גשם של פנקסים - והגרלה 💜

בתחילת המלחמה כל מה שהצלחתי לעשות היה דברים בטכניקת Inaly ולחבר רצועות.

השבוע סוף סוף הפכתי את כל מה שהכנתי לפנקסים.

6 פנקסים בגודל A5 עם כריכה קשה. 3 טכניקות שונות.

ל-4 מהפנקסים כבר יש ייעוד, וחשבתי... נשארו פנקסים 4 ו-6.

ובא לי לשמח משהי. אז חשבתי שנעשה הגרלה.

תכתבו לי בתגובה כאן בבלוג (ההגרלה רק בין המגיבות בבלוג) איזה פנקס הכי אהבתן, ואם אתן מעדיפות לזכות בפנקס 4 או בפנקס 6

הזוכה תוכרז ביום שבת הבא ב-18.11. בשעה 22:00.

פנקס ראשון: 

הוכן במתנה ללקוחה מהממת שהשלימה רכישה של כל ההדרכות שלי וריגשה אותי בטירוף.





פנקס שני:

מה אתן אומרות על זה כפרס? שווה?



פנקס שלישי:

הוכן לנועה, הבת שלי, שהתחילה עבודה חדשה, ובחרה את הצבעים בעצמה:



פנקס רביעי:

כי לא יכולתי להפסיק.



פנקס חמישי:

כולו מה"שאריות" (קווי המתאר החיצוניים) של הפנקס בשלישי.
ניתן לנועה ביחד עם הפנקס שהכנתי לה (:



פנקס שישי:

עבודה שהעלתי לאתגר אופטימי של הגר. כי מה יותר אופטימי מלבבות ורודים וסגולים (:
שימו לב שניתן להעלות עבודות עד היום בערב.




ואי אפשר בלי כמה תמונות קבוצתיות:

שני הפנקסים בטכניקת רצועות.

חיברתי רצועות כמו בהדרכה, ואת הדפים שנוצרו לי העברתי בביג שוט עם תבננית חיתוך שיש לי ממנה בכמה גדלים שונים (ליצירת עניין).

את החיתוכים סידרתי על דף בסיס שחור בצורה שאהבתי, והוספתי נקודות אפוקסי.



הפנקסים בטכניקת Inaly:

הפנקס הימני הוכן לנועה. היא בחרה את הדף המדוגם. את השמאלי עשיתי עם השאריות, ובסוף נועה אהבה אותו יותר מכולם. מיותר לציין שהשמאלי הוא מאית עבודה מהימני, נכון? (הוא לא Inlay).


מותר לעוף על הפנקסים ולהגיד שאני חושבת שהם פשוט מושלמים????


אהבתי מאוד את הקונספט של רונית עם המקום לעט:


תובנות:

1. שימו לב לא לשים נקודות אפוקסי בחלק העליון של הפנקס - כי הן תפרענה לכריכה להכנס לתוך הסניץ. אל תשאלו איך אני יודעת...

2. בטכניקת הרצועות - להדביק אותן על דף דק עם דבק דו"צ. אחרת הדף שנוצר עלול לא להחתך לנו בביג שוט. וכשאתן מדביקות את החלקים כדאי להקפיד על כיוון אחיד על הפסים, שלא יהיה בלאגאן בעיניים.

3. בטכניקת Inlay בחרתי בדפים מדוגמים עם רקע מדורג (Altenew - Blends - 6x6 Paper Pack). האפקט של זה מרהיב בעיני! עושה את הפנקס.

4. פנקסים 3+5 הוכנו לנועה, הבת שלי. היא בחרה את הדוגמא והמדוגם. פנקס 5 הוא מהשאריות של פנקס 3 (מקווי המתאר שנשארו ללא שימוש), והוא בכלל לא Inlay. רק הדבקתי את קווי המתאר של העלים. בסוף, זה הפנקס שהיא הכי אוהבת (:

5. התופסן הזה של העטים? לא שווה כלום! הוא נשלף מהפנקס (הדבק שלו חלש מדי) כשאני מוציאה ממנו את העט. אבל הקופסט שהכריכה התחתית יותר רחבה - מהמם בעיני. תודה לרונית אורבאום על הרעיון.

