קופסת האזעקות האיראניות וסדנת זום

ביום שלישי בערב נתנו הנחיה להיות ליד מרחב מוגן.

ואני לא גרה בצפון או בדרום. אני גרה ברמת-גן. הזייה.

אז בניסיון לעשות משהו עם עצמי, חוץ מלטפס על הקירות... נכנסתי לממ"ד (אם כבר אז כבר) שהוא חדר העבודה שלי, והתיישבתי להכין קופסה לדבקים שלי. הקופסה בנויה מציפבורד, ומתיישבים בה בנוחות 8 דבקי טאקי.

מיותר להגיד שבאמצע התחילו אזעקות ובומים, וכולם הצטרפו אלי לממ"ד, וממילא היידיים רעדו לי אז אי אפשר היה להמשיך. כאילו שמישהו בכלל חשב על זה...

אבל עכשיו, כשגמרתי להכין את מה שצריך לארוחת השאריות של המשפחה, הצלחתי להכנס קצת לממ"ד ולסיים את הקופסה.

אני לגמרי אוהבת את מה שיצא, ומשתדלת לא להשליך מנסיבות הכנתה על אהבתי אליה (:


מאחר וזאת קופסה סופר שימושית, חשבלי לשאול אם אתן רוצות שנכין מעמד כזה ביחד בסדנת זום?

סדנת הזום תתקיים ביום רביעי ה- 30.10.24 בשעה 20:00 ותמשך כשעתיים.

מחיר הסדנה בזום - 120 שח.

  • חומרים דרושים - ציפסורד אחד בגודל 12" על 12", וכ- 3 דפי בסיס במשקל 250 ג'.
  • תצטרכו לחתוך את הציפבורדי מראש.
  • נכין ונדגם ביחד את הקופסה.
  • הזום יוקלט ואחרי הזום תוכלו לקבל קישור אל ההקלטה שלו.


אז ככה הקופסה נראית עם הדבקים בפנים:



וככה היא נראית ריקה:



ומהצד:



תובנות:

1. עבדתי עם סטאק Bright Days Ahead של Paper Rose. זה סטאק מטריף שכולו כרטיסיות, וקניתי אותו בול לפרוייטים כאלה.

2. גובה המעמדים שלי בדרך כלל ¼4", כדי שיהיה אפשר להשתמש בכרטיסיות של 3" על 4". הפעם חרגתי ממנהגי, כי רציתי שיראו קצת יותר מהדבקים הקטנים יותר, כדי שיהיה נח לאחוז בהם ולהוציא אותם החוצה. מבחינת הדיגום זה לא שינה, כי בסטאק הזה אפשר להקטין כמעט את כל הכרטיסיות לגובה של ¾3".

3. הסטאק לא מכיל בכלל מדוגמים. אבל יכולתי לאלתר בלי בעיה שילובים שונים שיאפשרו דיגום. כמו כן יש בסטאק כרטיסיות של חודשים, שלא היו שימושיות לי, ומהם יכולתי לחתוך רצועות ברוחב ¼" כדי לעשות את החיבורים בין הכרטיסיות.

4. בחרתי שלא לשים מחיצות בחלק הפנימי. אבל אם רוצים, תמיד אפשר.

5. המעמד מצטרף למעמד דבק מאוד דומה שהכנתי לפני שנה, ונמצא אצלי מאז בשימוש קבוע. מוזמנות לראות גם אותו.


תגובות

הוסף רשומת תגובה

אשמח לשמוע את דעתכם