מלא פנקסים והגרלה

יצא שהכנתי עוד מללללאאאא פנקסים.

וזאת כבר נהייתה מסורת שכשיש כל כך הרבה עושים הגרלה (:

אז רוצות להשתתף בהגרלה ואולי לזכות בפנקס מהפנקים שלמטה? 

תשאירו פה בבלוג תגובה. 

שימו לב להשאיר שם פרטי ושם משפחה, ארחת אין לי אפשרות לדעת מי זכתה (וכן, זה כבר קרה בכמה הגרלות קודמות וזה מבאס).


אז, כל הפנקסים בגודל A5, והספירלות נעות בין ¾" ל- ¼1".

קיימתי זום עם הדרכה לפנקס כזה. ואתן מוזמנות לצפות כאן.


פנקס 1:

בחותכן הזה כבר השתמשתי בפנקס הזה, אבל הגיע הזמן להשתמש בו שוב.

טכניקת Inaly (הדרכה כאן וכאן).

הפעם במקום דפים חלקים בחרתי בדפים עם גוון משתנה (Altenew - Blends - 6x6 Paper Pack), והאפקט מהמם.

בצורה חריגה את הציפבורד עצמו עטיפתי באפלין ירוק, שחשבתי שמקפיץ מאוד את הפרחים.




פנקס 2:

שוב טכניקת Inlay, הפעם עם חותכן עצים.

קצת קשה לראות בתמתונה על הקונטור של העצים, אבל הוא שם (:

הפעם הכריכה האחורית יותר ארוכה (7"), מה שאפשר לי להוסיף מחזיק לעט.

לא הייתי מרוצה מהסוג הקודם שהשתמשתי בו, וניסיתי הפעם סוג חדש ואני מאוד מרוצה.

גם פה השתמשתי בדפים עם הגוון המשתנה: (Altenew - Blends - 6x6 Paper Pack)



פנקס 3:

ואלה הנגטיבים שנשארו לי מפנקס מספר 2.

מאוד אוהבת את הקומפוזיציה, וזה שחלק גדול מהכריכה ריקה.

ניסיתי לשלב שם מילה אבל זה לא ישב יפה משום מה. אולי כשיהיה לי שם (:

גם פה השתמשתי בדפים עם הגוון המשתנה: (Altenew - Blends - 6x6 Paper Pack)



פנקס 4:

Inlay של חותכן עלים. בהשוואה לשני הקודמים הוא היה ממש קליל, כי העלה מורכב מחתיכה אחת בלבד של מדוגם (:

בטח נמאס לכם לשמוע, אבל גם פה השתמשתי בדפים עם הגוון המשתנה: (Altenew - Blends - 6x6 Paper Pack)




פנקס 5:

פה השתמשתי בטכניקה של חיבור רצועות (הדרכה כאן).

מהדף שקיבלתי חתכתי פרחים, ופיזרתי בקומפוזיציה שאהבתי (:

הוספתי מסגרת לבנה בעט גל, ואני אוהבת את התחימה שהיא מוסיפה.





פנקס 6:

גם כאן כל הרקע בנוי בטכניקה של חיבור רצועות (הדרכה כאן).

יש פה שילוב של 2 תבניות חיתוך (שהשאלתי מגילי גרינשפן). אחת של הדמויות עם הכובעים, והשניה של הכיתוב המרכזי.

מאוד אוהבת את איך שהפנקס עצמו יצא.





פנקס 7:

פה עשיתי שימוש במדוגמים שאני אוהבת, ובתבנית חיתוך של טניה סול.

התבנית מאפשרת מיקום מושלם להוספת שם.

לפס הורוד במרכז חסרה שש עשרית אינטש מכל צד, וזה מוציא אותי מדעתי (:



פנקס 8:

הכנתי אותו בהדרכת זום שהעברתי (:


השתמשתי בשאריות מדוגמים שנשארו לי מהפוטובלוק תלת מימד.

זה סטאק מהמם שנקרא Jen Hadfield - Live and Let Grow Collection ויש לי ממנו רק כמה דפים בודדים שאני מנצלת עד תום.

ממש מתבקש להוסיף שם על החלק התחתון, אבל אני עוד לא יודעת למה / למי הוא מיועד.



תובנות:

1. אני אוהבת פנקסים. זאת גם מתנה קלילה וכייפית, לא מחייבת, שאפשר לתת לתשומת לב. זה נוח לאפסון בבית, וממש כייף להכין.

2. אני אוהבת את השוני בין 8 הפנקסים. הם בטכניקות שונות ומגוונות, ונהנתי מאוד להכין אותם.

3. הפנקס שהכי אהבתי הוא הראשון. מאוד אוהבת את ה- Inlay והצבעוניות שלו. אחריו אני אוהבת את הפנקס השלישי. משהו בניקיון שלו מוצא חן בעיני. אחריו את השישי. החיבור של הרצועות יצא ממש יפה בעיני (: ואחרון חביב את השמיני (: הדפים המדוגמים שלו פשוט מהממים בעיני (:

4. אני אוהבת את הפנקסים שלי עבים. לפנקס רגיל מספיקה ספירלה בגודל ¾". אני אוהבת להכין את הפנקסים עם ספירלה של ¼1" או לפחות 1".

