יקירה ❤️ כל דבר ממך הוא זכיה❤️אם שמי יעלה בהגרלה 🙏 אשמח למחברת השלישית

    השבמחק
  61. נטע דביר9.4.22

    מחברת מספר 3!!!!!!!!!!!!!!!!
    ❤️

    השבמחק
  62. מהממות כולן ואת הכי הכי!
    אמן ואזכה במחברת מספר אחת!
    חג שמח מאוד,
    נעמה ישראלי אלדרור ❤️

    השבמחק
  63. כולן יפות כמו כל דבר שלך
    במידה ואעלה בהגרלה
    אשמח למספר 2
    תודה וחג שמח😍

    השבמחק
  64. יעל !המחברות יפהפיות מיוחדות ולכל אחת אופי משלה אהבתי מאוד את הראשונה ואשמח לקבלה
    בלהה שמיר

    השבמחק
  65. את מוכשרת ברמות על. כל המחברות יפהפיות ורואים את השידרוג מהמחברת הראשונה לשלישית.
    שרה טילס

    השבמחק
  66. מחברות מקסימות
    אני הייתי רוצה את הפרחים
    ליטל בן נחום

    השבמחק
  67. יעל - משוטטת לי בחיפוש משהו שיעורר חשק - וגיליתי את המחברות... כל כך יפות - בטח שבא לי - התלהבתי מהשלישית עם ה smile.... אני בדרך כלל לא זוכה בהגרלות - אז אולי תכתבי לנו הדרכה קצרה? כי היום מכינה את הקופסא מהדרכתך הקודמת!! ג'ודי אליספור - מעריצה קבועה!

    השבמחק
  68. חג שמח!
    מחברות יפות אחת אחת!!
    הייתי בוחרת את השלישית כי אני אוהבת את הפרחים...
    הלוואי שאזכה, מתאים בדיוק ביום ההולדת של בתי לתת לה את המחברת 🤩

    השבמחק
    תשובות
    1. שכחתי לרשום את שמי - Inbar Strulov

      מחק
  69. יעל יקרה, המחברות קסומות ומקסימות, כמו כל דבר שאת יוצרת!אם אזכה, אשמח לקבל את המחברת הראשונה. היא ממש הטעם שלי, ואני מתכננת בשבילה מקום חם תחת העט שלי 🤭

    השבמחק
  70. מחברות מהממות! ואחת מהן הראשונה, הכי מיוחדת בעיני!
    אם אתמזל מזלי, לא אכתוב בה. יש דברים שנועדו רק ללטף 😊
    רגינה גילביץ

    השבמחק
  71. הי יעל
    בלי קשר להגרלה, כל העבודות שלך יפהפיות בעיני!
    ספרי הברכות לבת מצווש
    פולדרים
    אלבומים
    ה כ ל
    שיהיה לך חג שמח והמשך עבודה פוריה ומבורכת
    אני אשמח לכל מחברת ובעיקר - להדרכה!
    סיגל עברי

    השבמחק
  72. מחברות כל כך יפות ויצרתיות. אשמח לקבל כל אחת מהן. אם אני צריכה לבחור אז את ה-3.
    כיף להסתכל בעבודות שלך.
    אורית וידרמן

    השבמחק
  73. מחברות מהממות! בלוג שהוא השראה, תודה על כל ההדרכות.
    אשמח למחברת השלישית לחג 🌺
    מיטל יוגב

    השבמחק
  74. מחברת שלישית, שרי סתת.

    השבמחק
  75. המחברות מהממות - זה כמו לבחור בין שוקולד לבמבה .....
    הכי אני אוהבת את המחברת השלישית. בחירת דפים מהממת ודיוק בביצוע !
    מיה לאון (Maya Leon)

    השבמחק
  76. אני אני אני....
    אין על ידיך !!!
    ענבל בן פז

    השבמחק
  77. וואו, את אלופה!! נהנית לראות את התוצרים שלך, נהנית ממהדרכות המפורטות שלך, ואשמח להתחדש במחברת הראשונה.
    נועה ליכטהויז

    השבמחק
  78. ראיתי שלא כתבתי שם...
    אז אגיב שוב שהמחברת הורודה עוצרת נשימה
    חיבוק עצום וחג שמח קרן דורי

    השבמחק
  79. כל מה שאת יוצרת ממש עושה שמח וכיף בעיניים!
    אהבתי את המחברת השלישית ואשמח לזכות💙💚❤️

    השבמחק
    תשובות
    1. מחזיקה לעצמי אצבעות (גם ברגליים😆)

      מחק
  80. כל מה שיוצא תחת ידייך מופלא בעיניי.
    מהתכנון דרך שילוב הצבעים, הדיוק, ניקיון העבודה ועד לגימורים המושלמים.
    אם אעלה בגורל, כל אחת מהמחברות תהיה נהדרת עבורי .
    תודה על השיתוף והנדיבות. לא מובן מאליו.
    חג שמח🍷🌸
    מיכל אפריאט

    השבמחק
  81. יעלי כל שלושת המחברות יפות, כרגיל העבודות שלך מושלמות...
    אשמח לראשונה או בשלישית. שיהיה לך חג שמח.
    כרמית הר כסף

    השבמחק
  82. מחברות משגעות!!! בחירה קשה. הלב בוחר בראשונה ❤️
    ברור שאני לקבל אותה.
    מיכל צמח
    חג שמח לכולללללן!

