הפרוייקט של דורית - ספר ברכות לורד

הפרוייקט הזה עשה לי קצת צרות.

אתן רוצות לשמוע למה? אז דורית הרשתה לי לספר (:

היא פשוט ביקשה ספר ברכות למנהלת הבית ספר שלהם שעוזבת. כ- 25 ברכות, וכמה תמונות.

לגמרי פשוט (:

אה, כן, עד יום חמישי.

הכל טוב. נכון?

רק שכשהגיע יום א והיא העבירה לי את החומרים, התברר שהיא הצליחה לאסוף 60 ברכות (!!!) א-ר-ו-כ-ו-ת (בכל זאת מורות), ו- 25 תמונות.

כן כן, עדיין עד יום חמישי.


אחרי שסיימתי להבהל, התחלתי לעבוד. זה לקח שלושה ימים, ותפח לגובה שהבהיל אותי, ויצא פשוט מושלם (:

צילמתי לכם רק דפים נבחרים, כדי לא לייגע אתכם (:

כריכה:


ככה נראית כפולה:


ומקרוב:


והפלאפ פתוח:


כדי לשמור על הפרטיות של הברכות, לא מצרפת דוגמאות של ברכות.
רק כמה תמונות כלליות בשביל האוירה.

שילבתי כיסים, כדי להכניס בתוכם יותר ברכות ותמונות:




והנה עוד דוגמא לכיס:




מאוד אוהבת את הכרטיסיה הזאת עם הברכה והתמונה (:


הנה התכולה של הכיס בחוץ (:


והנה הכיס השלישי:



את הכריכה האחורית השארתי בלי מדוגם. האפלין הורוד היה סופר אלגנטי, והפרוייקט כולו היה כבר מלא צבע, שלא הרגשתי צורך:


וסתם כדי שתרגישו את זה:


תובנות:

1. הספר ע-נ-ק-י. הוא בגודל ½8" על 12".

2. הוא צמח וגדל לעובי של כמעט ½1". כבר שקלתי להכנס להיסטריה (קלה) בנושא הספירלה. הסינץ מקבל ספירלות עד לגודל של ¼1". למזלי, אורלי וילנסקי הצילה אותי (שוב), והביאה לי ספירלה ענקית בגודל ½1". יש לקנות אצל הסדרייה. הסינץ אמנם לא יודע לקבל אותה, אבל לאחר שכיווצצתי את השיניים של הספירלה מעט (תודה לאפרת שטרסברג על הטיפ), היא הצליחה להכנס.

3. השתדלתי לשמור על מבנה כמה שיותר קבוע. כל הברכות באלבום ברוחב קבוע. רוב הדפים עם מדוגם ברוחב 1" בצד הימני של הדף, ומדוגם בגודל 3" בצד שמאל של הדף. הברכה באמצע. זה אפשר לי להיות מאוד חסכונית עם מדוגמים. אחרת אין סיכוי שסטאק אחד היה מספיק לי.

4. הייתי חייבת להוסיף כיסים ופלאפים. גם בשביל העניין, גם כי דורית מאוד ביקשה, וגם כי זאת הייתה הדרך הכי יעילה להוריד מהעומס על הספירלה, ועדיין להכניס את כל הברכות והתמונות.

5. עטפתי באפלין, והשתמשתי בציפבורד הרבה יותר דק מהרגיל, בניסיון לחסוך עוד כמה מילימטרים בעובי.

6. סטאק Love & Adore של Simple Stories, שרכשתי פעם מקרן פרפרים, והציל אותי לגמרי, כי הוא מהסוג שמכיל 2 דפים מכל דוגמא, כלומר יש בו הרבה דפים. חייבת לציין שיש בו טונה דפי כרטיסיות (שבדרך כלל אני אוהבת ומחפשת) שהפעם לא התאימו לאופי האלבום, ולא יכולתי להשתמש בהם.


תגובות

  1. הילה בר-אשר2.7.22

    מושלם ברמות על!!

    השבמחק
  2. אנונימי2.7.22

    אלבום מושלם. מאד אהבתי את זה שיש מעין סדר קבוע, מאד מקצועי. גם אהבתי מאד את הברכה שמחוברת אליה תמונה נפתחת. אלבום ממש יפה, אם הייתי פורשת הייתי שמחה לקבל כזה.

    השבמחק
    תשובות
    1. איזה כייף לשמוע (: תודה רבה (:

      מחק
  3. אנונימי2.7.22

    כנראה שדורית ידעה למי לפנות, גם כי עמדת במשימה (לא הפתעה), גם כי יצא מקסים (לא הפתעה) וגם כי ידעה שתשתפי את כולנו ותפזרי את הידע והתובנות שלך (לא הפתעה).

    השבמחק
  4. וואו יעל!! פרויקט מרשים ומרגש ממש, מצד אחד צבעוני ומלא פרטים ומצד שני נקי, הרמוני, קל ונוח לתפעול. מדהים שהסינץ' הכיל את כל הטוב הזה. אין עלייך ועל יצירותייך ❤️

    השבמחק
  5. יצא לך אלבום מקסים

    השבמחק
  6. אנונימי2.7.22

    יעלי האלבום מושלם כל הכבוד לך
    סימוש

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה סימוש. ממש כייף לשמוע שאהבת ❤️

      מחק
  7. וואווו זה פשוט מטורף להספיק בכזה זמן קצר. אבל את כמו שאת ממש אלופה. מדהים. מתנה מדהימה

    השבמחק
    תשובות
    1. איזה תגובה מהממת. תודה רבה רבקה

      מחק
  8. אנונימי3.7.22

    וואווו מדהים!
    את פשוט אלופה
    איזה כייף למקבלת האלבום.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה. ממש כייף לשמוע ❤️

      מחק
  9. מהמם! שילובי הצבעים שלך והעימוד כל כך מוצלחים, שלא לדבר על הכמות שהצלחת להכניס לספר אחד - אלופת על!

    השבמחק
  10. יעלי.. איזה כיף לראות עבודות שלך. אני אוהבת את האחידות בתכנון הדפים, את הצבעוניות, את הכיסים.. את העבודה שלך! וכן, ברור שגם את התובנות! אלופה.. יצא מהמם!

    השבמחק
  11. יפייפה. מושלם למתנה. כל כך שמחתי לשמוע שכמות הברכות גדלה, כי זה מה שאני צריכה להתארגן לקראתו. תודה על ההשראה והתובנות. את פשוט מוכשרת

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

אשמח לשמוע את דעתכם