כרטיסים, תובנות והגרלה

לא יודעת אם זה בגלל המצב הכללי במדינה, החום הבלתי נגמר, או סתם כל מני דברים אחרים, אבל אני קצת מדוכדכת. ניסיתי לחשוב מה ישמח אותי, והגעתי למסקנה שפוסט עם מלא תגובות יעשה את זה יפה (:

כדי לדרבן אותכן להשאיר תגובה חשבתי על הגרלה קטנה (:

משהי מבין המגיבות לפוסט הזה (כאן בבלוג ולא בפייס) תקבל מתנה הדרכה שלי (:

אז אל תשכחו להגיב ולכתוב לי איזה כרטיס / כרטיסים הכי אהבתן, ואת השם שלכן. 


כרטיס 1:

סט חותמות מקורי וישן, שאני מאוד אוהבת.

בעקבות המלצות של מיכל דנון, הדיו הנוכחי שלי שאיתו אני עובדת הוא של Gina K. הוא מתאים מאוד להחתמות מלאות (החתמה של צורה מלאה, ולא של קו מתאר בלבד).

חותמת ברכה מסט ברכות שאהבתי את משחקי הגדלים שבו.



כרטיס 2:


את הלב הדבקתי עם דו"ץ עם נפח. סוג מעולה שממש הפתיע אותי לטובה.

העברתי עם החותכן 2 דפי רקע מדורגים ( Altenew - Blends - 6x6 Paper Pack ) והחלפתי בניהם את הלבבות כדי ליצור עניין.

בשני הכרטיסים את הרקע שמסביב ל- Inlay בחרתי לא להדביק, וכך נוצר אפקט מדורג מהמם עם רווחים לבנים.

אז זה הכרטיס הראשון:


כרטיס 3:

וזה הכרטיס השני:


ותמונה שלהם ביחד:


מצליחות לראות את הנפח:



כרטיס 4:

תבנית חיתוך של רקע של משושים, ומשושים בודדים, אותם מדביקים על הרקע.
זאת לא בדיור טכניקת Inlay, אבל עדיין זה מאוד נוח לשימוש, כי ניתן לחתוך הרבה משושים בו זמנית, ויש קווי מתאר ברקע שמנחים אותנו איפה להדביק אותם.

בחרתי דף עם רקע הדרגתי, שנראה כאילו בעצם זה רקע דיסטרס שיצרתי לבד, וסידרתי את המשושים בצורה הדרגתית.

ברכה עם בלון של Big Hugsהברכה עצמה מודבקת בעזרת דו"צ עם נפח, להוספת מימד ועניין.



כרטיס 5:

אותה תבנית מהכרטיס הקודם (תבנית חיתוך של רקע של משושים, ומשושים בודדים, אותם מדביקים על הרקע.).

הפעם הרקע אפור כהה, ובחרתי לא לעשות שימוש מלא במשושים, אלא להשאיר חללק מהרקע ריק.



כרטיס 6:

עוד כרטיס עם שימוש בטכניקת Inlay.

תבנית חיתוך שמתאימה בול לטכניקה הזאת, וממש אהבהתי.

גם הפעם עבדתי עםדף עם רקע הדרגתי, שנראה כאילו בעצם זה רקע דיסטרס שיצרתי לבד.

הברכה יושבת בכוונה בתחתית הכרטיס ולא במרכז, בגלל שהרקע למטה יותר כהה ויהיה יותר קל לקרוא את הברכה.

בכלל שהבלון של הברכה שקוף (ולום) הברכה עצמה מודבקת בלי נפח, וןבהשוואה לכרטיסים עם הנפח - זה פחות מרשים.



כרטיס 7:

עוד כרטיס עם טכניקת Inlay.

תבנית חיתוך של רקע פרחים מהממים, שמאוד קל להשתמש בה ל-inlay.

דף עם רקע הדרגתי, שממש התיישב פה יפה.





כרטיס 8:

כמו בכרטיס 4, תבנית חיתוך שמחולקת לשני חלקים.

חלק אחד שלה יותר רקע. וחלק נפרד שלה יוצר משולשים.

החיתוכים יוצרים מלא משולשים בבת אחד, אז מאוד קל לעבוד איתה.

זאת לא טכניקת Inlay, כי המשולשים מודבקים מעל הרקע, ולא בתוכו, אבל עדיין יותר קל לעבוד ככה מאשר עם דף רק חלק.

ברכה עם בלון, תבנית חיתוך בכיתוב של Make a Wish שאני מוצאת שאני משתמשת בה המון.

הברכה עצמה מודבקת בעזרת דו"צ עם נפח, להוספת מימד ועניין.

שלושת הלבבות הקטנים - גורעים או מוסיפים בעיניכם?



כרטיס 9:

אותה תבנית, הפעם שימוש בצבעוניות אחרת (:

ברכה עם בלון, תבנית חיתוך בכיתוב של Make a Wish שאני ממש אוהבת.

אותה שאלה על שלושת הלבבות (: אישית אני ממש אוהבת את הטאץ שהם מוסיפים.

המאטינג של הכרטיס כמו גם הבלון והלבבות - אפור כהה. 

הברכה עצמה מודבקת בעזרת דו"צ עם נפח, להוספת מימד ועניין.

תראו כמה שהמאטינג משדרג את הכרטיס לעומת הכרטיס הקודם.




כרטיס 10:

עוד אחד עם טכניקת Inlay.

תבנית חיתוך רקע מ-ה-מ-מ-ת!

אותה תבנית חיתוך בכיתוב של Make a Wish. הפעם הבלון בצבע הכחול, כמו הרקע של הכרטיס. הברכה עצמה מודבקת בעזרת דו"צ עם נפח, להוספת מימד ועניין.



תובנות:

1. יש תבניות רקע שמגיעות בצורה לא איכותית, וקשה להוציא מהן את החלקים הקטנים. זה לא מפתיע. מי שלא רוצה להתקל במצבים כאלה - שתקנה מקורי. הכרטיסים פה כולם עם תבניות שלי עבדו תקין (מן הסתם).