6. גודל הפנקסים - בחלק מהם הכריכה האחורית ברוחב 6" (שזה בול כמו הקדמית) וחלק מהם ברוחב 7" (רעיון של רונית אורבאום - ככה שיש מקום לעט). כולם בגובה ½8".

תגובות

  1. פנקסים מהממים . מבין 4 או 6 אהבתי יותר את 6 אבל באמת שכולם. מהממים

    השבמחק
  2. אילת דביר-וולפמן11.11.23

    הכי אהבתי את פנקסי העלים, ואת אחד בפרט (כי אני מעדיפה פנקסים ברוחב זהה משני הצדדים, ופחות מתחברת למתקן לחיבור עט אליהם). ואם אני עולה בגורל, אשמח לזכות בפנקס מס׳ 4.

    השבמחק
  3. קרן דורי11.11.23

    יעל הפנקסים משגעים!
    אהבתי ברמות את פנקס מספר 4 עם העלים הירוקים. פנקס 6 מתוק מאוד.
    בכללי כל הפנקסים נהדרים
    שלך קרן דורי

    השבמחק
  4. אנונימי11.11.23

    מהממת!
    את לא מפסיקה לפנק!
    פינקסים יפיפיים!
    קל! פינקס 4 הוא הכי מיוחד לטעמי כמובן 😊
    רגינה

    השבמחק
    תשובות
    1. אדוה17.11.23

      מאוד אהבתי את הצבעוניות של הפנקסים במיוחד את פנקס 4

      מחק
  5. אנונימי11.11.23

    קונספט מגניב ומתה על הצבעוניות שלך! פנקס שש מזכיר לי שקיעה אז בכלל צבעוניות משגעת💓
    מוסרת חיבוק מרחוק, כרמל

    השבמחק
  6. פנקסים מקסימים, מתחברת יותר ל 4

    השבמחק
  7. אנונימי11.11.23

    הפנקסים מושלמים, הכי אהבתי את 6, משרה אופטימיות , חום ואהבה. דברים שמאוד חסרים בימים אלה

    השבמחק
  8. יעל11.11.23

    הפנקסים מושלמים, הכי אהבתי את פנקס 6. משרה אופטימיות, חום ואהבה. דברים שחסרים בימים אלה

    השבמחק
  9. יעלוש הפינקסים יפיפיים אחד אחד. העלים הירוקים בפנקס 4 אהובים עלי במיוחד

    השבמחק
  10. הלית ❤️11.11.23

    אהובה, מחברות ופנקסים זו אהבה גדולה, ואני לא מפסיקה להתפעל מהכישרון, ההקפדה, טוב הטעם שלך והביצוע המושלם. פנקס 4 יפהפה במיוחד (וגם פנקס 1 אבל הוא לא מועמד אז רק נהניתי להסתכל).

    השבמחק
  11. בל מעיין11.11.23

    פנקסים מהממים!
    ממש אהבתי את פנקס 6 עם שילוב צבעים עדין ויפה! 💕

    השבמחק
  12. אנונימי11.11.23

    פנקס 6 מהמם בעיני , ובכלל לכולם יש את הנגיעה שלך כך שכל אחד יחיד ומיוחד❤️

    השבמחק
  13. אהבתי מאד את הפנקס הרביעי...ובכלל מוצא חן בעיניי הטכניקה...inlay...) ככה כותבים-לא??(. בכל פעם שאני רואה את הפנקסים אני מתלהבת ואומרת לעצמי שחייבת לקנות סינצ'...וזה לא קורה..אז אולי אזכה ויהיה לי פנקס....

    השבמחק
  14. אנונימי11.11.23

    כולם מהממים ו4 מטריף ביופיו

    השבמחק
  15. איריס רשתי11.11.23

    מושלמים כולם!
    אהבתי את מספר 4.

