זר הפרחים הראשון שלי

זר הפרחים של יעל יניב סחרר אותי.

משם הלכתי לחפש את ההדרכות של נטאשה להכנת הזר.

הפרחים עצמם היום קלים וכיפיים להכנה, אבל לא אהבתי את שזירת כל הפרחים לזר, וחיפשתי
מוצא אחר. חוץ מזה, פשוט לא היה לי אקדח חום (:

לכל פרח הצמדתי מעין שיפוד, כשהפרח בקצהו. כמו פרח אמיתי.
והכנתי אגרטל קטן שיחזיק אותם - פשוט גליל עץ שניתן לקנות בחנויות יצירה, וציפיתי בנייר.
קישטתי אותו בשני עצים קטנים. אני משוגעת על העצים האלו (:

אני מאוד אוהבת את הזר הקטן שלי, ומתכוונת לקחת אותו איתי לעבודה לקשט את שולחני (:










תגובות

  1. פשוט זר מקסים!
    ואהבתי שעשית אותם נפרדים.. ממש "בוקה" שווה יצא לך.
    והשידרוג לאגרטל... מ א ל ף !

    השבמחק
  2. וואו הוא מקסים!!!!!!!!
    ממש מיוחד!!!! עכשיו את חייבת ללמד אותי!!! P:

    השבמחק
  3. יעל יצא לך מהמממם !!
    רושמת לי כמשימה להכין ! איזה יופי !!
    אם הייתי את, לא הייתי יכולה להפסיק להסתכל על זה... משגע !

    השבמחק
  4. זה מקסים! הצנצנת נראית מדהים, גם לה מגיע פוקוס(:

    השבמחק
  5. Hצא מקסים! ממש מהמם!

    השבמחק
  6. יעלי- הזר הזה מהמם ברמות!

    השבמחק
  7. זר יפהפה
    שמרתי לי להשראה

    השבמחק
  8. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  9. יעלי יצא משגע
    ושדרוג האגרטל מקסים
    אחלה קישוט לשולחן - ואני שמחה שהיה לי ולו חלק קטן ביצירה שלך (-:

    השבמחק
  10. Great job! Love the colors!

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

אשמח לשמוע את דעתכם