תבנית אחת - 5 כרטיסים - ואח חורג

תבנית חיתוך גאונית של 12 ריבועים. (קישור לתבנית).

לקחתי אותה לכמה כיוונים, ואני ממש מרוצה מהתוצאה.


התחלתי בכך שחתכתי את הריבועים ממדוגמים שונים. כמה שיותר דוגמאות יותר טוב (:


כרטיס 1:

טכניקת Inlay.

סידרתי את הריבועים המדוגמים בצורה אלכסונית, ככה שכל אלכסון ממדוגם אחר.




כרטיס 2:

טכניקת Inlay.

סידרתי את הריבועים המדוגמים אקראית.




כרטיס 3:

טכניקת Inlay.

הקרדיט על הכרטיס הזה מגיע לרעות ארד.

הריבועים המדוגמים מפוזרים אקראית, אבל שילבנו בתוכם ריסועים מדפי בסיס חלקים, ועליהם מודבקים עם דו"צ עם נפח בתים שרעות גזרה ידנית מדף מדוגם.




ותמונה משותפת:



כרטיס 4:

הפעם לא השתמשתי במסגרת החיצונית שהתבנית יוצרת, אלא רק בחיתוכי הריבועים.

רציתי לייצר כרטיס טלאים.

את הריבועים המדוגמים הצמדתי אחד אל השני, ללא רווח.

סידרתי אותם כשהם עומדים באלכסון, וכל שורה ממדוגם אחר.




כרטיס 5:

עוד כרטיס טלאים, בדומה לכרטיס 4.

הפעם הריבועים המדוגמים מודבקים ישר, ולא באלכסון, והמדוגמים מפוזרים אקראית.




תמונה משותפת:



כרטיס 6:

אח חורג עם אותו סטאק אבל תבנית אחרת.

הקסם של הכרטיס הזה הוא שלא שילבתי משושים בכל מקום שאפשר, אלא שהשארתי הרבה אזורים ריקים.




תובנות:

1. סטאק משגע. צבעוניות נהדרת שממש אהבתי. SAY CHEESE של טניה סול.

2. כשההתבנית גנרית וטובה, אפשר לעשות ממנה מטעמים. אני מרגישה שלמרות שהכרטיסים דומים (בעיקר כי הם כולם מאותו סטאק) עדיין יש בכל אחד מהם משהו שונה לגמרי.

3. החלק הקשה בכרטיסים כאלה צבעוניים זה לשלב ברכה. השתמשתי בכל הכרטיסים בתבנית ברכה שמגיעה עם בלון תואם (קישור לתבנית). היא בגודל ועם כיתוב ממש מוצלח, ואני מרגישה שזה פתר לי את הבעיה בצורה מושלמת. בכל הכרטיסים הברכה מודבקת בעזרת דו"צ עם נפח להבליט אותה ולהפריד אותה מהכרטיס.

4. מאוד קשה לי להחליט אם אני מעדיפה את הכרטיסים עם ההפרדה בין הריבועים, או את כרטיסי הטלאים. מה אתן חושבות?

תגובות