אלבום בקופסה

מדי פעם אני מפנקת את עצמי בסדנה. יש לי שני כללים כשאני בוחרת סדנה. הראשון, שיהיה משהו שאין סיכוי שאני אכין לבד. והשני, שהמדריכה תהיה טובה, אבל ממש טובה (:

סדנת אלבום בקופסת צ'יפבורד  (בסטודיו של רעות) של קרן פרפרים ענתה לשתי הדרישות (:
כמו תמיד, קרן הייתה מהממת, סבלנית, ומלאת טיפים. הסדנה הייתה מאוד ארוכה, והתוצר מהמם.
וכמו תמיד הייתי בעייתית והייתי חייבת קצת תוספות / שינויים משלי, כדי שהמוצר יתאים לצרכי, וירגיש לי רק שלי, וקרן זרמה איתי לגמרי (:

הקדשתי את האלבום לתמונות ממחנה הצופים של שתי הבנות שלי, שהיה ביולי (לפני חודש), כי מצאתי שהסטאק הזה, I Am, שבבסיסו העצמה עצמית, מאוד מתאים במסר, ואני מאוד אוהבת את התוצאה.

זהירות, מבול תמונות (:

הקופסה סגורה:



מתחילים לפתוח:




האלבום בנוי משני מפלים. אחד מימין ואחד משמאל:




נתחיל עם המפל השמאלי:


























 נעבור אל המפל הימני:
















 בעמוד השמאלי פה יש כיס. רואים את החצי עיגול למעלה?



 והנה התמונה שבתוכו:












כבר כתבתי למעלה שהייתי בעייתית וביקשתי תוספת משלי.
התוספת הייתה גם מפל באזור המרכזי של הקופסה.
הסיבה הייתה שכל התמונות באלבום מתאימות לתמונות גובה, ואילו הבנות שלי מצטלמות בעיקר תמונות רוחב, אז היה לי חשוב שיהיה לי מקום גם לתמונות כאלה. 

בסוף, אכן לא מצאתי מספיק תמונות גובה לאלבום, והפכתי את הכל לתמונות מרובעות, אבל אני עדיין מרוצה מהתוספת שלי (:












תובנות:

1. סדנה מהממת, תוצר מהמם, ואין שום סיכוי שאני אי פעם אכין אחד כזה לבד (:

2. מאוד אהבתי את זה ששילבנו באלבום דפים חלקים, בצבעים שתואמים לסטאק.

3. הפריע לי מאוד שלא היה מספיק מקום לשים מאטינג לתמונות. אבל היה לי חבל להקטין את התמונות עוד יותר בשביל זה.

4. כמו תמיד, כשאני מסיימת אלבום ממש מורכב ומתוחכם, אני מגלה שבתאכלס אני יותר אוהבת אלבומים פשוטים, בלי יותר מדי פתיחות ותחכום. נתתי לבנות שלי להסתכל על האלבום. הם דילגו על חצי מהפתיחות ולא שמו לב אליהן.... וזה אומר שהן דילגו על חצי מהתמונות.

5. האופן די חריג, יכולתי להשתמש ברוב מדבקות של הסטאק (:


אני חושבת שאני היחידה ever שסיימה את המיני וממש שילבה בתוכו תמונות, לא?


תגובות

  1. יצא לך יפיפה! אני עדיין בשלבי ההדבקה של הדפים באלבום 😊 אז נראה לי שאת באמת הראשונה שעוד הוסיפה תמונות. שאפו!

    השבמחק
  2. משגע יעלי, באמת!! התובנות והטאצ'ים הייחודיים שלך הם פרייסלס!! אהבתי מאד מאד 💛

    השבמחק
  3. איזה אלבום מושלם יעל! אין עלייך!

    השבמחק
  4. יצא אלבום מהמם. נהדר לראות אותו משולב תמונות. אהבתי מאוד את המפל האמצעי..
    אני כבר ביקשתי מחיים שיכין לי קיט של צ'יפבורד לאלבום נוסף.

    השבמחק
  5. האלבום פשוט משגע.. שוב הוכחת את חריצותך וזריזותך, ובאמת הרבה יותר כיף לראות אלבום עם התמונות שלו.
    תודה רבה על התובנות הנהדרות!
    מהממת את..

    השבמחק
  6. אני סיימתי רק לדגם
    באמת עיניין התמונות מגביל.
    בעיניי יצא מושלם!!!
    ועם התמונות זה באמת נראה פי אלף יותר יפה.
    צריך להחליט מי המאושר שיזכה.
    אהבתי את הטכניקה וכבר ניצלתי אותה בבניה של מתפוצצת. שיצאה יציבה ממש.
    לי הדבר היחידי שהפריע זה שלכולנו יש את אותו אלבום... כלומר שכולן השתמשו באותו סטאק. (אפילו הבאתי מהבית אחד שאוהבת והתביישתי לשאול) אבל אין ספק שזה אלבום מרשים!

    השבמחק
  7. מבול התמונות רק מאשר את זה שהאלבום יפה פי כמה עם תמונות בתוכו��
    אני כל כך שמחה שעשית את הסדנא ולקחת את הרעיון שלי למחוזות משלך. אני תמיד נהנית לראות את הטאץ' האישי ואוהבת לראות איך את נותנת את הזוית שלך לפרויקט. ולגבי המחמאות, נותר לי רק להסמיק... ❤️

    השבמחק
  8. יצא מקסים! ובהחלט כל בכבוד שלא ״שמרת״ אותו לאירוע מיוחד כלשהו (שלא באמת קיים).
    אני מאוד אהבתי דוקא את זה שהפכת את התמונות ל קובעות - זה מאפשר לראות יותר דף מדוגם ברקע. ומסכימה שנראינו קטן היה מקפיץ אותן יותר....
    מחכה כבר לפוסט של מחר לגלות במה תפתיעי הפעם ;-)

    השבמחק
  9. שוב, יצא פשוט מהמם. כל כך כיף לראות את התוצרים שלך.
    מספר תגובות עלו לי בראש כשקראתי את הפוסט והתובנות:
    א. אני תמיד מתפעלת מהכבוד שאת נותנת לסטאק, ולא מעמיסה בתמונות. זה כל כך נכון (ואני לא רואה את עצמי נוהגת כך. אני קמצנית, ואם יש מקום להדביק תמונה, אני כנראה אדביק אותה.) האלבומים שלך יוצאים מאווררים ונעימים לצפיה.
    ב. עשית מפל לתמונות רוחב, והדבקת בהן תמונות ריבועיות. ?!?!?
    ג. אם היית מקשטת את הקופסה כך שהיא תיפתח הצידה, ולא למעלה, כל התמונות שלך היו תמונות רוחב.
    ד. לדעתי הבנות שלך רגילות לאלבומים פשוטים ולכן הן פיספסו את הפתיחות השונות. הן לא ידעו שזו אופציה.
    בכל מקרה, אלבומך מקסים !!!

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

אשמח לשמוע את דעתכם