    השבמחק
  16. אנונימי11.11.23

    הפנקסים כולם מיוחדים במינם.
    אוהבת הכי את צבעוניות פנקס 4.
    פנקס 6, בשל הלבבות שלו, הכי מרגש אותי בימים אלה.
    בנדיבות ליבך, את ״אחות ליצירה״…

    השבמחק
    תשובות
    1. אנונימי12.11.23

      מירה קרן 👆

      מחק
  17. פנקסים מושלמים ממש אחד אחד . אליפות

    השבמחק
  18. דנה הראל11.11.23

    פנקסים מקסימים! בפרט העלים. התחברתי יותר לרביעי 💗

    השבמחק
  19. חבי גרופי11.11.23

    כולם מהממים ומיוחדים.
    פנקס מס׳ 4 מקסים בעיני. מעודן בגווניו.

    השבמחק
  20. אנונימי11.11.23

    הכי אהבתי את 1+2. מעדיפה את 4. אבל באמת שכולם מושלמים.
    עפר פרסין

    השבמחק
  21. פנקסים מקסימים הכי אהבתי את 1.
    מעדיפה את 4

    השבמחק
  22. רינת קולומינסקי11.11.23

    כולם מהממים אבל אם הייתי צריכה לבחור (ואחרי שעברתי בין כולם לפחות 5 פעמים) הייתי בוחרת כמו נועה בפנקס 5. מבין 4 או 6 אהבתי יותר את 4

    השבמחק
  23. הכי אהבתי את 1 , הפנקסי עלים יפייפים אחד אחד , לכן מעדיפה לזכות ב 4 🙂

    השבמחק
  24. אנונימי11.11.23

    הגרלה לגמרי מרגשת פנקסים מדהימים! 📚

    אני אוהב לכתוב ולרשום רעיונות, ופנקס 4 יספק לי את המרחב המושלם להתמקם בחשיבה יצירתית ולהביע את רעיונותי בצורה מסודרת ויפהפיה. אני מחכה לרגע שאזכה ואוכל לחלוק עם העולם יצירות מדהימות שיצאו מהפנקס המופלא הזה! 📝✨

    תודה רבה על ההזדמנות ובהצלחה לכולן! 🍀🌈

    השבמחק
  25. לינור גרוסמן דהן11.11.23

    פנקסים מהממים! היה קשה לבחור..
    אהבתי במיוחד את הפנקס הראשון, צבעים של אש, צבעים חמים לי-נור (אש) רק חסר את שמי..:)

    השבמחק
  26. אנונימי11.11.23

    הפנקסים מהממים אחד אחד.... 4 הכי התחברתי

    השבמחק
  27. רונית פרידברג11.11.23

    הפנקסים מהממים אחד אחד. אהבתי מס. 2 ומס. 6. הצבעים המשמחים.. אשמח לאחד מהם.

    השבמחק
  28. אנונימי11.11.23

    הפנקסים מטריפים!!!!! אהבתי במיוחד את החמישי.. משהו בו שקט ומרגיע. לנועה יש טעם טוב.
    מבין 4 או 6 אהבתי את 6... צבעוני ואופטימי וזה הזמן לפזר לבבות

    השבמחק
  29. נטלי ארוטיונוב11.11.23

    הפנקסים מטריפים!!!!! אהבתי במיוחד את החמישי.. משהו בו שקט ומרגיע. לנועה יש טעם טוב.
    מבין 4 או 6 אהבתי את 6... צבעוני ואופטימי וזה הזמן לפזר לבבות (הגבתי שוב והפעם עם שמי)

    השבמחק
  30. אנונימי11.11.23

    כולם מהממים! הכי אהבתי את הפנקס השני.
    מבין 4 ו-6 הייתי שמחה לזכות ב-6, (או ב-4 😜).

    השבמחק
  31. אנונימי11.11.23

    יעלה אהבתי את הפנקסים הם מיוחדים ולא שיגרתיים אם אזכה אשמח לפנקס 6 ורוד אופטימיים בעיני מאד
    סימוש

    השבמחק
  32. שרי דגן11.11.23

    הי יעל, אהבתי ממש את פנקסי העלים בלי העט. כולם יפים וקשה לבחור. אוהבת את הניקיון בעבודותיך ואת הצבעוניות הנהדרת.
    ואם צריך לבחור מכולם, פנקס 4 הוא המושלםםםם בעיני.
    תמשיכי ליצור ולדרבן גם אותנו ליצור.