2. ככל שהחלקים יותר קטנים (למשל כרטיס 6) ככה יותר קשה לשמור על הסדר הנכון שלהם בהדבקה ב- Inlay. אבל זה שווה את המאמץ, ובדרך כלל גם לא נורא אם קצת מתבלגן.

התבניות עם החלקים הגדולים יותר (כרטיס 10) פשוט תענוג!

3. יש פה שתי תבניות (משושים ומשולשים) שהם לא בדיוק Inlay, ועדיין נחמדות מאוד. כשהרקע לא מלא, אז הטקסטורה שבו מוסיפה עניין לכרטיס.

4. בחלק מהכרטיסים, בגלל הטכניקה, אני נאלצת ליצור את הכרטיס בגודל שונה מהרגיל שלי. (הגודל הרגיל של כרטיס אצלי הוא ¼4" על ½5". זה לא באמת קריטי.


6. לא לשכוח שבשביל להשתתף בהגרלה צריך להשאיר כאן בבלוג תגובה עם שם (:

תגובות

  1. האמת שכמו תמיד, כולם יפהפיים.. ובכל זאת, אם צריכה לבחור אחד אז כרטיס מס 1. נקי ואלגנטי.. אהבתי ממש!

    השבמחק
    תשובות
    1. לינור גרוסמן דהן13.8.23

      אהבתי את הכרטיס הראשון נקי ולא מקושקש בצבעים וגם הצבעים שאני אוהבת..כרטיס עדין
      ואמן והתקופה הזו תעבור ושיהיה לנו ימים אופטימיים וטובים יותר!

      מחק
  2. דנה הראל13.8.23

    לגמרי הכרטיס הראשון! (האחרים גם יפים ביותר אבל הראשון הכי הכי, בעיני). שולחת לך כוחות ואופטימיות 💗 דנה הראל

    השבמחק
  3. שירה ימה ניר13.8.23

    מאד אהבתי את כרטיס 1 ❤ אוהבת את הניגודיות בין העדינות שלו מצד אחד לצבעים החזקים והנוכחים.

    השבמחק
  4. דבר ראשון הכל מדהים
    מאוד אהבתי את 5 ואת 10
    והכי מגיע לך עידוד וגם חיבוק

    השבמחק
  5. אנונימי13.8.23

    לא יפה להכריח אותנו לבחור...
    אבל בגלל שאת מדוכדכת, אני אגיד שכרטיס 7, הפרחוני המהמם, הכי שבה את ליבי..
    ואני טלי וייט, ואני אשמח לעוד הדרכה, כמתחילה קלולסית שהרגע הצטרפה למסיבה

    השבמחק
  6. אנונימי13.8.23

    אוהבת את 2 ו 3 (קשה לבחור "צילי או גילי") בגלל הפשטות ...
    דפנה פלצ'י (dafna palachi)

    השבמחק
  7. יעל כל כך כל כך מבינה את תחושותייך העזים. בלי קשר לפרס אני בדרך כלל נכנסת לבלוג שלך כי משהו בבלוג שלך יש אישזהו רוגע ואופטימיות. אני ממש מעריצה אותך איך את מתמידה שנים רבות לפרסם כל שבוע ושבוע הדרכה, או רעיון או כל דבר אחר וזה לא מובן מאליו. מבחינתי כל מה שאת יוצרת הוא מושלם ברמות מבחינת טכניקה, עיצוב, צבעים וכדומה א-ל-ו-פ-ה!!!

    השבמחק
    תשובות
    1. שכחתי להוסיף ואם צריך לבחור אז אהבתי את הכרטיס הראשון :)

      מחק
  8. אנונימי13.8.23

    כרטיסים מהממים, הכי אהבתי את הראשון

    השבמחק
  9. אנונימי13.8.23

    אהבתי מאוד את כרטיסים 2 ו-3 הפשטות יחד עם היצירתיות והשילוב בינהם מהממממם.
    אורנה שוקרון (orna shucrun)

    השבמחק
  10. מיכל שחרור13.8.23

    כרטיסים נהדרים, אבל ללא ספק הראשון הכי הכי 😍😍

    השבמחק
  11. יארית שלוסברג13.8.23

    כרטיסים מהממים, הכי אהבתי רת הראשון

    השבמחק
  12. מלי13.8.23

    הם מקסימים יעל. ממש קשה לבחור,... אני בוחרת בכרטיס מספר 9. שיהיה צבעוני ושכל משאלה תתגשם!🥰

    השבמחק
  13. מירי ישי13.8.23

    יעלי, כרגיל אוסף משובח. הכי אוהבת את הכרטיס הראשון

    השבמחק
  14. מירב מור13.8.23

    הכל יפה אבל כרטיס מספר 9 מהמם! צבעוניות משגעת!

    השבמחק
  15. הכל מהמם! אבל אם את חייבת לבחור כרטיס מספר 3
    אהבתי את הדירוג של הצבעים, צבעי ירוק מהממים!!
    ושולחת לך חיבוק גדול ומעודד

    השבמחק
  16. אנונימי13.8.23

    מהממת שאת!! תקופה לא פשוטה לכולם... הכי אהבתי את מספר 1

    השבמחק
  17. אנונימי13.8.23

    כולם מהממים.. ....התחברתי במיוחד לצבע של כרטיס 7.

    השבמחק
  18. איילת רון13.8.23

    קודם כל, הדפים עם הצבעים ההדרגתיים מדהימים!
    ממש אהבתי את הכרטיסים עם הפסים (2 ו-3), אבל יש לי מקום רך בלב למשושים, אז נראה לי שזה הכרטיס שהכי אהבתי- כרטיס 4.
    אהבתי ממש גם את הלבבות האפורים בכרטיס 9, ולעומת זאת הלבבות הצבעוניים כרטיס אחד לפני פחות עובדים לדעתי.

