12 כרטיסי ברכה

12 כרטיסי ברכה. חלקם כבר פרסמתי בפייס במסגרת אתגרים שונים.

ריכזתי אותם לפוסט אחד ומפרסמת בעיקר כי מנסה לצאת מכל השחור הזה שמסביב, ולהכניס קצת צבע. להמשיך לנשום. לצוף.


כרטיס 1:

טכניקה - סטנסיל עם דיו דיסטרס אוקסייד וחותמת עם ברכה.

את הכרטיס הזה פרסמתי לאתגר סתיו של מיכל דנון.

סתיו בשבילי זה צהובים / כתומים (:

אני מאוד אוהבת את פריסת הכוכבים (סטנסיל) בו, וסופר מרוצה מהבלנדינג שיצא לי (:



כרטיס 2:

טכניקה - חותכן, דפי בסיס בצבעים שונים וחותמת בשביל הברכה.

את הכרטיס הזה פרסמתי לאתגר עלים.

תבנית חיתוך מגניבה לגמרי של עלה.

חתכתי 4 עלים, בגוונים שונים שעובדים טוב אחד עם השני (דפים מאוד עבים ואיכותיים

של Spellbinders מסדרת Essentials Cardstock), נקודות אפוקסי בצבעים תואמים, וחותמת.





כרטיס 3:

טכניקה - Inlay עם דפי בסיס בגוונים שונים. חותמת עם ברכה ונקודות אפוקסי.

עוד כרטיס עלים.

יצא מאוד עדין, רק הייתי רוצה להזיז הכל איזה ס״מ ימינה ולמרכז יותר טוב (:




כרטיס 4:

טכניקה - Inlay. כל הכרטיס שטוח. שכבה אחת. כולל הברכה (חותמת). אין חלקים בולטים מעל הדף הלבן (רק הנקודות אפוקסי).

אותו עלה מהכרטיס הקודם. תראו איך הוא נראה אחרת כשהקונטור כהה.




כרטיס 5:

טכניקה - Inlay. כל הכרטיס שטוח. שכבה אחת. אין חלקים בולטים מעל הדף הלבן, כולל הברכה.

כרטיס שהכנתי לאתגר קשת (:

תאכלס הוא בטח היה יוצא מהמם גם אם הייתי פשוט מדביקה את הקשת והברכה מעל הכרטיס (:




כרטיס 6:

טניקה - חיבור רצועות. מהדף שיצרתי חתכתי פרחים וסידרתי בקומפוזיציה שאהבתי.

הברכה היא חותמת שמודבקת בעזרת דו"צ עם נפח.

כרטיס שפרסמתי לאתגר שמח.



כרטיס 6:

טכניקה - חותכן, דפי בסיס בצבעים שונים וחותמת בשביל הברכה.

אותו חותכן מהכרטיס הקודם.

הפעם יש לפרחים מאטינג א-סימטרי.

גם פה החותמת של הברכה מודבקת בעזרת דו"צ עם נפח.

המסגרת השחורה מצויירת בטוש דק ותוחמת את הכל. אני אוהבת את האפקט שלה.



כרטיס 7:

טכניקה - החתמות וחותכנים תואמים.

סט חותמות מאוד ותיק, עם דיו של Gina K.

גם פה אני מאוד אוהבת את התחימה של המסגרת השחורה.



כרטיס 8:

טכניקה - החתמה של חותמת מסתובבת ותבנית חיתוך עם בלון תואם לברכה.


סובבתי את החותמת 3 פעמים, ולא 4, וככה נוצרו לי אזורים ריקים שנתנו "אוויר" לכרטיס, ואפשרו שילוב של נקודות אפוקסי, שהוסיף טאץ מהמם בעיני.



כרטיס 9:

טכניקה - סטנסיל עם דיו דיסטרס אוקסייד וחותמת עם ברכה.

את הרקע צבעתי עם דיו דיסטרס, כדי שיתאים בול לגוון של הסטנסלים.



כרטיס 10:

טכניקה - תבנית חיתוך של העלים ודפי רקע בגוונים שונים.

זאת אותה תבנית מכרטיס 2, אבל הקומפוזיציה אחרת.

הברכה היא חותכן עם בלון תואם.

לא לשכוח נקודות אפוקסי.


כרטיס 11:

טכניקה - תבנית חיתוך של העלים ודפי רקע בגוונים שונים.

הברכה היא חותכן עם בלון תואם.

לא לשכוח נקודות אפוקסי.

לא סכורה על העלה שנמצא ממש מתחת לברכה. בדיעבד הוא כנראה מיותר.



כרטיס 12:

טכניקה - חותמת עלים של Altenewדיו של Gina K, וחותמת מהממת של ברכה.

נקודות אפוקסי ומסגרת עם טוש שחור תוחמים הכל ומשלימים את הטאץ.




תובנות:

1. מגוון רחב של טכניקות. סטנסלים, החתמות, חותכנים. נהנתי מכולם.

2. ההחתמות עדיים לא יוצאות לי מושלמות. יש לי הרבה מה ללמוד, אבל בשילוב עם קומפוזיציה טובה וצבעים יפה אני חיה עם זה (:

3. לא תמיד באמת צריך לעשות Inlay. יש מקומות שבהם כנראה היה לגמרי מספיק פשוט להדביק את האלמטים מעל כרטיס הברכה (: אבל אני באמת נהנת מזה (:

4. המסגרת השחורה שציירתי עם הטוש - כמעט תמיד מוסיפה. תאכלס היה אפשר להוסיף אותה ברוב הכרטיסים. קשה להחליט מתי כן ומתי לא. ואני אוהבת שהאלמנטים יוצאים ממנה החוצה (:

תגובות

  1. אנונימי25.1.24

    יעל הכרטיסים כל כך יפים עדינים והצבעים מטשלמים 👏👏

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

אשמח לשמוע את דעתכם