מיני למסיבת רווקות

טל, חברה טובה של אחותי התחתנה.
אחותי ביקשה שאכין לה מיני למסיבת הרווקות, כדי שהם תוכלנה להדפיס תמונות מהסמרטפונים במהלך הערב (מדפסת ניידת) וליצור לה ספר ברכות ותמונות למזכרת.

רעיון לגמרי מגניב, ובשמחה הכנתי להם מיני קטן.

המיני והקופסה:


הקופסה:








נוציא את המיני:


והנה המיני:






















כמה תקריבים:













תובנות:

1. קונספט לגמרי מגניב, לשלב תמונות תוך כדי הארוע.

2. את התמונות אחותי הדפיסה במדפסת קטנטנה שקניתי לה ליום הולדת. המדפסת מדפיסה ישירות מהסמרטפון, והתמונה שיוצאת היא כבר מדבקה. הרבה יותר מוצלח בעני ממצלמות פולורויד שמדפיסות ישר כל מה שאתה מצלם. פה אתה מצלם כמה שאתה רוצה, אח"כ בוחר את התמונה הכי מוצלחת, עורך אותה אם בא לך, ומדפיס. התמונות אמנם די קטנות, אבל סה"כ זה ממש מגניב ואני לגמרי מתכננת לקנות לי גם כזאת בהזדמנות. אני מצרפת לכם קישור למדפסת, אבל מזכירה שכל ההמלצה שלי היא על סמך ניסיון אישי בלבד, ולא מעבר.

3. סטאק I Am מהמם שהכל יוצא איתו מוצלח. מעט קישוטים עדינים, קופסה, וזאת מתנה נהדרת.





תגובות

  1. רעיון לגמרי מגניב! והמיני ממש מהמם! יש לי את הסטאק במיני - חייבת לעשות איתו גם משהו!

    השבמחק
  2. משגע!! הקופסא הורסתתתתת והרעיון מגניב לגמרי :)

    השבמחק
  3. מנסה שוב את מזלי מהטלפון.. באמת מיני מהמם! והרעיון של הדפסת התמונות בארוע עצמו גאוני..

    השבמחק




  4. הייי מאמי אנחנו עושות שיחות וידאו סקס ומצלמות סקס חמות ולוהטות בוואצפ מאמי, מראות לך הכל ועושות הכל, שלח לנו הודעה בוואצפ:

    054-8307207 קארין

    050-7291168 מאיה

    054-8310836 אמילי


    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

אשמח לשמוע את דעתכם