דף שהוא מיני אלבום

ביום שישי הייתי בסופ"ש של סדנאות אצל אליס.
לצערי נרשמתי רק לסדנאות של יום שישי, אבל גם זה היה כייף לא נורמלי.

הכנו שני layouts, שיחסית אינם שיגרתיים עבורי.

הראשון, layout שהוא אמנם דף, אבל מכיל בתוכו בעצם מיני אלבום.
הדף שקיבלנו היה דף מדוגם מ-ה-מ-ם של כפתורים.
לטעמי הוא מקושקש מדי לדף רקע, אז בחרתי להשתמש בצידו האחורי השקט.

בכוונה תחילה לא יצרתי את כל הדפים במיני אלבום באותו גודל, אלא נתתי להם גדלים שונים. אני מוצאת שזה יור מיוחד. חוץ מזה, אני תמיד נהנית לתת את ה- touch שלי לדף, גם אם אני מעתיקה משהו בסדנה (:


עוד זווית בכדי להראות את הנפח של הדפים. יש בפנים סה"כ כ- 5 דפים לתמונות. 



תגובות

  1. אהבתי את שלך הכי הרבה...
    הצבעים שאני הכי אוהבת כרגע.. זה לפי תקופות :)
    וכל הליכלוכים מסביב עם הדיו, מצוין!
    וזה שהלכת עם המוזה של עצמך.
    לקחת רעיון מסוים אבל נתת טויסט משלך.
    זאת לא "העתקה" זאת השראה!
    יצא מהמם לדעתי!
    אחד היפים שראיתי.

    השבמחק
  2. הדף הזה מקסים!
    רעיון המיני-אלבום נהדר
    ואהבתי מאוד את זה שעשית קצת שונה מכל השאר :-)

    השבמחק
  3. בהחלט מקסים!

    השבמחק
  4. ממקו23.2.10

    ממש יפה, באמת יצא לך יותר מוצלח משלי :)

    השבמחק
  5. יש לך את זה!!!
    הטאצ' שלך של הגדלים השונים של האלבום מקדסים (וזה בעצם מה שיפה במיני אלבום, לפחות לטעמי)
    ובחירת הדפים שלך (במגבלות הערכה) מוצלחת
    בקיצור - בסולם שניצר קיבלת את כל הכוכבים האפשריים (-:

    השבמחק
  6. איזה כייף לראות את הדף הזה
    לא הספקתי לעבור על כל הדפים של כולן כמו שצריך והצבעוניות שלך יצאה נהדרת.
    מסכימה איתך שהדף של סלין היה מאד מקושקש . גם אני לא השתמשתי בכפתורים

    השבמחק
  7. מאוד צבעוני ומדליק!
    אהבתי!

    השבמחק
  8. הי הי הי.. מוחה ! חסרות תמונות... ! תראי, תראי, איזה יפה הוא גם מבפנים...
    גם אני כמוך לא אהבתי את הכפתורים בתור דף רקע והכנתי דף שונה... (ברגעים אלה ממש נכנס לתוך אלבום שיפורסם ממש ממש בקרוב....

    יצא לך משגע, אפילו עוד יותר במציאות !!!
    מהממם...

    השבמחק
  9. ראיתי אותו ב"לייב", והוא מקסים!!!
    אהבתי מאוד ששינית את מה שהיא עשתה ולקחת את זה לסגנון שלך :):):)
    הפרפרים מקסימים!
    וזה מאוד יפה שאין סימטריה בתוך המיני אלבום!

    השבמחק
  10. הכנתי כזה בסדנא
    יצרתי את הדף
    מסקנה סופית: שלך מ ה מ ם !!!
    ההעתקה בדרך...

    השבמחק
  11. דף שמח מאוד,צבעים נהדרים.

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

אשמח לשמוע את דעתכם