    השבמחק
  19. ורדה עובדיה איזו אופטימיות פיזרת! פשוט הנאה במיוחד הוורוד שאני מתחברת אליו

    השבמחק
  20. אז ככה. לא טוב היות האדם לבדו בשעת דכדוך. הכרטיסים מדהימים אחד אחד אבל הכי שימח אותי הראשון. עבורי פרחים זו נחמה. תמשיכי ליצור בהנאה ובעיקר תעשי דברים משמחים אותך

    השבמחק
  21. כל הכרטיסים 🔥🔥🔥
    אבל אם חייבת לבחור אז הראשון , רק בגלל שהוא ראשון, כי עוד לא נתקלתי במשהו שעשית ולא אהבתי
    ❤❤❤

    השבמחק
  22. אנונימי13.8.23

    אני כ"כ שמחה ואוהבת לראות כרטיסים שלך! מאחלת שיגיע בשמחה ובלב שמח!
    כל הכרטיסים יפים. טוב שלא צריך לבחור רק אחד מכל היופי הזה!
    אבל ביקשת, וזה הדירוג שלי ל4 מקומות ראשונים:
    4 כי אני ממש אוהבת משושים!
    7 בגלל שהוא פרחוני, ורוד ומאוורר
    5, משושים...
    6, בגלל הגוונים.
    אלישבע ❤️🧡💛

    השבמחק
  23. כולם יפייפים , הכי אהבתי את 1 ואחריו את 5 מקוה שהמצב רוח שלך כבר עלה.
    שולחת נצנצים וחיבוקים 💗

    השבמחק
  24. וואו איך אפשר לבחור אחד? אהבתי את כולם ובמיוחד את 1, 3, 6 ו-9. בכרטיס 9 ממש אהבתי את הצבעוניות והמאטינג. ממש מזדהה עם תחושת הדכדוך, אצלי זה לגמרי החום, כי גם ככה קשה לצאת מהבית עם.תינוק קטן והחום עוד יותר מקשה על זה.. חיבוק ותודה על הצבעוניות שאת מכניסה לי לפיד.

    השבמחק
  25. אהבתי מאוד את הכרטיס הראשון

    השבמחק
  26. לילך שוורץ13.8.23

    הכרטיסים מקסימים! תודה רבה על כל השיתוף, נהנת מאוד לקרוא על כל השלבים בדרך לכרטיס. הכי אהבתי את כרטיס 1. אחריו את הצבעוניות של 9 ו 10. תודה לך. מקוה ש המצברוח ישתפר ❤️

    השבמחק
  27. אני הכי התחברתי לכרטיס מס 5 . "החוסר" במשושים הפך אותו בעניי לשלם..הצבעים משתלבים ממש בהרמוניה, והלבבות מוסיפים חן ובשילוב המילה הי זה הרגיש לי כרטיס לנערה מאוהבת שמנסה את צעדיה הראשונים באהבה...

    השבמחק
  28. כל הכרטיסים יפיפיים!!!
    אני הכי אוהבת את כרטיס מספר 1.
    אני אוהבת פרחים.

    השבמחק
  29. אנונימי13.8.23

    כולם מהממים. כרטיס מס' 7 קסום בעיני. הגוונים, הדירוג בצבעים והקווים הנקיים.

    השבמחק
  30. יעל הכרטיסים מקסימים כולם, הכו אהבתי ודיבר אלי מס 3, 4...

    השבמחק
  31. אנונימי13.8.23

    כולם הורסים!! כרטיס 5 היה חמודי ממש והחיבור של הכוורת עם הלבבות מקסים וגם הצבעים. כרטיס 6 גם כי אני עכשו יודעת איזו עבודת נמלים זו!!!! והדפים המחלפים בהחלט שוס מטורף!
    טל אלטשולר❤️

    השבמחק
  32. וווואו אם זה מה שקורה שאת מדוכדכת אני מחכה ליום שאת לא חחחח
    אהבתי את 9 ו-10💕

    השבמחק
  33. אנונימי13.8.23

    העברת לי את הדכדוך העצמי שלי אהבתי ביותר את הכרטיס הכחול

    השבמחק
  34. אנונימי13.8.23

    יפים אחד אחד, אבל הכי יפה... אחד! כלומר 1. שלמות... תגלי לנו איזה סט חותמות זה? (תמי ו., משום מה לא מצליחה להזין כתובת מייל או אתר)

    השבמחק
  35. אנונימי13.8.23

    התכוונתי לכרטיס מספר 6 , ואני עדיין לא יודעת מה זה טכניקת inlay, יש על זה הסבר איפהשהוא?

    השבמחק
  36. אנונימי13.8.23

    9 הוא הפייבוריט שלי..
    למרות שכל ה 10 יפיפיים..
    אני מאוד אוהבת את הסיגנון העדין שלך
    פרידה נר

    השבמחק
  37. גילי פרי13.8.23

    גב׳ אייליי, את מכינה דברים יפים וזה מקשה עלינו.
    אני הייתי אומרת שהשניים שעזרתי להכין הם הכי יפים 2+3 (ומעניין שדפנה פלצ׳י קראה להם צילי וגילי), אבל כאחת שהטכניקה הזאת פחות מדברת אליה, אני אהבתי ביותר את הכרטיס הראשון.
    אגב, לשאלתך על שלושת הלבבות השחורים, אני בעדם.

    השבמחק
  38. אנונימי13.8.23

    אוי אהובה כולם כל כך יפים וכן המצב לגמרי מכביד על הלב 😔
    אני בוחרת את כרטיס מס' 10.
    כמו הצורות השונות שחיות יחד בהרמוניה נפלאה ככה הייתי רוצה שכולנו ( יהודים, דתיים, חילונים, אשכנזים, מזרחים, ערבים, נוצרים וכו') נחיה.. זאת המשאלה 🙏❤️

    השבמחק
  39. אנונימי13.8.23

    אולי בגלל המצב וסתם בגלל שהוא מקסים בעיני. כרטיס מס 4. הכוורת בצבעים הלא שיגרתיים ששולחת אותנו לקבל חיבוקים גדולים.
    בתקוה שהמצב יתקרר תרתי משמע.
    הבחירה קשה כי כל אחד מיוחד בדרכו.
    בהצלחה
    שרונית ועלני

    השבמחק
  40. מיכל צמח13.8.23

    טוב... יעל.... כל כרטיס משגע וכל פעם שאני עוברת, אני חושבת שבכרטיס הנוכחי אבחר...
    אבל בסוף אלך עם הצבעוניות שמסמלת אותך הרבה.... וזה כרטיס מספר תשע.
    ותודה רבה על הנדיבות שלך.... ועל כל ההשראה.

