קלמר - V2 - הדרכה

לפני כשלושה חודשים הוצאתי הדרכה לקלמר.

אבל כל הזמן רציתי להכין עוד גירסה שלה.

אז סוף סוף התיישבתי להכין, ואני הרבה יותר אוהבת את הגירסה הזאת (:


את ההדרכה ניתן לרכוש בעלות של 85 שח.

חומרים דרושים: 

איך זה עובד? אתן מעבירות לי את הכסף בביט/פייבוקס (לטלפון- 054-4638824) ושולחות אלי הודעה עם כתובת המייל שאליה אתן רוצות לקבל את הקובץ.

שימו לב - כל מי שרכשה את ההדרכה הקודמת של הקלמר מקבלת את ההדרכה הזאת בחינם. רק סמסו לי את המייל שלכן, ואשלח לכן אותה במתנה (:


אז הנה הקלמר:


את הסוגר קניתי בעלי, והוא מחובר עם ניטים מיוחדים שיש להם 2 צדדים (קונים אותם בנפרד. מה שהשתמשתי זה 6 על 6).

ופתוח:



החלוקה (התא) היא אופציונאלית.

אישית אני חושבת שהיא סופר שימושית, ומאפשרת לי לשים בתוך התא הקטן את כל הדברים הקטנים (סרגל פינות, עצם קיפול ארגונומית, מחק, מחדד, מגנטים, קליפסים וכו').

תראו איך הכל נכנס בתוכו בצורה נפלאה:



זה כל מה שהיה בפנים:




ההדרכה כוללת 2 אפשרויות סגירה. 

הסגירה הראשונה היא הסגירה המועדפת עלי, ובאמת שההרכבה של הסוגר ממש קלה. 

אבל, יש בהדרכה גם הסבר לסגירה עם גומי, למי שרוצה ללכת על בטוח.

לא צילמתי את ההסבר הזה מחדש, אבל ההדרכה כוללת את ההסבר של הקלמר הקודם. זה זהה.



תובנות:

1. הרבה פעמים גרסה 2 יותר טובה או יפה (: אז לא להפסיק לנסות לתכנן ולשפר, גם אם כבר הכנתן מוצר כזה (: אני חושבת שתמיד יש מקום ללמידה ושיפורים ושזה מביא אותנו למקומות טובים ותוצרים עוד יותר נהדרים (:

2. הקלמר סופר שימושי. הוא קל לבניה, ואפשר לשחק עם הגודל של התא, או לוותר עליו בכלל, בהתאם לצרכים שלכם. אישית אני חושבת שהתא סופר שימושי לכלים קטנים.

3. זאת פעם ראשונה שאני מפרסמת הדרכה עם שימוש באפלין. עד כה נמנעתי מזה כי יש כמה צורות עבודה שונות איתו. בפרוייקט הספציפי הזה העיטוף איתו הוא רק במעטפת, וזה ממש קל. והתוצאה של המעטפת בצבע שונה פשוט וואהו.

4. בצורה מאוד חריגה ומפתיעה, הפעם לא הרגשתי צורך לדגם מעל האפלין. משהו בשילוב הצבעים פשוט ביקש להשאר ללא דיגום (:

5. זה פרוייקט מושלם לשאריות ציפבורד. כמעט כולו בנוי משאריות. כל הרצועות ציפבורד האלה שנשארות לנו מפרוייקטים אחרים? אז הן מתאימות פה בול! אה, וגם הדיגום קלאסי לשאריות (:

3. ההדרכה כוללת 2 אפשרויות סגירה. כל אחת יכולה לבחור לפי מה שהיא מעדיפה או לפי מה שיש לה בבית. אישית אני חושבת שהסגירה עם האבזם הרבה יותר מרשימה, והיא באמת לא קשה לביצוע כמו שזה נראה (:




תגובות

  1. אנונימי19.8.23

    מהמם.והגוון של האפליקציה והדיגום ביחד וואו🫶

    השבמחק
  2. חבי גרופי21.8.23

    מקסים ושימושי. ♥️

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

אשמח לשמוע את דעתכם