מיני לונדון

נגה (גברת פם) העלתה השבוע הדרכה למיני שעשינו בסדנת יצירה בהדרכתה לפני שנה וחצי.
תוכלו לראות כאן את המיני שהכנתי אז, וכאן את ההדרכה של נגה.

שילוב של סופ"ש רטוב וסוער, ושל זה שמאוד אהבתי את המיני הקודם, שלחו אותי אל שולחן היצירה.
הדפסתי לי תמונות מהטיול האחרון שלנו בלונדון, פתחתי את ההדרכה של נגה, ותראו איזה קסם יצא:



הקופסה:









המיני שמציץ ממנה:



כמו במיני הקודם גם הפעם הוספתי כרטיסיות:



והעמודים במיני:

זה אקורדיאון של חמישה עמודים. לא הצלחתי לצלם אותו פרוס ):


























ושתראו כמה שהכל חגיגה לעיניים (:




תובנות:

1. כייף לחזור להדרכות ישנות, ולעבודות ישנות שלנו (:

2. הפרופורציות של המיני והקופסה עובדות נהדר.

3. הייתי צריכה להקטין תמונות. מכל שתי תמונות עשיתי תמונת קולאז אחת בגודל 10X15 סמ לפי ההדרכה כאן.

4. מאוד חששתי לעבוד עם הסטאק, אבל הוא התאים לי לצבעים של התמונות. אני חושבת שהצלחתי לסיים את כל המיני בלי שיראו אפילו לא ציפור אחת (:

5. הדפים החומים עבים מאוד. 350 ג'. נהדרים למיני חזק ויציב, כמו גם לקופסה. לא מתאימים למאטינג לתמונות כי הם היו מנפחים את כל המיני. אז הלכתי על מאטינג לבן. זה היה זה או בלי מאטינג, והיה לי קשה לוותר עליו לגמרי איך שהוא זה יצא בסדר (:

6. אי אפשר לצלם כמו שצריך כשהמרפסת רטובה כולה ): הצילום בבית תמיד פחות טוב.

עוד לא החלטתי אם לקשט עוד קצת או לא. ממממ.....

תגובות

  1. את תמיד יודעת לעשות קסמים עם כל הדרכה שאת פוגשת!
    תודה יעלי שבחרת בהדרכה שלי!! חייבות מפגש!! אולי אחשוב על מיני אחר.. ❤️❤️

    השבמחק
  2. מגיבה גם פה כי א"א להתעלם מהיופי של האלבומון הזה. מקסים, עדין והמיוחד שבו - הניגוד בין הדפים האביביים לתמונות החורפיות :). אגב מה גודל התמונות שהדפסת?

    דבורה

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

אשמח לשמוע את דעתכם