    השבמחק
  41. מרגלית גילעד13.8.23

    שולחת שוב כי נשלח בטעות אנונימי 🤦🏻‍♀️

    אוי אהובה כולם כל כך יפים וכן המצב לגמרי מכביד על הלב 😔
    אני בוחרת את כרטיס מס' 10.
    כמו הצורות השונות שחיות יחד בהרמוניה נפלאה ככה הייתי רוצה שכולנו ( יהודים, דתיים, חילונים, אשכנזים, מזרחים, ערבים, נוצרים וכו') נחיה.. זאת המשאלה 🙏❤️

    השבמחק
  42. הכרטיס הפרחוני מהמם! לפסים אני פחות מתחברת. אבל כולם יפים וכיף לקבל ברכה בהם.
    וגם אשמח לזכות בהדרכה ממלכת ההדרכות

    השבמחק
  43. אורית עמר13.8.23

    יעל יקרה. העבודות שלך משיבות נפש! יש משהו בסגנון שלך שפשוט עושה טוב על הלב.. כן גם בימים בלתי נסבלים.. אז תודה על על הטוב שאת מפזרת סביבך. ואם חייבים לבחור אז מספר 1 משדר אופטימיות שדרושה לכולנו שימים אלה. תודה. אורית עמר

    השבמחק
  44. אפרת מרזוק13.8.23

    וואיי, כל הכרטיסים יפים אבל הכי אהבתי את כרטיס מס' 1- נקי ואלגנטי ואת כרטיס מס' 9- צבעוני ושמח.
    מאחלת לך מלאא תגובות שיעבירו את הדכדוך 😊

    השבמחק
  45. ריקי שורי13.8.23

    כרגיל, הבחירה קשה, אבל כרטיס 5 הכי יפה בעיני וממש עשה חשק לכרטיס כוורת לראש השנה. בחירת צבעים מושלמת❤️🌈

    השבמחק
  46. אנונימי13.8.23

    יעל האהובה , לצערי הדכדוך שלנו קשור במצב הנורא שמדינתינו האהובה שרויה בו. כל הכרטיסים שלך, ללא יוצא מן הכלל , מהממים. מאחלת לך יצירתיות שופעת ומחממת את הלב. שרה הובר

    השבמחק
  47. אז גם אני כותבת תגובה ולא רק מסמנת לייק....
    ברור שכל הכרטיסים מהממים!!! ואהבתי את כולם... אבל בגלל בצריך לבחור, בחרתי את 1- בגלל הפרחים והעדינות שלו; את 6
    בגלל הצבעים שאני אוהבת והדירוג של הדוגמא; ו-7 בגלל הפרחים שאני אוהבת.

    השבמחק
  48. אירית צמח13.8.23

    בוחרת את כרטיס 9 שולחת לך אותו בחזרה להרמת המורל - הצבעים ססגוניים , הלבבות אוהבים, ואפשר להביט על המשולשים הלבנים או הצבעוניים,כמו בכל מצב בחיים יש לנו בחירה במבט על מצבים אז קדימה לחייך.

    השבמחק
  49. כמה שכולם יפים🩷 אבל הכי עשה לי את זה כרטיס 10.
    הזדמנות טובה, להודות לך על הבלוג המקסים הזה שהוא ממש כמו בית שתמיד כייף לחזור אליו להשראה, להדרכות ו...להעלאת המורל.

    השבמחק
  50. אנונימי13.8.23

    האמת כולם מהממים אבל ..כ. מס' 1 הכי בשבילי לשיפור מצב רוח ,פרחוני צבעוני ואלגנטי במיוחד רמונד ג.

    השבמחק
  51. הכי אהבתי את כרטיס מס' 5. למרות שכולם יפים. אבל אני אהבתי את המתיקות של המשושים והצבעים הנעימים שלו

    השבמחק
  52. אנונימי13.8.23

    וואו, מתלבטת בין 1, 5 ו - 7. כרטיס 5 ממש מיוחד, 7 אהבתי את המשפט ואת העדינות של העיצוב, אבל, טוב כרטיס 1 הוא מספר 1 - אלגנטי, נקי, נראה לגמרי כאילו יצא מחנות בוטיק. רק מלראות את היופי הזה קצת עובר הדכדוך. מורן טלמור

    השבמחק
  53. אני מקווה שכל תגובה מוסיפה לפחות שעה של חיוכים. הכרטיסים יפיפיים כולם, והאמת שהגוונים שרואים בעיניים יותר מוצלחים מהצילומים. אם ממש חייבים לבחור כרטיס אחד - אז כרטיס 9 מושלם מושלם בעיני, ובכלל - אני כל כך אוהבת את מגוון הכרטיסים וההתנסויות שלך!

    השבמחק
  54. רינת לוי פלס13.8.23

    כל הכרטיסים מהממים!!! מספר 9 הכי מוצלח בעיני. גם אני בתקופת דיכדוך קשה ומשהו בכרטיס או בטקסט פשוט עשו לי את זה❤️

    השבמחק
  55. מיכל מאירי13.8.23

    קודם כל יעלי.. אני לגמרי מבינה את הדכדוך שלך.. נכנסתי עכשיו והייתי צריכה לגלול המון למטה, אז אני מקווה שהשתפר קצת מצב רוחך..
    אני מאוד אוהבת את כרטיס 1. הוא כל כך אלגנטי ובצבעים הנכונים.
    תודה על כל ההמלצות, בא לי כמעט הכל..
    הלבבות מאוד מוסיפים לטעמי.
    וגם.. כל הכרטיסים יפים ומיוחדים. את אלופה! ❤️

    השבמחק
  56. אורית ישראלי13.8.23

    כמו תמיד, הכרטיסים מקסימים , כל אחד ויופיו הוא. הלבבות לא גורעים .. לקח לי זמן לקלוט אותם.