    השבמחק
  33. קשה לבחור כולם מושלמים. הירוק עדין ויפה

    השבמחק
  34. סיון הירש11.11.23

    כל הפנקסים משגעים ואני הכי אהבתי מתוכם את פנקס 6, שמקרה גם משתתף בהגרלה, ככה שאם אזכה אשמח לקבל אותו ממש!!

    השבמחק
  35. נדין בר חיים11.11.23

    הכל מהמם ממש!
    הכי אהבתי את העלים בצבעי שלכת כי זה מזכיר לי את הטיול בארהב בזמן השלכת..
    אחרי זה עלי התלתן הצבעוניים, הם ממש משמחים
    נדין

    השבמחק
  36. לילך שוורץ11.11.23

    מושלמים! הכי אוהבת את הראשון. אשמח לקבל את השישי. את מהממת!
    (לילך שוורץ)

    השבמחק
  37. מיכל צמח12.11.23

    שגעון של פנקסים. אחד אחד! מבין שניהם, בימים אלו.. הירוק הוא חלק מהתקווה. לכן הייתי בוחרת בו.
    מהמם!

    השבמחק
  38. יעלוש הכל כל כך יפה ומקסים. גם אני התאהבתי בפנקס ה-5 עם קווי המתאר. חלום.
    אם במקרה אזכה בהגרלה - מה שיצא אני מרוצה :-) הכל מהמם. תודה עליך.

    השבמחק
  39. ברור 6
    משמח ומלא אהבה
    אני אנסה להכין בהשראתך

    השבמחק
  40. מימוני חני12.11.23

    כולם מהממים הכי התחברתי לפנקס השני

    השבמחק
  41. מימוני חני12.11.23

    אם אזכה מעדיפה פנקס מספר 4

    השבמחק
  42. לילך יאיר בלקוביץ12.11.23

    פנקס 4 מהמם

    השבמחק
  43. אנונימי12.11.23

    פנקסים מדהימים קשה לבחור ובעל זאת בוחרת את 1 ואת 5 מאת אוריה כהן

    השבמחק
  44. אנונימי12.11.23

    פנקסים מרהיבים מהודרים מושלמים היה קשה לבחור כולם מעוצבים להפליא פנקס 6 צבעוני ומיוחד המשיכי לייצור בהנאה

    השבמחק
  45. מס' 1 בצבעי סתיו הוא המועדף בעיני. אשמח לזכות בפנקס מס' 6.

    השבמחק
  46. אנונימי12.11.23

    מקסים אהבתי את השישי

    השבמחק
  47. מיכל אקיאן12.11.23

    בכל אחד מהפנקסים יש משהו שדיבר אליי. באחד זו הדוגמה באחר הצבעים, המקום לעט וכו' אבל מכולם הכי דיבר אליי פנקס 5.
    תמשיכי ליצור. אין ספק שזה עושה לך טוב.

    השבמחק
  48. מהמם יעלי! אהבתי את הטכניקות השנות, מדהים איך את משנה משהו קטן וזה נראה כמו תוצר אחר לגמרי.
    הפנקס משאריות של העלים הורס!

    אשמח לפנקס מספר 6- קצת אופטימיות ואהבה לכולנו ❤️

    פז עסיס

    השבמחק
  49. אנונימי12.11.23

    הפנקסים מהממים!
    הייתי שמחה לפנקס 6.. הכי אופטימי❤️🙏

    השבמחק
  50. שמרית12.11.23

    מהממת! כל פנקס מתאים לתקופה שונה בחיים....
    פנקס 4 משדר אופטימיות והתחלה חדשה... וזה בדיוק מתאים לי עכשיו לשנת השבתון שלי שב"ה תביא איתה דברים חדשים😊

