מסגרת צפה

לפני כשנה וחצי נפגשתי עם טל אלטשולר והכנו ביחד מסגרת מדורגת עם כיס, מדוגמת בשאריות.

אתן יכולות לראות את המסגרת כאן.

לפני כשנה פרסמתי הדרכה למסגרת הצפה.

מאז ישב לי בראש שאני רוצה להפגש עם טל ולהכין מסגרת צפה מדוגמת עם שאריות. 

מתישהו, נראה לי שלפני איזה חצי שנה, הצלחנו לעשות את זה (:

זה החלק הקדמי והדפנות - עם המשכיות מהממת של השאריות:





לפני שבוע אחותי התשרה ושאלה אם יש לי איזה שהיא מסגרת מוכנה.

היא רצתה משהו כמתנה לחברה טובה שאוהבת עבודות יד.

סוף סוף הייתה לי הזדמנות לסיים את המסגרת המהממת הזאת.

על הצד האחורי בחרתי לשים מדוגם מנוגד.

גם כי הוא יותר  "בוגר", וגם כי בגלל שעבדתי עם שאריות על שאר המסגרת, לא היה לי שום דבר אחרי שהיה יכול להתאים:




לסיום הוספתי טאץ קטן עם משפט:


אני אנסה להראות לכם קצת את ההמשכיות המהממת שהצלחנו להשיג (:





תובנות:

1. תמיד טוב שיש בבית כמה עבודות מוכנות (:

2. המסגרת הצפה - מהממת. והטאץ עם דיגום השאריות של טל והרעיון שלי והמשיך עם דיגום השאריות מסביב, גם לדפנות, יצא אפקט משגע.

3. את המשפט הוספתי בעיקר כדי לטשטש פינה שיצאה קצת פחות מוצלחת. משהו בהדבקת השאריות שם אחת אל השנייה לא יצא יפה.

4. את התמונות עם המאטינג בחרתי הפעם לא להדביק אל השקף, אלא חיברתי את התמונה הקדמית אל התמונה האחורית בעזרת מגנטים. זה יאפשר להחליף בקלות את התמונות, וגם להזיז אותן ולמקום איפה שרוצים. את הרעיון קיבלתי מאחת היוצרות שרכשה ממני את ההדרכה, ומזמן רציתי לנסות אותו. הוא עובד פצצה!

5. שאריות של אחד הסטאקים היותר יפים שיצאו - Carta Bella Paper - Flora No. 3 Collection


תגובות

  1. אנונימי6.1.24

    אהבתי מאד את
    המסגרת והצד הקידמי שלה משגע כל כך אוהבת את ההמשכיות שלו והצבעוניות שלו.
    סימוש

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

אשמח לשמוע את דעתכם