    השבמחק
  57. Inbar Strulov13.8.23

    כולם מקסימים כמובן. הכי אהבתי את 1 כי אני מתה על פרחים

    השבמחק
  58. אנונימי13.8.23

    כמובן שכולם יפיפיים ומיוחדים, כמו כל יצירותייך, מבינה לליבך, תקופה מדכדכת והיצירה אכן ממלאת את הלב.
    אני מאוד אהבתי את הצבעוניות של כרטיס מספר 9, משהו בה עושה שמח על הלב ונתן מצב רוח.
    חיבוק, שני זינר

    השבמחק
    תשובות
    1. אנונימי13.8.23

      כל הכרטיסים כל כך יפים אבל אני אהבתי את כרטיס 10

      מחק
  59. אנונימי13.8.23

    הכל יפה!
    ממש קשה לבחור.
    אהבתי את שני הכרטיסים עם החיתוך וצבע הדרגתי.
    ואהבתי את כרטיס 7 עם הנייר המעבר ההדרגתי.
    חננית יצחקי

    השבמחק
  60. סיון הירש13.8.23

    כרטיס 10 הכי מעניין לי כיוצרת - החיתוכים והמיקום שלהם מרתקים בעיניי. כרטיס 3 הכי מצא חן בעיניי מבחינת הצבע והנראות (ובאופן כללי, הכל פשוט נפלא ויפה והייתי שמחה לכל אחד מהכרטיסים)

    השבמחק
  61. כולם יפים הכי אהבתי את הראשון
    אוסי שלמה😘

    השבמחק
  62. אנונימי13.8.23

    לאחר התלבטות קשה בוחרת בכרטיס הראשון. השקט והניקיון עם אהבה קנו אותי 🩷

    השבמחק
  63. אנונימי13.8.23

    יעלי, היה ממש קשה לבחור כי הכרטיסים פשוט מהממים. מאוד אהבתי את הכרטיס הראשון אבל, אז הגיע העשירי והלסת נשמטה. אז בוחרת אותו. אבל, באמת הפגזת

    השבמחק
    תשובות
    1. דלית רשף קמחי. זו התגובה שלי בטעות הופיע כאנונימי13.8.23

      יעלי היה ממש קשה לבחור כי הכרטיסים כולם מהממים. מאוד אהבתי את הכרטיס הראשון אבל, רז הגיע העשירי ונשמטה לי הלסת. אז בוחרת אותו אבל, באמת, הפגזת

      מחק
  64. האמת.... ממש קשה לבחור!!! כל הכרטיסים ממש ממש ממש מהממים. אוהבת את כולם. אבל אם צריך לבחור, הכרטיס הראשון הכי אהוב עלי. וגם... מרגישה קצת לא נעים שלא מגיבה תמיד. כי באמת... עם כל העשייה והנתינה שלך... מגיע לך תגובות תמיד.

    השבמחק
  65. אנונימי13.8.23

    בכל פעם שאני נאלצת לבחור בין יצירותיך
    אני ממש מתקשה... זה כמו לבחור בין הילדים, כולם יפים בעיני😊💖אבל בכל זאת תמיד יש פייבוריט אפילו במעט,
    בעיני כרטיס מספר 7 יפיפה עדין ומרגיע
    פשוט מעורר חשק לבהות בו ללא הפסקה.
    תודה על חשיפה והנדיבות🙏🏼אורנית גולדשטיין

    השבמחק
  66. אנונימי13.8.23

    יעלה הכרטיסים מקסימים אחד אחד אבל אהבתי את הראשון הוא בעיני עדין ביותר סימוש

    השבמחק
  67. שירה קטיר13.8.23

    כל הכרטיסים מושלמים ויפים הבחירה מאוד לא קלה…
    ואם בכל זאת צריך לבחור רק אחד אבחר בכרטיס מספר 9 אני אוהבת את הצבעוניות שלו ואת הצורות הגאומטריות שלו…

    השבמחק
  68. אנונימי13.8.23

    הראשון שווה את ליבי
    ואני אהובה ויזל דגמי

    השבמחק
  69. חייבת לציין שאני הכי אוהבת את התובנות שלך!! )נחשב?(..כי מבינה היטב את המורכבות והמסקנות...ואם בכל זאת אס כרטיס 4 אהוב עליי. ג'ודי אליספור

    השבמחק
  70. איה קונביץ יולס13.8.23

    כולם יפים, היום התחברתי במיוחד לכרטיס 3
    מזדהה איתך על הדכדוך, אני לא מצליחה ליצור, זה רוקן לי את הראש מהשראה

    השבמחק
  71. אנונימי13.8.23

    כרטיסים יפהפיים. יכרת השקעה ואמת ביצוע מעולים. אהבתי את הכרטיס הראשון בשל הניקיון, האלגנטיות והפרחים המשמחים. 100 ביצירתיות. סיגל עדי המעריצה 😄

    השבמחק
  72. כולם מעניינים ויפים
    התובנות נפלאות כרגיל
    6 הרגיע אותי

    השבמחק
  73. כולם מאוד יפים, בן ה-6 ואני הכי אהבנו את כרטיס 9 :)

    השבמחק
  74. אנונימי13.8.23

    קשה קשה קשה לבחור. בסוף בכל זאת למרות התחרות העזה מכרטיסים 6 ו 7 (אוהבת את טכניקת ה-inlay), בוחרת בכרטיס מס׳ 1 - סגנון הפרחים והדירוג כ״כ מדברים אלי. ואני מגי

    השבמחק
  75. אנונימי13.8.23

    לא מצליחה לשנות מאנונימי... בכל מקרה, כולם יפים אבל הכרטיס הראשון משגע ממש. רוני אלתר

    השבמחק
  76. אמנם כל הכרטיסים יפים, אבל כרטיס 10, מלבד שילוב הצבעים המטריף שלו, מרעיד אצלי בלב את נימי הנוסטלגיה. וייב של טאפט סבנטיז בבית של הדודה. ממש אהבתי!

    השבמחק
  77. יעל יקרה, לשמחתי הרבה אני במהלך הכנות לנישאוי בני זה מאפשר לי להתנתק לחלוטין מכל מה שקורה סביב מאוד מבינה את הדכדוך סביב לצערי... לעניינו, לבקש לבחור את הכרטיס הכי מרשים/יפה זו בקשה מוגזמת ממש. כולם כך כל יפים ומעוררי השתאות וזו משימה קשה. ואם בכל זאת את מתעקשת, הכרטיס הראשון עם ההחתמות נבחר

    השבמחק
  78. אנונימי13.8.23

    אני פה רק כדי להעלות חיוך על פניך.

