מיני בהפתעה - סדנה - שת"פ עם אורלי וילנסקי

המיני הזה הוא פרוייקט של אורלי, וההדרכה, עם שינויים והתאמות לטובת השפיות שלנו, היא שלי (:

זה מה שנקרא שת"פ מוצלח (:

אז מסגרת לתמונה, עומדת עם רגל, שהיא בעצם מכסה למיני אלבום קטן.

המסגרת בגודל של כ- ½5" על ½7", והאלבום מכיל כ-30 תמונות בגודל 9 על 13 ס"מ. 

זה פרוייקט קליל וכייפי, עם תוצר מנצח מרשים. אני אוהבת (:

עלות ההדרכה הדיגיטלית-  85 ש"ח.

חומרים דרושים:
  • 2 קרדסטוקים בגודל 12 "על 12 "משקל 350 ג'.
  • כ- 6 דפי בסיס בגודל 12 "על 12 "משקל 250 ג'.
  • כמה מגנטים.
  • שארית ציפבורד קטנה.

ציוד דרוש: 

  • טרימר / סכין יפני.
  • לוח קיפול.
  • רצוי מאוד סרגל טים הולץ.
איך מתבצעת הרכישה? אתן מעבירות לי את הכסף בפייסוקס / ביט (לטלפון- 054-4638824) ושולחות אלי הודעת ווצאפ או פייסבוק עם כתובת המייל שאליה אתן רוצות לקבל את הקובץ.

אז המסגרת מימין, והמיני משמאל:

זאת המסגרת, כשהיא עומדת, והמיני מתחבא בפנים:


וככה היא נראית מאחורה:


הנה הסרתי את המסגרת, ורואים את המיני שמתחבא בפנים:



על חזית המיני יש כיס, עם מקום לתמונות:

ומעל הכיס פלאפ נפתח:

והנה פתוח לגמרי:

פתיחה ראשונה של המיני:

בצד ימין שני כיסים, ובצד שמאל פלאפים לתמונות:


הכיסים:


הפלאפים:


והתמונה שמתחת לפלאפים:

פתיחה שנייה של המיני:

במרכז יש מפל, ומשמאל עוד פלאים לתמונות:



הפלאפים:



המפל:





תובנות:

1.סטאק Simple Stories - Say Cheese Fantasy At the Park Collection - סטאק קטן של 6 דפים שמחים וכייפים. שילובי צבעים שאני ממש אוהבת (אפור ו-ורוד). התאים בול (מבחינת גודל הסטאק) לפרוייקט הזה.

2. פרוייקט מקסים, חסכוני, מהיר וקל להכנה, עם תוצר סופר מגניב ומרשים. לגמרי הולכת להכין עוד כאלה (:

3. במיני נכנסות כ- 30 תמונות בגודל 9 על 13 ס"מ.

4. אני אוהבת כרטיסיות, אז אני משלבת אותן, אבל לגמרי אפשר לשים במקומן תמונות (:


תגובות

  1. אנונימי7.1.23

    מקסים!

    השבמחק
  2. אנונימי8.1.23

    אמאאלה אין כזה מיוחד ! יעלי את מפוצצת כל פעם עם הדרכה סופר על אחרת 👏👏👏👏

    השבמחק
  3. אנונימי8.1.23

    וואו מאוהבת לחלוטינ

    השבמחק
  4. אלה ארבל13.1.23

    מקסים

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

אשמח לשמוע את דעתכם