    השבמחק
  83. מחברות יפיפיות. כמו תמיד מאוהבת במה שאת יוצרת. אוהבת מאד את השלישית. רינה דוד

    השבמחק
  84. יעל המחברות כולן מהממות כמו כל העבודות שלך. אשמח לזכות במחברת הראשונה.בעניי היא הכי אביבית והכי מבטאת צמיחה והתחדשות..מתאימה בול לעונה ואולי תשמש אותי גם בקריירה החדשה שלי (בתהליך).
    לילך זלבסקי.

    השבמחק
  85. המחברת השלישית מהממת!!
    אשמח לזכות בה 😄
    אביטל אגא בנימין

    שיהיה חג שמח ושקט 💙

    השבמחק
  86. מהמם
    מפרגנת לאחרות,....
    אבל הלוואי ואני אזכה במחברת השנייה🙏🙏🙏
    אלן עזריאל

    השבמחק
  87. מדהים!
    כולן יפהפיות אבל האחרונה פשוט נפלאה בצבעוניות שלה! אשמח מאוד לקבלה שתלווה אותי בדרכי החדשה ❤️
    מור חשמונאי לופו

    השבמחק
  88. חלום חיי לקבל משהו שאת הכנת יעל. הכל מהמם. אשמח לכל אחת מהמחברות. אולי קצת יותר את זו עם הורדים. מיכל גבריאל גל

    השבמחק
  89. מקסים ועליז. אני אשמח למחרת שלישית. תודה וחג שמח

    השבמחק
  90. הי יעל, נחשפתי לאתר שלך רק לאחרונה והוא ממלא אותי בשמחה! אשמח מאד למיברת השנייה. תודה וחג חירות שמח!

    השבמחק
  91. יעל כל הכבוד על הנתינה אשמח למחברת השניה למרות שכולן יפיפיות
    תודה סימוש

    השבמחק
  92. מחברות מהממות!
    אשמח לכל אחת ואחת מהן, שלושתן יפהפיות! אם אני צריכה לבחור, אז השנייה.
    אושרת ברבי ברק 😀

    השבמחק
  93. וואו מהממות, כהרגלך.... אשמח לשלישית צבעים משגעים🙏💃💃💃
    Miri baranes shoef

    השבמחק
  94. מחברות מהממות!!!
    קשה מאוד לבחור
    אשמח לראשונה או השלישית
    יארית שלוסברג

    השבמחק
  95. Avital12.4.22

    יעל יקרה ומוכשרת, המחברות מהממות (כמו כל הדברים שאת עושה..)
    ותודה על המחשבה לפנק ;)
    אם צריכה לבחור, בוחרת בראשונה.
    אביטל בן גד

    השבמחק
  96. מתה על ההדרכות שלך ועל המוצרים שלך..אשמח למחברת האחרונה

    השבמחק
  97. שירה בירמן

    השבמחק
  98. מחברות מהממות מתה על ההדרכות שלך אשמח למחברת האחרונה:)

    השבמחק
  99. כרמל14.4.22

    חג שמח!
    מתה על זה שאת תמיד מוסיפה תובנות! גם אותי סיקרן לגבי הדפסת הדפים לבד לעומת רכישה של סטאק. נדלקתי על המחברת השלישית, משהו בצבעוניות בשילוב עם בוא האביב קוסם לי :)

    השבמחק
    תשובות
    1. כרמל14.4.22

      שכחתי לכתוב-כרמל פוליאק Carmel elimelech polyak

      מחק
  100. אמאל'ה איזו שלמות 😍 אני הכי אהבתי את הראשונה והשלישית 🤞 (עדי גוב)

    השבמחק
  101. הכל מושלם מושלם. סיכוי קלוש שאזכה אך בכל זאת במידה וכן אשמח למחברת שלישית. תודה על הנתינה !!!!