    השבמחק
  79. תגובה ראשונה שלי אצלך בבלוג:) תראי מה הדרכה מתנה עושה לי
    כל הכרטיסים ממש יפים, והכי אהבתי את מס 5. את אלופה

    השבמחק
  80. אנונימי13.8.23

    יעל, מקווה שהתגובות כאן מרוממות את מצב הרוח שלך. כל הכרטיסים מיוחדים ומושקעים, ביקשת שנבחר אחד, אז מספר 7 והמשפט שצרפת לטעמי הכי הכי. אילנה(כהן) גנץ

    השבמחק
  81. אנונימי13.8.23

    אני מגיבה ולא בגלל ההגרלה כו ההדרכה מתנה (כי כמו שאת יודעת מה שאני אוהבת אני קונה!) אלא נטו כדאי לשפר לך את מצב הרוח (ולראיה- התגובה אנונימית כי גוגל לא מצליח להכניס אותי 😁)
    כל הכרטיסים יפים אבל הכי אהבתי את כרטיס 2 ו-3

    השבמחק
  82. אנונימי13.8.23

    איזה כיףף לראות את כל התגובות פה! והכי כיף לראות את כל הכרטיסים המיוחדים! הכי אהבתי את כרטיס 5 וכרטיס 9 (שניהם בגלל הצבעוניות המיוחדת!)
    כרמל פוליאק

    השבמחק
  83. כרטיסים ממש יפים! אני ממש אוהבת גם את ההסברים ואת התובנות בסוף. זה ערך מוסף גדול מבחינתי. הכרטיס שהכי אהבתי זה מס' 5. משהו בצבעים שלו ובמשושים החסרים מאד משך אותי.

    השבמחק
  84. אנונימי13.8.23

    הבלוג שלך כל כך שמח ומיוחד עשיר בהדרכות ותוצרים מהממים!
    תמיד מקבלת השראה ולומדת דברים חדשים בהדרכות שלך!

    כל הכרטיסים מהממים וכרטיס 6 מעלף!!!!
    ואת בטח יודעת למהבחרתי בו😊
    תודה על כל ההדרכות ותמשיכי לאתגר אותנו וליצור דברים קסומים!
    רגינה

    השבמחק
  85. מהממים כרגיל אוהבת את כרטיס 1 מושלם ככל הדברים שאת עושה

    השבמחק
  86. אורנה חמו13.8.23

    הראשון מקסים ויש פה נוכחות עדינה

    השבמחק
  87. אנונימי14.8.23

    את כולם אהבתי. אבל נראה לי שימים שמחים הכי דיבר אלי, כי בהחלט מאחלת זאת לכולנו. לילך יאיר (בלקוביץ)

    השבמחק
  88. אנונימי14.8.23

    אני הכי אהבתי את הכרטיס השני בגלל ניקיון הדוגמה והצבעים (ממש אוהבת בורדו). אבל... כל הכרטיסים ממש ממש יפים!
    ענת קנת

    השבמחק
  89. אנונימי14.8.23

    את מוכשרת ביותר, אפילו כאשר את מדוכדכת רמת הכרטיסים לא משתנה, כולם יפים באותה מידה מבחינתי ואם אני צריכה לבחור אז ההתלבטות בין 1 ל-7. אני בוחרת את 7.

    השבמחק
  90. גלי כץ14.8.23

    יעלי! איזה כיף לגלול עוד ועוד בים התגובות המהממות פה.
    You did it again! 💕
    ואני הכי אהבתי את הכרטיס הראשון.

    השבמחק
  91. אנונימי14.8.23

    יצירות מדהימות אחת אחת אבל כרטיס 9 שבה את עיניי. צבעוניות מדהימה וטיפוגרפיה מיוחדת.
    דאבל לייק
    אורית אביטבול

    השבמחק
  92. אנונימי14.8.23

    תראי כמה תגובות, את עדיין מדוכדכת? הכישרון שלך מהמם, ואם אני חייבת לבחור אז - הראשון, השני והאחרון, עם יתרון קטן לאחרון. תמר פיו.

    השבמחק
  93. רחלי גזית14.8.23

    ביקשת תגובות קיבלת מבול 😍
    כולם יפייפיים אבל כמו הרב גם אני הכי אוהבת את הראשון ואחריו את השלישי. ואת אומרת שקצת בלאגן זה טוב?! תובנה שאני מאד מתחברת אליה 🙂

    השבמחק
  94. לירן ברדה14.8.23

    וואוווו לקח לי זמן לבגיע למטה🙃
    הכי אהבתי את הראשון. ורודים, נקי ופרחים. מאוווד לטעמי ואחריו- מספר 9- כי אין על צבעי הקשת🌈

    השבמחק
  95. אנונימי14.8.23

    הכרטיסים נפלאים!!!
    אהבתי מאוד את 10.
    חבי גרופי

    השבמחק
  96. אנונימי14.8.23

    את מי הכי אהבתי? בחירה קשה. כולם הם מבחינתי הכי הכי. ואם בכל זאת צריך, נתפשר על 1
    דבורה כהן

    השבמחק
  97. אנונימי14.8.23

    מיכל צלרמאיר-פלג

    כל הכרטיסים יפהפיים, אבל האחד ששבה את לבי, כרטיס מס' 1.

    השבמחק
  98. אורית רוביסה14.8.23

    איך אפשר לבחור?! הכל מהמם!! הראשון שווה לב ממש🩷🩷

    השבמחק
  99. אנונימי14.8.23

    אני רואה שקיבלת מלאאא תגובות! אז את לא צריכה את שלי?? בכל אופן כרטיסים מהממים. שמי הגר 🤣

    השבמחק
  100. אנונימי14.8.23

    מאד מאד קשה לבחור. הכרטיסים - כמו כל העבודות שלך - מדהימים. ועדיין אם. חיצי צריכה לבחור רק אחד הייתי בוחרת את הראשון.

