פנקסי קשתות

איך שראיתי את התבנית הזאת של רונית ישר התאהבתי.

מיד ידעתי מה אני הולכת להכין איתה (:

אז יש לי 2 פנקסי קשתות מעלפים חדשים (:


פנקס ראשון:



פנקס שני:



ותמונה משותפת:


ומהשאריות גם היו לי מספיק קשתות להכין כרטיס. אמנם הצבעים בקשתות לא מדורגים, אבל אני חיה עם זה:


תובנות:

1. אני לגמרי מאוהבת בתבנית חיתוך הזאת. היא באה כחלק מסט של תבניות חיתוך. הסט כולו עולה 47אז  שח ולא יהיה שימושי לי, אז בנתיים לא הזמנתי אותו. עכשיו כמובן שהסט כבר לא במלאי. ואני לא מפסיקה לחשוב עליו ולהתלבט (: לגמרי חייבת את הקשתות האלה (: שוקלת לקנות את הסט קשתות הזה במקום. לפחות המחיר יותר שפוי.

2. התחלתי מהפנקס החום כי רציתי להכין אותו מתנה לרגינה גילביץ ואלה בול הצבעים שלה. אחרי זה המשכתי לפנקס השני עם סקלת הכחולים, כי הם לגמרי הצבעים שלי (: אני מאוד אוהבת את שני הפנקסים.

3. ספירלה 1" מתאימה לחבילה של 100 דפים פנימיים. בפנקס החום שמתי ספירלה בגודל ¾" והיא קטנה מדי. בפנקס הכחול שמתי ספירלה בגודל ¼1" והיא גדולה מדי.

4. תבנית חיתוך מהממת של חמסה. ממש אהבתי את הטאץ שהיא הוסיפה. את הכיתוב חמסה חמסה חמסה הדפסתי לבד (:


תגובות

  1. אנונימי30.5.24

    פנקסים מושלמים!!
    אני מאהבת בפנכס שלי🤩
    ושומרת אותו בכספת 🙃
    תודה על מתנה מושלמת!!

    השבמחק
  2. אוהבת כל כך את הפנקסים האלה. דוגמא מקסימה. שילובי צבעים מדהימים ועבודה מדוייקת. עם איזה דבק את משתמשת לפסים דקים כאלה?

    השבמחק
  3. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  4. הקודם עף לי בטעות כשרציתי לתקן. התכוונתי לכתוב שתדעי שעד שלא כתבת על החותכן הייתי בטוחה שזה דף מודפס. נהדר

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

אשמח לשמוע את דעתכם