עוד כפולה - בלרינה וט"ו בשבט

שתי הבנות שלי בחוג בלט. אז כשהייתי אצל נתנאלה בסדנה לפני כמה חודשים, וראיתי סט של
מדבקות שקשורות לריקוד, קניתי אותו מיד מתוך מחשבה מראש על תמונה מחוג הבלט של הבנות.

פעם בשנה יש להם בחוג שיעור פתוח, אליו ההורים מוזמנים, כדי לשבת ולהסתכל, ולהנות, משיעור אמיתי.
לא הופעה. הופעות יש עוד מעט (: בהופעות רואים את הילדה רוקדת 5 דקות בקושי. פה רואים שיעור שלם - 45 דקות. ממש רואים את העבודה שלהם. זאת חוויה נהדרת (:

דמיינו את השוק שלי כשהגעתי להביא את הקטנה לחוג, ומתברר ש"זה" השיעור הפתוח, ואני בכלל שכחתי להביא מצלמה!!!! אבוי! מה אעשה עם המדבקות שלי???

אצה רצה אמא היסטרית, והתקשרה אל אחותה להציל. מיכלי, תביאי מ-צ-ל-מ-ה!!!
אצה רצה אחותי הקטנה להציל את המצב, והביאה לי מלצה.
אחותי, אין כמוך! מתה עלייך!!!






והכפולה שלו, צולמה בפעילות ט"ו בשבט בכיתה של הגדולה.
הכנת שיפודים מפרות יבשים.
זה היה גם היום של קבלת התעודה הראשונה - כיתה א'. מאוד מרגש.




והכפולה ביחד:


תגובות

  1. מיכל10.2.10

    הדף של עדי מושלם!!!
    בכלל את אלופה בדפים.
    מתה עלייך גם!!

    השבמחק
  2. מלכת הדפים !! מקסים !! מזל שהיתה לך מצלמה ואחות כזו נפלאה...
    הדפים מדהימים - כרגיל :-)

    השבמחק
  3. הכרטיסים יחד ממש מתאימים ומקסימים!!!!
    מאוהבת לחלוטין בראשון!!!!!! פרחים והכפתור והשמלה והנעליים והמדבקות העגולות והכותרת ו... התמונה!!!!

    השבמחק
  4. איזה יופי!
    בראשון נורא אהבתי את קישוטוני הבלט, אבל השילוב של הדפים והזויות שלהם - מעולה!
    השני פשוט, נקי, יפה - קלאסי!
    שיחקת אותה!

    השבמחק
  5. אנונימי11.2.10

    אוי... טואוב!
    ממש אהבתי את כל החיתוכים בקצוות...
    מוסיף המון!

    יפה! יפה!

    ננה_בננה

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

אשמח לשמוע את דעתכם