    השבמחק
  101. חופית מויסה14.8.23

    יוו! כמה תגובות 🤣 בטוחה שהשתפר לך מצב הרוח 🙏 כל הכרטיסים משגעים אבל הכי הכי אהבתי את הראשון שהוא פשוט מושלם ובא לי עכשיו גם לקנות את הדיו של ג'ינה 🙈

    השבמחק
  102. איך אפשר לבחור בין כל הכרטיסים המקסימים האלה?
    אתגר רציני הצבת בפנינו הפעם.
    אם בכל זאת חייבים לבחור,בחרתי בכרטיס מס' 5.
    המשושים בגוונים הפסטליים על הרקע האפור כהה מאוד מיוחדים בעיני.
    חיבוק גדול של תשומת ❤️

    השבמחק
  103. אני מסתכלת כמה תגובות קיבלת, מחמם את הלב, כל פעם שאת לבד בחושך, כולנו באות. הכרטיסים משגעים, ואם אני צריכה לבחור זה ממש קשה. כרטיס מס' 3. ממש ממש אהבתי. ואשמח אם תפרסמי קישור לתבנית ששימשה אותך בכרטיס 7, זה פשוט משגע.

    השבמחק
  104. יפה רודאיף14.8.23

    קשה להחליט, כולם מקסימים, אבל אני ממש התחברתי לכרטיסים עם הפסים

    השבמחק
  105. אנונימי14.8.23

    יעל, כל מה שאת עושה מהמם בעיניי והבחירה קשה... אבל כרטיס 9 אהבתי במיוחד ...הצבעוניות שלו עושה שמח בעיניים. את השראה בזכות ההמלצות שלך הזמנתי כמה חותכנים. ליאת גרנות❤

    השבמחק
  106. אנונימי15.8.23

    וואי, כמה יופי בעמוד אחד...
    מתחברת ממש לתחושת הדכדוך. מרגישה שדווקא בימים האחרונים אני מכריחה את עצמי ליצור ולהתנסות בדברים חדשים כדי לשמור על שפיות...

    קשה ממש לבחור רק כרטיס אחד. אז מרשה לעצמי להתעלם מההנחיה ולבחור את החמישיה המנצחת שלי חחח

    כרטיסים 2+3
    4+5
    וכרטיס 7

    ואם אפשר עוד 2 אז גם 9 ו-10

    רעות כהן טייט

    השבמחק
  107. כולם מהממים. מדוייקים. מעניינים. אבל כרטיס מס 1 דגדג לי בבטן וחשבתי עליו זמן מה . אז בעיני הוא המנצח .
    אביבה ירון

    השבמחק
  108. אנונימי16.8.23

    ווואאאוווווווווווו,,,,,,,מה יהיה.. :-)אין לי מושג איך בוחרים מבין עיצובים כשלכל אחד ואחד מגיע הציון "10"!! :-),,צ'מעי,,,את משחקת בחיבורים ובצבעוניות בצורה מושלמת,,וכל כרטיס הוא בית ספר פרטי לעיצוב ושימוש בחומרים/כלים/וצבעים,, בקיצור טיילתי הלוך ושוב,,ושוב,, בין הכרטיסים המושלמים ,, קראתי בעייון את התובנות,, ולבסוף ובדוחק :-)))))בחרתי את כרטיס מ"ס 1משהו בו חימם לי את הלב,וחייך אלי בנועם צבעוני קסום מהמסך,,בקיצור הכנת פוסט נפלא! מעשיר מלמד,מהנה ומשמח תודההההההה...צילה לבנון,תלמידה נאמנה :-).

    השבמחק
  109. שרון תירוש16.8.23

    כל הכרטיסים הם פשוט לעילא ולעילא, אני בוחרת בכרטיס מספר 9 בגלל הצבעוניות שלו.

    השבמחק
  110. בל מעיין18.8.23

    כרטיסים מקסימים! הכי התחברתי לכרטיס מספר 9 שילוב של צבעי הקשת מרגיע ומשמח! ❤️

    השבמחק
  111. אנונימי18.8.23

    הי, כולם מעלפים אישית התחברתי הכי לראשון. אוהבת פשטות. תודה על כל השיתופים והנתינה האין סופית♥️

    השבמחק
  112. כולם מהממים (וגם היוצרת שלהם 😉) אבל מכרטיסים 1-3 התעלפתייייי ❤️❤️❤️

    השבמחק
  113. אורית שפי18.8.23

    ואוו!! כולם מלאי השקעה ומחשבה.
    הכי אהבתי את כרטיס מספר 10. גוונים נעימים, צורות מיוחדות ושילוב מהמם!!

    השבמחק
  114. אנונימי18.8.23

    כרטיסים מקסימים כולם! אם חייבים לבחור, אז מס 10…
    רעות ליבריידר

    השבמחק
  115. עדי ניר לוי18.8.23

    הכי אהבתי את הכרטיס הראשון, הדיו נראה מהמם ואהבתי ממש את החותמת. ותודה על כל הקישורים השווים!!!
    וגם את הטכניקה (למרות שלא רואה איך הסבלנות שלי עומדת בזה…)

    השבמחק
  116. ליבוביץ כוכבה18.8.23

    כרטיס 1 מהמם, עדין ועוצמתי כאחד.
    כל העבודות שלך כל כך אסטתיות ומדויקות. מקסים🌸

    השבמחק
  117. אביטל18.8.23

    הכל שלמות!! איזה כשרון את.
    ואם חייבת לבחור, אהבתי מאד את כרטיס 5 ו-9.
    ותודה רבה על ההשראה התמידית..
    אביטל בן גד

    השבמחק
  118. אנונימי18.8.23

    פירסמתי ולא נתן את השם שלי כל הכרטיסים מדהימים ומה שהכי אהבתי את כרטיס 10 בגלל הצבעים והגאומטריה שלו שמי אוריה כהן

    השבמחק
  119. שרון ראיבי18.8.23

    כולם מהממים…
    הכי הכי אהבתי את מספר 5.
    צבעוני במידה ומשרה שמחה 🥰

    השבמחק
  120. אנונימי18.8.23

    מיכל צלרמאיר-פלג
    כרטיס מס' 1

    השבמחק
  121. שני ברם מנור18.8.23

    אהבתי מאוד את כרטיס 1, אבל הכי אהבתי את 9 ו10 הצבעוניות משמחת ועשירה, איזה כייף.