    השבמחק
  51. שגית אפיק12.11.23

    אני הכי אהבתי את שני פנקסי העלים ואת 5 מביניהם אף יותר :). גם פנקס הלבבות משמח מאוד בימים אלה

    השבמחק
  52. לילך זלבסקי12.11.23

    פינקסים יפיפיים. אני ממש אוהבת אותם. במיוחד אהבתי את הפנקס הראשון. הצבעים של העלים המדורגים על הרקע השחור היפנטו אותי...ושידרו לי רוגע של סתיו. בעניין ההגרלה אז אני הייתי שמחה לעלות בגורל ולקבל את פנקס מספק 4 המהמם.

    השבמחק
  53. בלהה שמיר12.11.23

    פנקסים יפהפיים! כל אחד והסיפור שלו
    אהבתי מאוד את הראשון מלא עוצמה מתאים לימים שבהם אנו שרויים
    מעדיפה לקבל את החמישי הירוק לימים של פריחה ושגשוג
    עבודות מרשימות ומעניינות

    השבמחק
  54. אנונימי12.11.23

    יופי של יצירות בעיני הכי יפה וזה שארצה לזכות בו מס 4 עם העלים הירוקים. אלופה

    השבמחק
  55. נועה שחם דקל12.11.23

    פנקסים מעלפיים.....
    מצד אחד הלבבות אופטימי בטחרוף
    מהצד השני העליים נותנים תחושה של חופש
    בקיצור כמנהג המשפט הידוע
    מה שיצא אני מרוצה העיקר שאחד מהם יהיה שלי 😜

    השבמחק
  56. מרינה ויניצקי12.11.23

    כל הפינקסים יפים מאוד!!! אבל...הכי חפה הוא מספר 3 (שהבת שלך בחרה), והרעיון של העט, מעולה!!!

    השבמחק
  57. אסייג מעיין12.11.23

    כל הפנקסים מהממים, הפנקס שהכי נגע בי לאור התקופה הוא העלים השחורים הלבנים המלאים. הרגשתי שהשנה השלכת פוספסה הטבע עמד מלכת ולכן השחור לבן ( מעיין אסייג)

    השבמחק
  58. מיטל ט13.11.23

    פנקסים משגעים. גם אני הכי אהבתי את 5. מבין 4 או 6 אהבתי יותר את הצבעים של 6.

    השבמחק
  59. אנונימי13.11.23

    פנקסים מקסימים ואת מהממת
    שולחת לך חיבוק מרחוק.הכרטיס של העלים בגווני שלכת משגע! אם אזכה אשמח לפנקס של הלבבות כמו הלב הרחב שלך ❤ ליאת גרנות

    השבמחק
  60. פנקסים מושלמים!! אהבתי קצת קצת יותר את פנקס 6 :)
    מירב מור

    השבמחק
  61. שירה קטיר13.11.23

    הפנקסים מושלמים כמו כל התוצרים שלך. פנקס מספר 2 פשוט התאהבתי בסוסגוניות שלו בימים אלו שרואים המון צבעים קהים וקודרים פתאום הצבעוניות הזו מכניסה שמחה בלב. שירה זאדה (קטיר)

    השבמחק
  62. אנונימי17.11.23

    מהממממם
    כולם ככ יפים
    הכי התחברתי לפנקס הראשון

    השבמחק
  63. אנונימי17.11.23

    הכל מהמם (כמובן) אבל הפנקס השישי הלבבי הוא האחרון אחרון והכי חביב 💖💖💖

    השבמחק
  64. אנונימי17.11.23

    ליעל, מרגשת את בנדיבותך, ובכלל כל ההדרכות שלך מצויינות.
    אשמח במידה ואזכה, לקבל את פנקס מס 6, אופטימיות זה מה שאנחנו צריכים.
    אילנה גנץ

    השבמחק
  65. כל הפנקסים מיוחדים, מי שתזכה באחד מהם שתרשום בו רק דברים טובים.
    אין כמוך
    שבת שלום

