מתנה לנורית

זוכרות את מסיבת הפרישה של נורית? המסיבה מהפוסט ההוא?

אז הכנתי לה מתנה מחברת, שתוכל לכתוב בה תוכניות, רעיונות, מחשבות, או כל דבר אחר שתרצה.

הכנתי כבר פעם מחברת כזאת כאן, ומאוד אהבתי את הקונספט, אז הנה אחת חדשה, מסטאק שחשבתי שמתאים לנורית:

כריכה:









קלטתן איזה מגניב הקישוטון פה?


כיס על הכריכה הפנימית:


חוצץ ראשון:




חוצץ שני:







תובנות:

1. מאוד אוהבת להכין מחברות כאלה. ומכורה לסינץ שלי.

2. החלק הכי קשה הפעם היה לבחור סטאק. חיפשתי משהו שנראה לי בסגנון של נורית.

3. עפה על הרעיון להוסיף לספירלה קישוט! זה מוסיף טאץ שחבל על הזמן.

4. אוהבת את הסגירה עם הגומי. פחות אוהבת את זה שהוא קצת בולט מתחת לדף הפנימי של הכריכה האחורית. רואים בתמונה.

תגובות

  1. מחברת מקסימה, אוהבת את הדפים שבחרת. הקישוט בספירלה מוסיף את הטאצ' שלך.
    ובקשר לגומי הבולט, זה לא כל כך נורא (אנחנו סתם פרפקציוניסטיות) תנסי להבא גומי שטוח.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה לימור. איזה כייף לשמוע (: פחות מתחברת לגומי שטוח. משהו בו לא עדין לי. אבל אין ספק שהוא יפריע פחות מתחת לנייר (:

      מחק
  2. ברחה לי ההודעה....
    גומי שטוח או להוסיף כיס.

    השבמחק
  3. מושלם!! כל כך יפה ועדין.

    השבמחק
  4. לא מפסיקה להפתיע..... מהמם!!!! אחלה מתנה :)

    השבמחק
  5. יפהפייה המחברת הזו... אני אפילו לא בטוחה שאני יודעת למה - מעבר לבחירת הדפים המדוגמים. משהו בה נראה כל כך מדויק ונקי... מאוד מאוד לטעמי! מה לגבי הדפים החלקים - האם אלה דפי מדפסת רגילים שאת חותכת למידה המתאימה או משהו אחר? אשמח לדעת.

    השבמחק
    תשובות
    1. וואהו, תודה. לגמרי ריגשת (:
      הדפים החלקים הם דפי A4 (מדפסת) אבל קצת יותר עבים מהרגיל. חתכתי אותם באמצע באמצעות טרימר ככה שהתקבל גודל A5.

      מחק

הוסף רשומת תגובה

אשמח לשמוע את דעתכם