    השבמחק
    תשובות
    1. שכחתי לרשום שמי אלינור לוי

      מחק
  102. המחברת ה-3 יפייפיה,אשמח מאוד♥️

    השבמחק
  103. כמובן שכל המחברות מדהימות ביופיין. אם צריך לבחור, אז אני הכי אהבתי את הראשונה...
    אין על היצירתיות והנתינה שלך!
    חג שמח!!
    עדי שטרן

    השבמחק
  104. מחברות נדירות כל מי שתקבל אותן תאהב. ועכשיו אני רואה שהן סמויות. נפלא. חג שמח
    אביטל הראל 0545606900
    morningdew74@gmail.com

    השבמחק
  105. הגבתי כבר ומשום מה לא רואה פה את התגובה....
    אין עלייך בפינוקים...כל המחברות מושלמות (אוהבת את הטאץ שלך כל כך)הכי אהבתי את השלישית כי היא הכי את ...בעיצוב,בדיגום, בשמחה שהיא מקרינה 🥰🥰 בהצלחה לכולן

    השבמחק
  106. המחברת השלישית אשמח.
    תודה על הנדיבות ורוחב הלב
    וחג שמח

    השבמחק
  107. מחברות מהממות! אני אשמח לשלישית

    השבמחק
  108. עפר פרסין14.4.22

    שלושתן נהדרות! בוחרת בשלישית

    השבמחק
  109. יעלי!!! הן מהממות!!!!!
    הכי אשמח למחברת השניה!
    מתה על העיצובים שלך!
    רינת

    השבמחק
  110. מחברות מושלמות!!! קשה לבחור מתוכן אחת... אבל השלישית מיוחדת וצבעונית 💖
    חג שמח!!!💐

    השבמחק
  111. מחברת ראשונה, את אלופה יעל, תודה ששלחת תזכורת, אני בכלל לא מחוברת, הייתי שבוע עם 15 ילדות בקייטנה. חחח. ג'ודי אלקלעי זו אני.

    השבמחק
  112. מחברות מקסימות ומושקעות ממש!
    אהבתי יותר את העיצוב של הראשונה והשנייה

    השבמחק
  113. ביקשת כל כך יפה אז מגיבה עם בחירה ספציפית ועם שם כדי שלא תתלונני🤣🤣🤣
    אהבתי את השנייה במיוחד, אבל חוזרת שוב ששלושתן מושלמות❣❣

    השבמחק
  114. המחברת הראשונה יפייפה! כבוד הוא לי שתיהיה לי מחברת שאת יצרת. הלוואי ואזכה🙏🙏
    מעין מרקס משניר שבגליל העליון maayanmelman@gmail.com
    תודה רבה!

    השבמחק
  115. נטע אסרף14.4.22

    וואו, וואו, וואו ������

    ברור שהייתי רוצה לזכות, ברור שבכולן, אבל הכי הכי במחברת מס' 3 ������
    נטע אסרף :-)

    השבמחק
  116. כולן מושלמות ואת כולך לב. לא ככ אכפת לי איזו...אבל אם צריך לבחור אז את השלישית חג שמצ

    השבמחק
  117. וואו וואו וואו
    ועוד לבחור... אשמח לכל אחת מהן....
    אם חייבים לבחור אז את השניה.
    יפעת שעשוע

    השבמחק
  118. מהמם כמו תמיד.
    מחברת מספר 3
    עדי אוזן

    השבמחק
  119. וואו, כל אחת יותר יפה מהשנייה!! אבל השלישית הכי מכולן! חג שמח! אורית פרנק

    השבמחק
  120. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
    תשובות
    1. מחברות מקסימות. יפות אחת אחת. אשמח לשלישית.
      גליית יונאי

      מחק
  121. המחברות מהממות כולן! אבל הראשונה הכי! (: נעמי טל

    השבמחק
  122. המחברת השלישית מנצחת . חג שמח לכולם. מקוה שאזכה בה. ורדית ,

    השבמחק
  123. מושלמות!!! חד משמעית את הראשונה 😍

    השבמחק
  124. מחברת ראשונה
    וכל המחברות משגעות
    0522232390

    השבמחק
  125. וואוו! הלוואי שהייתי יודעת איך להכין לעצמי ועוד יותר הלוואי שהיה לי את הזמן לשבת וליצור! המחברות מהממות כל אחת בפני עצמה. אני ממש ממש אשמח לקבל את השלישית , היא הכי מצאה חן בעייני :)
    חג שמח

    השבמחק
  126. מחברות מדהימות! אשמח למחברת השניה ❤️

    השבמחק
  127. אני אשמח לראשונה !!! היתה בחירה קשה מאוד....................

