מיני יורודיסני

מיני אלבום (לפי ההדרכה כאן) שמוקדש כולו לתמונות מהביקור שלנו ביורודיסני בסוכות.

יצא שמח וצבעוני (:

כריכה:






תקריב על החלק העליון של הכריכה:




תקריב על החלק התחתון של הכריכה:






כפולה ראשונה:








כפולה שניה:











כפולה שלישית:








כפולה רביעית:













כפולה חמישית:










תובנות:

1. סטאק שמח וצבעוני יוצר מיני שמח וקליל. מתאים לגמרי לאירוע (ביקור ביורודיסני).

2.  בכפולה השניה הכנתי כיס עם מכסה וסגירה, והשתמשתי בסוגרים קטנים. לא להאמין אבל זאת פעם ראשונה שלי הם חמודים ועושים את העבודה. קצת קטנים לי מבחינת נוחות השימוש בהם לסגירה ופתיחה של המכסה (: 

3. בכפולה האחרונה יש כיס עם נפח של רבע אינטש. קצת בסגנון המעטפה בשני מיני בקופסה אחת. מצד אחד זה מאוד פרקטי ומאפשר להכניס בפנים הרבה תמונות. מצד שני זה היה גבולי, כי גם הרווח בין הכפולות של המיני הוא רבע אינטש וזה היה קצת צפוף.

4. בתקופה הזאת של הסקראפ שלי - לגמרי מעדיפה סגירות עם סקוטשים מאשר מגנטים. איך שהוא מרגיש לי שסוגר יותר טוב. המגנט מתחת לדף קרדסטוק מרגיש לי חלש.

5. עדיין אוהבת מאוד תבניות תיפורים ונקודות אפוקסי קטנות (: ועל הנקודות האלה, שהן מאט, בכלל עפה.

תגובות

  1. מיני משגע!!! ממש ממש אהבתי את הסטאק (מניחה שזה בעיקר כי ההתאמות שלך, כרגיל, מושלמות!)
    והגיע הזמן שאגיד משהו גם על הדוגמניות שמככבות בו - יש לך בנות יפיפיות ❤️❤️❤️

    השבמחק
    תשובות
    1. איזה תגובה כייפית. תודה יקירתי (:

      מחק
  2. איזה אלבום כיפי! שמח ויפהפה, מתאים בול לאירוע!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה עדי (: איזה תגובה משמחת (:

      מחק
  3. פשוט מטריף!!! סטאק פגז מתאים בול לתמונות והכל עשוי מושלם כהרגלך!!

    השבמחק
  4. דינה2.12.18

    אלבום יפייפה, הבחירה בצבעים השמחים, האיורים ואפילו "גזירת התמונות" - מעשה ידי אומן. אין על האסטיתיקה שלך, אלבום מקסים שמשמר את הזיכרונות בכמוסה מקסימה.

    השבמחק
  5. יעלי.. המיני משגע! רק את יכולה לעשות כאלו פלאים עם הצבעוניות הזו.. התמונות נהדרות! איזה כיף שהתחלת סוף סוף לטוס! השלב הבא.. נסיעה לארבל!!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה יקירתי. ארבל זה לגמרי חו"ל לא? (:

      מחק
  6. מיני אלבום שמח וצבעוני, למרות שקצת קשה לי עם מסגרות שחורות לתמונות.
    אני לגמרי איתך לגבי הסקוטשים - התחלתי להשתמש בהם גם בזמן האחרון. מעניין אותי אם את משתמשת ברגילים, שהם קצת כמו בד, או בצמדנים הפלסטיים, שנמכרים אצל חיים בסדרייה. אני מוצאת שהסוג השני מעולה ולא נתפס בו מה שלא צריך (שערות חתולים, למשל... ;) )

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה תמי. אני משתמשת בסוג שרעות מוכרת. הם קטנים ומצויינים (:
      לא היו לי איתם שום בעיות עד עכשיו.

      מחק

הוסף רשומת תגובה

אשמח לשמוע את דעתכם