מעמד עטים שולחני

כשראיתי את המעמד השולחני של Pootles מיד ידעתי שאני הולכת להכין כזה.

ההדרכה מאוד פשוטה וברורה, התוצר חמוד, וקטן, ככה שזה לא משתלט על שולחן העבודה.

שימו לב שבסרטון היא מדגימה איך עושים קופסה אחת, ואת המגש.
כל הקופסאות בנויות באותו צורה אז זה מספיק.
כל המידות של הקופסאות והמגש כתובות בצורה ברורה מתחת לסרטון.
לדעתי מצאתי שם שתי טעויות, אבל קטונתי (:

והנה המעמד:





תובנות:

1. פרוייקט קטן ומקסים!! הגודל והגובה של הקופסאות - נהדר. בכלל כל המידה של זה מצויינת.

2. עבדתי עם סטאק מושלם (Early Bird) שאני מאוד אוהבת.

3. דפי בסיס כחולים (250 ג') שהתאימו לי בול לסטאק.

4. הוספתי כמה פרחים עדינים קטנים לקישוט בתוך הקופסאות. אני מוצאת שזה מוסיף המון (:

לגמרי מתכננת להכין עוד (:


תגובות

  1. וואוו יעלי! לגמרי מושלם מבחינתי. חייבת לנסות!

    השבמחק
  2. מקסים יעלי... אולי תשתפי בטעויות שמצאת... אני לחלוטין סומכת עלייך. תודה על השיתוף

    השבמחק
  3. נפלא. אולי בהזדמנות זו אכין לעצמי סוף סוף וישמש אותי בעבודה ..
    תודה על השיתוף 🌻🌼🌺🌹

    השבמחק
  4. דינה12.8.18

    מאוד יפה, שימושי, אסתטי ונוח. ממש מקסים!

    השבמחק
  5. אנונימי2.8.22

    ממש חיפשתי הדרכה לא מזמן למעמד הזה. תודה. יצא משגע והיא נהדרת . תוכלי לומר מה הטעויות שלא אחזור עליהן בבקשה?

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

אשמח לשמוע את דעתכם