קייצי וצבעוני - עוד לוח שנה שולחני

שבוע שעבר העלתי הדרכה ללוח שנה שולחני.  הוא יצא מקסים, והשאיר אותי עם טעם של עוד.
אז כשלאה חמתי ביקשה שאכין לה לוח כזה, ישר התיישבתי להכין (:

לאה לא אוהבת שחור, אז הפעם הבסיס לבן, והדפים צבעוניים, פרחוניים,שמחים.
יצא מקסים.

לאור הבקשות, מורן המילטון הכינה לנו קובץ חדש ללוח השנה. יש לו שתי גרסאות. גרסה אפורה וגרסה לבנה עם מסגרת. בשתיהן יש קצת מקום לכתוב, וציון של החגים. 
קובץ הלוח הזה להורדה נמצא כאן, וגרסה לבנה עם מסגרת כאן.


הלוח:



































כמה תקריבים:










תובנות:

1. בהדרכה המקורית הבסיס מורכב משני ציפבורדים של 2" על 8". הפעם עשיתי את הבסיס משני ציפבורדים בגודל 1.5" על 8". זה מספיק בעיני. מעדן מעט את הלוח.

2. אני הרבה יותר מתחברת אל הסטאק הזה (Simple Stories - Hello summer). לגמרי שמח, צבעוני, קייצי. כייף להסתכל (:

3. ההדפסה של החודשים עצמם יותר גדולה, ותופסת יותר מקום מהלוח הקודם. עוד לא החלטתי מה אני אוהבת יותר. המספרים פה קטנים מדי, אבל מורן אמרה שתגדיל אותם (: 
התוספת של החגים - מעולה!

4. נקודות אפוקסי - מכורה אליהן. משדרגות כל דבר בצורה שלא תיאמן.

תגובות

  1. דינה19.8.18

    יצא מושלם, באמת קייצי אבל בעיקר מרענן ואסטתי. מקסים! כייף ללאה שיש לה כלה כמוך

    השבמחק
  2. hili elbaz lifshitz20.8.18

    הדפסתי!! יש לי גם את הקיט המושלם הזה ואשתמש בו גם :) מעתיקנית!

    השבמחק
  3. יצא משגע. גם אני אוהבת את הפרחוני צבעוני שלך.. ומסכימה עם כל התובנות! אלופה..

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

אשמח לשמוע את דעתכם