תיק ציור - הדרכה

אז זאת העבודה שלי למשחק הניחושים ואתגר טיולים שרץ בשבוע האחרון בקבוצת הפייסבוק של רעות.

ההשראה הגיעה מכל מני כיוונים. היא הגיע מתיק צידה לדרך של חומרי יצירה שהכינה ססילי אדר (ובסוף לא פירסמה), מהעבודה המהממת שהכינה הגר עפרי לאתגר (אתן חייבות לראות אותה), ומהלוח ציור עם קלמר שהכנתי לפני קצת יותר משנה, וחיפשתי דרך לפשט כדי להכין הדרכה.

אז הכנתי תיק ציור, עם מקום לדפי A4 (דפי מדפסת) לציור, עם שני תאים גדולים לטושים / עפרונות צבעוניים, ושני כיסים לכל מני פריטים קטנים, כמו מרקרים, מחק, מספריים ועוד...

עלות ההדרכה הדיגיטלית-  85 ש"ח.

חומרים דרושים:

  • כ- 5 דפי בסיס במשקל 350 ג'.
  • מגנטים / סקוטשים
ציוד דרוש: 

  • טרימר / סכין יפני.
  • לוח קיפול.
  • רצוי - סרגל טים הולץ.

איך מתבצעת הרכישה? אתן מעבירות לי את הכסף בביט (לטלפון- 054-4638824) ושולחות אלי הודעת ווצאפ או פייסבוק עם כתובת המייל שאליה אתן רוצות לקבל את הקובץ.

אז הנה התיק שלי:


סגור:


פתוח:

כמה שאני אוהבת את הפינה הזאת!

והנה הכיס פתוח:


תראו כמה צבע ושמחה (:



תובנות:

1. פרוייקט ממש כייפי, חסכוני, והוא יהיה מתנה פשוט מקסימה לכל ילד / ילדה שאוהבים לצייר.

2. את שלי אני מתכוונת למלא בטושים וצבעים ולתת מתנה ליובי של רעות. והכנתי כבר עוד אחד כדי לתת לרוני אחיינית שלי (:

3. בכוונה לא הוספתי ידית. בגלל הדפים אני חושבת שלידית יהיה קשה לסחוב את המשקל, ויש סיכוי סביר שהכל יתפרק.

4. התלבטתי בין סוגר אחד לשניים. חשבתי ששניים יעזרו לזה להראות יותר כמו תיק. בסוף הלכתי על סוגר אחד, ואתן לגמרי יכולות לתת לזה את הטאץ שלכן ולשלב שני סוגרים (:

5. סטאק Floral של טניה סול

6. ממליצה להשתמש בפרוייקט בסטאקים ישראליים. הם יותר עבים ויותר עמידים בשימוש עם סקוטשים.

תגובות