    השבמחק
  128. יעל המדהימה !!! קודם כל כמה נתינה יש לך !! מהממת כבר אמרנו 😊 אני חושבת ששלושתן מחברות מהממות , אבל אשמח לקבל את מחברת מספר 1
    אבל בטוחה שכל מי שתקבל תהיה מאושרת עד הגג 😍
    חג פסח כשר ושמח 🥜🍷

    השבמחק
  129. עבודות מעולות אשמח לזכות במחברת השלישית תודה אוריה כהן

    השבמחק
  130. מחברות מעלפותתתת כרגיל.
    אשמח לקבל כל אחת מהן.
    (אין עליך בפינישים ובפרטים הקטנים)

    אלינור בריח

    השבמחק
  131. איזה יופע של מחברות😊
    בצבעוניות נהדרת! אני אזכה אני רוצה את הראשונה או השלישית🤩

    השבמחק
  132. איזה יופי. התאהבתי בראשונה... חג שמח !

    השבמחק
  133. כמו תמיד - כל מה שאת יוצרת מושלם!
    הכי התחברתי למחברת השנייה...
    רעות כהן טייט

    השבמחק
  134. שלושתן מעלפות כמו כל דבר שאת עושה.
    אבל הראשון.....אוהבת ירוק מאודדד

    השבמחק
  135. המחברות מקסימות! המבנה של השלישית באמת נהדר וממש מפתה אבל הכי התחברתי למדוגמים של הראשונה, אז רק בגלל שצריך לבחור, הראשונה היא הבחירה שלי.
    חג שמח!

    השבמחק
  136. מחברות מהממות . אהבתי את השלישית

    השבמחק
  137. יעל העיצובים שלך מהמהממים, אוהבת מאוד את המחברת הראשונה והשלישית. אם צריך לבחור באחת אז השלישית. שרון

    השבמחק
  138. לילך בוכניק14.4.22

    היי יעלי, הבחירה ממש קשה,
    אהבתי את השלישית בגלל הכיסים ממש פונקציונלית, ואת הראשנה בגלל הירוק עם הנק' ��

    השבמחק
  139. אורן איילי14.4.22

    המחברת הראשונה כמובן, העיצוב שלה הכי יפה
    מה אומרת, תהיה הדרכה?;)

    השבמחק
  140. מחברות יפיפיות.!!!!
    אשמח לזכות בשלישית.
    שלומית קליין.

    השבמחק
  141. שלושת המחברות מקסימות!!!
    אישית אוהבת את המחברת הראשונה.
    אשמח לזכות בה.
    שרונית ועלני

    השבמחק
  142. מי יכול לבחור מי ???
    את זו עם הנקודות רק כי חייבים.
    איזו נתינה מקסימה, בהצלחה לכולןןןן.
    חג שמח אהובה.

    השבמחק
  143. וואו, לא מבינה את פיספסתי עד עכשיו, רצה מהר מהר להרשם. שלושתן מושלמות, אבל אם צריך לבחור, בוחרת את המחברת השלישית.
    אין עלייך בעולם! כל הזמן עם רעיונות חדשים.
    טובי טייטלבאום

    השבמחק
  144. שאפו יעל, העבודות שלך תענוג לעיניים, אני כמובן מחכה גם להדרכה 😃 שלושתן מושלמות, אך עם רק אחת אז-
    אשמח לקבל את הראשונה 🤗

    השבמחק
  145. אני רוצה! אני רוצה! אני רוצה!
    ראשונה או שלישית מתאימות לי מאוד!!!!
    (וזה לא אומר שהשנייה לא יפה....)
    חג שמח!!!!!!

    השבמחק
  146. מרינה ויניצקי )זו שכתבה למעלה...(

    השבמחק
  147. דבורה כהן14.4.22

    קשה לבחור, כולן יפות ומשובחות. וכמאמר הפתגם: מה שיוצא- אני מרוצה. חג שמח
    דבורה כהן


    השבמחק
    תשובות
    1. וואוו יעל, אלופה ומוכשרת שאת, כל מחברת יותר יפה מהשניה❤
      המחברת השלישית פרחונית ומשמחת אותי במיוחד😊
      תודה על הכל, שירלי צור

      מחק
  148. המחברות מהממות!!! ואני ממש אשמח למחברת מס' 1😊 תןדה, גל ברקאי

    השבמחק
  149. מחברות יפיפיות! אהבתי את כל השלוש אך את השלישית הכי הרבה בכלל הכיסים והחגורה 😍
    ובאמת אני חייבת כבר מחברת חדשה לעבודה אז...הלוווווואיייי ואזכה. חג שמייייח אהובה

    השבמחק
  150. מחברות מקסימות!!
    אני אספנית כרונית של מחברות,
    אבל כאלה, זה באמת מיוחד!
    אני אשמח מאד למחברת הראשונה!
    מירי גינזבורג

    השבמחק
  151. מחברות יפהפיות!! את אלופה!!

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

אשמח לשמוע את דעתכם