    השבמחק
  122. לי שניו18.8.23

    כולם מקסימים אבל אהבתי במיוחד את כרטיס מספר 1, הוא בקו מאד נקי ומינימליסטי, וצבעוניות שמאפיינת סתיו (עליו אני חולמת בחום הנורא של אוגוסט…)

    השבמחק
  123. ליאת מאיר נדזר18.8.23

    ממש קשה לבחור, התלבטתי בין 1 ל5, אני אוהבת את הקווים הנקיים והעדינות של 1 אבל אני אבחר את 5 כי הצבעוניות שלו מהממת ומושכת את העין והוא עדין, נקי ומעניין🌸

    השבמחק
  124. גילי קולנברג18.8.23

    איזה כרטיסים מקסימים!
    משך אותי במיוחד הכרטיס הראשון, יש לי המון חותמות ולמעט כמה מילים/איחולים/אותיות, רוב החותמות יושבות עצובות במגירה ורוב ספוגי הדיו מתייבשים לי סתם ככה מחוסר שימוש. שימח אותי לראות את האפשרויות הגלומות בחותמות ולכן מכל הכרטיסים, את זה אהבתי במיוחד.
    מעבר לזה, אני מאוד אוהבת הצבעים הסגולים-ורודים שבו (אבל יש אותם בעוד כרטיסים ולכן זה לא מה שגרם לי להתאהב בו מכולם).
    כמה כיף לקבל ממך השראה ❤️

    השבמחק
  125. איילת יחזקאל18.8.23

    אין ספר שאת אלופת הכרטיסים. כולם יפים אבל 10 לוקח בענק. הצבעוניות, העיניין, נראה קצת רטרו בקיצור מושלם

    השבמחק
  126. אהבתי את כולם אבל את 2 ו-3 בעיקר!!!!

    השבמחק
  127. אנונימי18.8.23

    אווווו בהתחלה היה לי ברור שכרטיסים 2 ו3 מהממים, ואז התקדמתי הלאה ואהבתי פשוט את כולם! דפי הרקע ההדרגתי מ-מ-ש מקסימים בפשטותם הצבעונית, ואת אמנית קטנה, אני נהנית כל פעם מחדש.
    אני שרי סתת ואני מכורה לבלוג קונדסונים קטנים ועוד 🙃

    השבמחק
  128. אנונימי18.8.23

    בחרתי את כרטיס מס 9 אני אוהבת מאוד צורות הנדסיות ובמיוחד מדולשים וכמובן גם את הצבעוניות של הכרטיס

    השבמחק
  129. אנונימי18.8.23

    אהבתי מאוד את כרטיס מספר אחד הוא קלאסי עדין ומתאים לכל אירוע וכרטיס מספר תשע כי אין כמו צבעי הקשת הלוואי זכה
    שלך קרן דורי

    השבמחק
  130. אנונימי18.8.23

    הכרטיסים מקסימים. כולם. אם ממש צריך לבחור אחד, אז הכרטיס הראשון מוביל מבחינתי.

    השבמחק
  131. אנונימי18.8.23

    קודם כל כל הכרטיסים יפים ומיוחדים, הייתי צריכה לעבור עליהם פעמים כדי לבחור.
    ואהבתי במיוחד את כרטיס מספר 6, יש בו משהו עמוק ושקט שמשדר רוגע.
    הוא גם מזכיר לי את הים, מקום שממש הייתי רוצה להגיע אליו עכשיו להתנתק ולנח.
    אז אם לא אגיע אליו לפחות אביט לי בכרטיס הזה=(

    לילך בוכניק

    השבמחק
  132. אנונימי18.8.23

    כולם מקסימים ובטוחה שעשו את העבודה והעלו לך את מצבהרוח והחיוך. אני אהבתי מאד את הכרטיס הראשון. סופ"ש נעים ובריא

    השבמחק
  133. אנונימי18.8.23

    תקופה קצת משוגעת שהחום והלחות הכבדים לא מקלים בכלל...
    נחכה לסתיו או/ו לחגים😉
    הכי אהבתי את הכרטיסים 2,3 ומספר 6.

    השבמחק
  134. אנונימי18.8.23

    כרטיס מספר 10 מאוד אהבתי מעניין בחיתוך ובקומפוזיציה. צבעוניות שמחה לימים לא פשוטים שלנו

    השבמחק
  135. אנונימי18.8.23

    כרטיס מספר 10 מאוד אהבתי . מעניין בצבעוניות בעיצוב ובמיוחד בימים לא פשוטים בהם אנחנו נמצאים. בלהה שמיר

    השבמחק
  136. אהבתי את הכל כמו תמיד, כל הכרטיסים שלך יפים. הכי אהבתי את הכרטיס הראשון.

    השבמחק
  137. מיכל בר18.8.23

    כמה יצירתיות למרות תחושת הדכדוך וואו
    מצטרפת לתחושה ובדיוק בגלל זה בחרתי את כרטיס מספר 9, משהו בצבעוניות שלו מאוד משמח
    מיותר לציין שכולם יפים? (;

    השבמחק
  138. אנונימי18.8.23

    כל הכרטיסים משגעים, אם חייבת לבחור כרטיס 8 מקסים ממש. רחלי פרידמן

    השבמחק
  139. אנונימי19.8.23

    יעל היקרה, כמה אושר, יצירה וצבעוניות את מכניסה לחיים! משתמשת המון בהדרכות שלך - הן פשוטות ונגישוץ גם לסקראפרית חובבת בתחילת הדרך (:
    הכי אהבתי את כרטיס 9, משהו צבעוניות שלו ממש תופס את העין.
    תודה!
    נטע וקסלר (netta weksler)

    השבמחק
  140. כרטיסים מהממים אחד- אחד. קשה לבחור
    אוהבת במיוחד את כרטיס 4 וכרטיס 1
    סיגל פינקו

    השבמחק
  141. טלילה הראל19.8.23

    כרטיס 1 מאלף. מאוד מיוחד וכל כך נקי ועדין. גם השאר מקסימים ומושקעים. ממש עבודת נמלים. ממש כישרונית. בזכותך התחלתי להכין כרטיסי ברכה

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

אשמח לשמוע את דעתכם