יהודית חוגגת 70

מור וגלי הזמינו אלבום ברכות ותמונות ליום ההולדת 70 של אמא שלהם.

יצא אישי ומרגש, ואני ממש אוהבת.


כריכה:




כפולה ראשונה:


צד ימין:



צד שמאל:

כיס גדול ועליו מפל:





בתוך הכיס משולבות כרטיסיות:





כפולה שנייה:



צד ימין:



צד שמאל:

גם כאן כיס גדול, ועליו מפל, אבל הפעם הכל אנכי לתמונות עומדות:



הכיס והמפל בלי הכרטיסיות:


הכרטיסיות שבתוך הכיס:



כרטיסיה מיוחדת לברכות ותמונות של הכנדים:




כפולה שלישית:



צד ימין:

כיס עם כרטיסיות:




הכיס בלי הכרטיסיות:


וצד שמאל:


הכריכה האחורית:



האלבום פתוח כדי שתוכלו לראות את ההמשכיות של הדיגום על הכריכה:



אם יורשה לי לומר, זאת מתנה אישית ומרגשת. כל כך שונה ממתנות קנויות אחרות כמו עוד ספר או בגד. 

מור הייתה מהממת ושלחה לי תמונות של אמא שלה כשהיא קיבלה את המתנה, ומאוד ריגשה אותי (: 

התמונות היו כל כך יפות שדבר ראשון חשבתי לעצמי איזה באסה שאני לא יכולה לשלב אותן באלבום (:

כל כך התרגשתי שאני משתפ אותכן בהן.












קרדיט לצלמת: שקד זוסמן סופר


תובנות:

1. סטאק פריחת האביב - של אושרת קורן. סטאק מהמם. אני עפה על איך שהכריכה יצאה. וגם הדפים בפנים יצאו ממש לטעמי.יש בו דפים עם קונטרסט חזק שמאפשר לי לשלב מדוגמים כמו שאני אוהבת.

2. אני חושבת שזאת כבר פעם רביעית שאני מכינה מבנה כזה של אלבום, ואני מאוד מרוצה ממנו. אני מכינה הדרכה. היא כמעט מוכנה (:

3. האלבום מכיל כ- 70 תמונות וברכות בגודל הדפסה 5" על ½3" (שזה כ- 9 על 13 ס"מ), והוא בגודל של כ- 10" על ½10". ניתן לשלב בו עוד תמונות כי הצדדים הפנימיים של הכריכה לא מנוצלים כרגע.

4. אני יודעת שכתבתי בתובנה 1 שאני אוהבת את הכריכה, אבל אפשר להתעכב עליה רגע? התמונה האחרונה מראה כמה שהדיגום זורם לאורך שתי הכריכות. הנייר הרגוע מקדימה עם הפרח הגדול, הנקודות שזורמות מכריכה לשידרה, ואז ממשיכו לכריכה הבאה, והדף פרחים על הכריכה האחורית, שבפני עצמו אני לא עפה עליו, אבל בשילוב על המכלול, עם הםרח הגדול בחזית והתאמת הצבעים, עובד לי בול (:

5. מור מאוד ריגשה אותי כששלחה לי את התמונות של יהודית מקבלת את האלבום. לא יכולה לתאר לכן את מה שהרגשתי. אין על הלקוחות שלי (: אוהבת אותכן.

תגובות

  1. אנונימי25.5.24

    יעל נאלבום יצא מהמם והסטאק מתאים בול אהבתי💙 סימוש

    השבמחק
  2. האלבום מקסים ופרקטי מבחינת התכולה. מחכה להדרכה

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

אשמח לשמוע את דעתכם