פנקסים - מתנות פרידה

נועה, הבת הגדולה שלי, עוזבת את מקום העבודה שלה אחרי שנה מאוד אינטנסיבית.

היא נתנה לי רשימה של מתנות שאכין.

התחלתי בשישה פנקסים לחברות קרובות.


פנקס ראשון:







פנקס שני:






פנקס שלישי:






פנקס רביעי:






פנקס חמישי:






פנקס שישי:






ואי אפשר בלי כמה תמונות משותפות פוטוגניות (:







תובנות:

1. אני חובבת פנקסים ידועה. זה תוצר סופר פרקטי, מתנה שכייף לתת ויש סיכוי מאוד סביר שגם ישתמשו בה, ולא לוקח נצח להכין אותה (:

2. ברוב הסטאקים יש דף או שניים מרכזיים יפים. מאחר ורציתי להכין את כל הפנקסים מאותו סטאק, חיפשתי משהו שיהיו בו מספיק דפים מרכזיים, והתלהבתי ממש כשמצאתי את הסטאק הזה - Flo Flo Flowers של טניה סול. יש בו שישה דפי פרחים מובילים, ו- 6 דפי משבצות תואמים. בינגו!!!

3. בצורה מפתיעה, נועה שלי, שבדרך כלל לא עפה על העבודות הפרחוניות שלי, עפה על הסטאק הזה, וטוענת שהפנקסים יצאו הכי יפים EVER. מי אני שאתווכח? (:

4. הפנקסים בגודל A5 , מכילים 100 דפי כתיבה, והשתמשתי בספירלה ברוחב 1".

5. בגלל שאני מחברת דפים, מכל דף 12" על 12" אפשר בעצם להוציא 2 פנקסים (כלומר 4 כריכות). זה סופר חסכוני (:

תגובות

  1. אנונימי21.10.24

    מקסימים! הבסיס הוא ציפבורד עטוף או קארדסטוק עבה?

    השבמחק
  2. אנונימי21.10.24

    פשוט מהממממם

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

אשמח לשמוע את דעתכם