כי אי אפשר לעמוד בפניו - מיני בהפתעה

המיני בהפתעה (הדרכה כאן) הזה כל כך קליל וכייפי, שכשרעות הציעה ש"נשחק" עם הסטאקים החדשים של אושרת, ישר ידעתי שאני מכינה עוד אחד.

ומה אני אגיד לכם, הסטאק הזה פשוט התיישב בול על המיני בהפתעה!

אז זאת המסגרת:



ככה היא עומדת:



והנה היא נפתחת:


המיני שבפנים:





פתיחה ראשונה:




ופתוח לגמרי:




הדופן הימנית:



הדופן השמאלית:




הדופן המרכזית:






תובנות:

1. סטאק הרמוניה של אושרת קורן. לפעמים זאת לא אהבה ממבט ראשון. כשראיתי את התמונות של הסטאק חשבתי לעצמי שהוא יהיה אנמי. אבל התמונות פשוט לא עושות איתו חסד. הכרטיסיות מהממות והצבעים משגעים ועדינים. רכים. ולא משעממים בכלל. אז ניסיתי. ומה אני אגיד לכן, וואהו כמה שאני אוהבת (:

2. ממש ממש עפה על הפרוייקט הזה! אני חושבת שלקח לי משהוו כמו 3 שעות, כולל דיגום. הדיגום עצמו מאוד חסכוני, והמבנה מתאים לעבודה עם כרטיסיות.

3. מסיבה שלא ברורה לי, המגנטים שהשתמשתי בהם קצת חלשים, ולא תופסים מספיק טוב. צריכה לחפש מגנטים יותר חזקים.

4. כיתובים וקישוטים קטנים אשלב אחרי שאדע למה המיני מיועד (:

5. הדרכה כאן: מיני בהפתעה.

תגובות

  1. זה שהעבודה שלך מטריפה, זה כבר ברור.. 😄
    אז נשאר להגיד תודה על התובנות, על ההזדמנות לראות את הסטאק "בפעולה", ובהזדמנות, אשמח לדעת, איפה קונים את המגנטים האלה? והאם החיקויים של עלי אקספרס גם טובים?

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

אשמח לשמוע את דעתכם