    השבמחק
  66. אנונימי17.11.23

    (מירית דנציגר)
    כל הפנקסים יפים והטכניקה מעניינת!! בוחרת ברביעי, בגלל שיש בצבע העלים גוון צבאי ירוק. במידה ואזכה, אעביר לאשתו של קולגה שנמצאת מהיום הראשון בצבא, בתפקיד חשוב!! בברכת שבת שקטה ותודה רבה!! 🤗👌💖

    השבמחק
  67. רמונד גריב17.11.23

    אהבתי את כולם אבל הכי את 4 ו6 הם משדרים שמחה ואופטימיות שחסרה לנו כרגע🙏

    השבמחק
  68. ליאת מלמד17.11.23

    פנקס עלי השלכת בעיניי הכי יפה (למרות שכולם וואו). ואני אשמח לפנקס 4. מאוד מתאים לאהבה שלי לצמחים :)

    השבמחק
  69. אנונימי17.11.23

    היי יעל, כל הפנקסים מהממים, התלבטתי מי יותר פנקס 1 הצבעים החמים לבין פנקס 5 שהינו מאוד עדין והלכתי עליו.
    מבין 4 ל-6 , אהבתי יותר את 6.

    השבמחק
    תשובות
    1. אנונימי17.11.23

      שרון קויש כתבתי את התגובה האחרונה לא יודעת איך לכתוב לא אנונימי

      מחק
  70. פינקסים מעלפים!!!
    אשמח לזכות בפינקס עם העלים הסגולים. מספר 3
    תודה

    השבמחק
  71. אביטל בן גד17.11.23

    הפנקסים משגעים!! אחד יותר יפה מהשני..
    אהבתי את כל העלים ואת 4 במיוחד, אבל הלב שלי עם 6 :)
    תודה יעל.

    השבמחק
  72. אנונימי17.11.23

    כולם כל כך יפים ומיוחדים אבל אני בחורה של ירוק הרבה יותר מורוד, אז פנקס 4 הוא לגמרי הפייבוריט שלי

    השבמחק
  73. אהבתי מאוד את הראשון! וממש אהבתי גם את מספר 6, אשמח לזכות בזה!
    ובאופן כללי- כל הפנקסים מהממים!

    השבמחק
    תשובות
    1. אנונימי17.11.23

      כולם מהמממים כרגיל..מס. 6 עם הלבבות נכנס לליבי.😍

      מחק
  74. אנונימי17.11.23

    כרגיל - העבודות שלך מהממות. כמה השראה את נותנת לכולנו. הפנקסים עם העלים הם האהובים עלי ביותר. בתור מי שגרה בחו״ל הרבה שנים והיית עדה לשלכת, אני יכולה לומר שאת ממש ממש ״תפסת״ את האוירה של התקופה היה הזו של הטבע.

    השבמחק
  75. אנונימי18.11.23

    שבוע טוב פנקס 4 מיוחד ומרהיב

    השבמחק
  76. נראה לי שזו תגובה שנייה שלי, אבל היי את ביקשת 🤣
    אני חושבת שפנקס מספר 6 יותר יפה. אשמח לזכות במשהו שאת הכנת 🥰

    השבמחק
  77. אההה היה צריך להגיב כאן? חחח
    הפנקסים מעלפים אחד אחד, הזמנתי גם חותכנים כאלו את חייבת להראות לי איך עובדים איתם.
    קשה לבחור שהכל כל כך יפה!!!!

    השבמחק
  78. אנונימי19.11.23

    ערב טוב, שני הפנקסים שאני מאד אוהבת הם הראשון והרביעי. הצבעים בהם מאד נעימים לי, והפנקס שאני הכי אוהבת הוא הפנקס הראשון. אילה וילד

    השבמחק
  79. איריס נבון20.11.23

    השאלה שלך מזכירה לי שאלה לאמא מיהו הילד.ה הכי אהוב.ה עליה בבית. כולם מקסימים ומרששימים ואם בכל זאת אני צריכה לבחור...אז הפנקס עם העלים הירוקים וזאת משום שהצבע הירוק הוא אחד הצבעים האהובים עלי...

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

אשמח לשמוע את דעתכם