הדפסת תמונות בבית

לפני כשנה התפנקתי לי במדפסת ביתית קטנה של קנון, להדפסת תמונות.
אחרי הכל, כמה אפשר להתקע בלילה בלי תמונות למיני? נו באמת (:

מאז שואלים אותי בלי סוף על המדפסת, אז אני מעלה את הפרטים שלה פה בפוסט, לנוחותכם, וגם קצת לנוחותי, כדי שאוכלי להפנות לפה את כל השואלות (:

מדפסת קנון סלפי cp1300
המחיר ששילמתי בחו"ל - 109 דולר. 

בעלי קנה לי אותה ב- B&H, כשהוא היה בניו יורק. אז לא היה לי משלוח ומיסים. אולי אחת הבנות שקנתה דרך האינטרנט תוכל לספק את המידע (:
הנה לנוחותכם קישור למדפסת.

מצ"ב סרטון קצר שמראה אותה בעבודה, אצלי בבית, למרות שבטח תמצאו סרטונים יותר טובים ברשת:



והנה סתם סקירת המוצר שמצאתי ביוטיוב ואולי תעניין אתכם:



תחזוקה:
הדפים והדיו נקנים בחבילה אחת (ביחד). זה מאוד נח.
29 דולר ל-108 דפים + מחסניות דיו.
גודל תמונה 10x15 סמ (4X6 אינטש).
קישור לחבילה באתר B&H.
קישור לחבילה בעלי אקספרס (תודה לניבה זיו על הקישור). (*מדגישה שטרם הזמנתי מעלי אז לא לוקחת אחריות).

המדפסת עובדת על wifi ומדפיסה ישר מהאייפון, אבל יכולה להתחבר ב- wifi גם למחשב ולהדפיס ממנו.
מיכל ישראל הזכירה לי שאפשר להכניס לתוכה כרטיס זיכרון של מצלמה ולהדפיס גם ישירות ממנו. לא ניסיתי אז לא יודעת להמליץ או איך זה עובד.

יש להתאים את גודל התמונות של הסמרטפון לגודל הנכון.
אני עושה את זה על ידי שימוש בתוכנת קולאזים, שאפשר לקבוע בה את הפרופורציות של התמונה ל- 2:3 או 4:6. (קישור לתוכנת עריכה שמרגריטה קפלן הראתה לי - Photo Collage Pro Edit)
מחפשים את המקום שבו קובעים את המסגרת (Frame), ומוצאים את הפרופורציות הנכונות.
רואים את השורה של האפשרויות השונות של הפרופורציות פה בתמונה:
(בשאר הפרמטרים בתמונה לא נגעתי)



או לחילופין בתוכנת פיקאסה במחשב, כמו שהראתי בפוסט ההדרכה פה.

דוגמא למיני אלבום עם תמונות שהודפסו כולן במדפסת הזאת: מיני אלבום שובב.


תובנות:
1. מאוד נח למי שיש לה תחביב כמו שלנו (:
2. כמויות גדולות אני עדיין מפתחת בחנויות צילום. יותר נח לי.
3. האיכות טובה מאוד אבל לא זהה לגמרי לזו של חנות צילום. בשנה שיש לי התמונות לא דוהות.
4.הדפסה מסוג מבריק. אישית אני מעדיפה מאט, אבל זה ממש בסדר פה.
5. החלפת הדיו והדפים מאוד נוחה ופשוטה.
6. את החבילה של הנייד והדיו מזמינים מחול. לאחרונה הראו לי שיש גם בעלי, אז משלוח לארץ חינם ולא בעייתי.
7. חיבור החשמל במדפסת שלי אמריקאי. לא דורש מתאם מתח (שנאי), כן דורש מתאם חשמל לקיר מאמריקאי לישראלי).
8. אני לא לוקחת אחריות. לא על המוצר. לא על המחיר. לא על המשלוח. לא על האיכות. על כלום. אני גם לא נציגת קנון, ולא מקבלת אחוזים. אני רק ממליצה ומספרת לכם על מוצר שאני נהנת ממנו כסקראפרית (:
אני בטוחה שיש מוצרים טובים מקבילים, ובטח גם חדשים יותר. זה פשוט האחד שאני רכשתי ובו אני משתמשת בשנה האחרונה.

כמו תמיד, אני כאן לשאלות (:


תגובות


  1. היי לפני הכל המון תודה על כל ההדרכות - איזו תוכנה את משתמשת בטלפון להתאמת התמונות?
    ואם אפשר לינק גם לדיו ולדפים מאלי.
    ושוב המון תודה

    השבמחק
  2. היי יעל, תודה על הטיפים לעריכת התמונות לפני ההדפסה, בהחלט יעשה את העבודה קלה יותר.

    השבמחק
  3. תודה על ההדרכה זו! מקסים :) כמה עלתה לך המדפסת כולל משלוח וכולל מכס?

    השבמחק
    תשובות
    1. בעלי קנה לי בביקור שלו בניו יורק, אז לא היה משלוח ומיסים. אולי משהי מהבנות שקנתה תוכל לתרום את המידע הזה (:

      מחק
  4. תודה על הפוסט, אני מתלבטת הרבה זמן אם לקנות את המדפסת.

    השבמחק
    תשובות
    1. אני נהנית ממנה. כמו שכתבתי, כשיש לי הרבה תמונות להדפיס עדיין הולכת לחנות. אבל כשנתקעת באמצע מיני זה נהדר (:

      מחק
  5. יעלי.. איזה כיף שקניתי בהמלצתך! בשבילי (פריפריה מרוחקת), זו ממש הצלה. תודה גם על הקישור לעלי. אנסה.. שווה..
    אני עורכת את התמונה במחשב, בpixlr. מאוד נוח!

    השבמחק
  6. אני לא מצליחה להתחבר למדפסת עם הסמארטפון שלי למשהוניש אולי את ההוראות בעברית אולי אני עושה משהו לא נכון

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

אשמח לשמוע את דעתכם