קופסת ברכות לליאור

אמא של ליאור הזמינה לו ליום הולדת 40 קופסת ברכות בסגנון של מה שהכנתי לאחותי / לבוס שלי.
היא אספה ברכות ממשפחה / חברים, הוסיפה קצת תמונות, ואני שילבתי הכל למתנה אישית ומקסימה.



הקופסה:




והנה הברכות בחוץ.
קלטתם כמה ברכות???







וכמה תקריבים:






וקצת יותר קרוב:







מאחר והיו כל כך הרבה ברכות, לא יכולתי לחבר הכל בטבעת, אז השתמשתי בשרשרת דיסקית צבעונית.


הדרכה כללית:

ברכות:
דפי הבסיס של הברכות: ½4" על ½4".
דפים מדוגמים לברכות: ⅜4" על ⅜4".
דפים לבנים עם הברכות: ½3" על ½3".

קופסה:
גודל: 5" על 5".
עומק ¾1".
דף בסיס לקופסה: ½8" על ½8". בכל 4 הצלעות חורצים ב- ¾1".
דף בסיס למכסה: ⅛7" על ⅛7". בכל 4 הצלעות חורצים ב- 1".
דף מדוגם למכסה הקופסה: 5" על 5".
4 דפי בסיס לדפנות הקופסה: ⅞4" על ⅝1".
4 דפי בסיס לדפנות המכסה: 5" על ".


תובנות:

1. מתנה אישית ומיוחדת. אני לגמרי אוהבת. והגודל יצא מעולה!!!

2. עדיין מתקשה עם עיצובים לגברים. לא מפסיקה לדמיין כמה זה היה יותר יפה עם כל הדפים הורודים המהממים שלי (:

3. כתבתי את הברכות על צד אחד בלבד, כדי שתהיה ערימה יפה, גבוהה ומרשימה של ברכות.

4. השתמשתי בדפי בסיס מקראפט. התאימו לי לסטאק, והם גם עבים עם נוכחות מרשימה.

5. השרשראות דיסקית הצבעוניות האלה הן לגמרי להיט. פותרות לי את הבעיה בכל כך הרבה הזדמנויות. 

תגובות

  1. מקסים מהמם אהבתי את האלבום המקסים והקופסא המהודרת הכל עשוי כל כך יפה ומיוחד.

    השבמחק
  2. אלופה. תענוג לראות את העבודות וההדרכות שלך. תודה

    השבמחק
  3. דינה17.2.19

    רעיון מקסים, ביצוע מושלם. הכרטיסים כל כך יפים ונעימים לעין. עוטפים כל ברכה ביופי. אמא של ליאור מקסימה. יעל כייף לך שאת משמחת אנשים.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה יקירתי. איזה תגובה מחחמת לבבות (:

      מחק
  4. יפיפה !!!! מהיכן את קונה את השרשרות האלה ?

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה (: השרשראות מהחנות של רעות: http://bit.ly/2R66Bra

      מחק
  5. יצא מושלם! מתנה מדהימה.

    השבמחק
  6. מושלם. מתנה נהדרת. אני אוהבת את הצד הגברי שיוצא לך :)

    השבמחק
  7. זה מושלם! יש לי כמה שאלות.
    1. עם מה עשית את החור ואיך עשית שזה יהיה בדיוק באותו מיקום בכל הדפים?
    2. האם החור מחוזק ע"י משהו? כי נראה שיש ברזל.
    3. היכן את קונה את השרשראות?

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

אשמח לשמוע את דעתכם