5. זה פרוייט מעולה לעבודה עם שאריות של סטאקים. לפנקס מספיקים 2 דפים. אין שום סיבה לפתוח בשביל זה סטאק חדש. ברוב הסטאקים תוכלו למצוא 2 דפים שנשארו לכם וייצרו פנקס יפה. ואם אתן מרכיבות את המדוגם כמוני _פנקסים 7+8), אז אפילו שאריו קטנות מספיקות.

6. לא הייתי מרוצה מהמחזיקים לעטים מפלסטיק שהשתמשתי בהם בפנקסים כאן. הם לא נדבקים חזק ומשתחררים ממש מהר מהפנקס. אז הזמנתי מחזיקים מסוג אחר. הם הגיעו ממש מהר ואני סופר מרוצה.

7. כבר הזמנתי עוד סטאק של דפים בגוונים משתנים (Altenew - Blends - 6x6 Paper Pack). אני מוצאת שהאפקט של שימוש בהם יוצא פי אלף יותר מיוחד ומעניין מאשר שימוש בדף בסיס חלק.

8. נראה שבזמן האחרון אני מכינה מלא פנקסים. אתן מוזמנות לראות את השלל הקודם בפוסט כאן.

תגובות

  1. בלהה שמיר מאוד אהבתי את כל הפנקסים . פנקס מס 1 מושלם צבעוניות ועיצוב נפלאים כמו כן פנקס מס 5 שמח ומיוחד כל כך קשה ההעדפה

    השבמחק
  2. אנונימי27.1.24

    טל אלטשולר
    הפנקס ה3 , 5 וה7 אהובים עלי ממש!!! יאללה נראה אם אצא בהגרלה!

    השבמחק
  3. ליאת מלמד27.1.24

    יעל, הפנקסים פשוט מושלמים! כל אחד יותר יפה מהשני! וגם אני אהבתי במיוחד את פנקס הורדים. יש בו ממש עומק

    השבמחק
  4. אני חושבת שאני אמרתי שאשמח לעוד הגרלה כי אשמח לזכות וזה עדיין לא השתנה
    כל פנקס יותר יפה ומיוחד כך שאין שום דרך לבחור
    אבל כל אחד ישמח את ליבי
    נועה שחם דקל

    השבמחק
  5. אנונימי27.1.24

    מירה קרן
    הפנקסים מושלמים אחד אחד! בכל אחד מהם ייחוד וגיוון משלו.

    השבמחק
  6. כל הפנקסים מקסימים, ולכל אחד ייחודיות משלו. צבעוניות מטורפת!!!!
    הכי אהבתי את 6 (אולי כי אני רכזת השכלה גבוהה בתפקידי חחחח) ופנקס 7.

    השבמחק
  7. פנקסים יפיפים! ❤️
    עוצוב משגע ומרשים!
    הפנקס עם פרחים ירוקים זה לליטוף בלבד! 🤩

    רגינה

    השבמחק
  8. אנונימי27.1.24

    אני מתה על השימוש שלך בשאריות ליצירת מדוגמים חדשים.
    הכי אהבתי את פנקס 3, הנגטיב ספייס שנותר בכריכה מקפיץ אותו לגבהים חדשים.
    איילת רון

    השבמחק
  9. אנונימי27.1.24

    איזה כיף של פנקסים! כולם יפים!
    קשה להחליט מה כיף יותר, להכין אותם או חפתוח ולהתחיל לכתוב ☺️

    לימור ארואסטי פרדיס

    השבמחק
  10. שרית הרשקוביץ27.1.24

    כולם משגעים,אך האהובים עלי במיוחד הם מס' 5 ו- 6

    השבמחק
  11. כולם יפים!
    הכי אהבתי את 7/8 💛
    צליל לבטון

    השבמחק
  12. וואו..מלא זמן מתלבטת אם לקנות את ה cinch...זה ממש עושה חשק למרות שסביבי רוב האנשים משתמשים במחשב לכתיבה. אז רוצה לעצמי! ג'ודי אליספור

    השבמחק
  13. עדי שפורן27.1.24

    פנקסים מדהימים, אני הכי אהבתי את הפנקס השישי ששילב את האלמנטים השונים באופן מאוד זורם

    השבמחק
  14. יעל גולני הראל27.1.24

    פנקס 2 אהבתי מאוד את הצבעוניות ופנקס 5 גם צבעים שאני ממש אוהבת. מתאים לי לעידוד מצב הרוח

    השבמחק
  15. איריס רשתי27.1.24

    מושלמים כולם!
    אוהבת את הצבעים הרגועים של פנקס 7.

    השבמחק
  16. מיכל שחרור27.1.24

    פנקסים מושלמים אחד אחד 👏👏👏
    כיף לראות את הגיוון ואת הצבעוניות.
    ללא ספק משדרים שמחה בימים קודרים אלו.
    מיכל שחרור.

    השבמחק
  17. אנונימי27.1.24

    הפנקסים מהממים יעלי! בדרך כלל אני לא אוהבת סגול אבל משהו בעדינות של הפנקס השלישי לגמרי עשה לי את זה! (מיכל בן חור. לא יודעת למה אבל הוא נותן לי להגיב רק כאנונימי ולא מהחשבון שלי)

    השבמחק
  18. עידית שוורץ27.1.24

    מהמם באמת! על מה שצבעוני אני אוהבת ויש לך כאן כזה מגוון יפה. האפלין הירוק ממש משדרג🩷

    השבמחק
  19. מירית דנציגר27.1.24

    יעל סיבכת!! כולם יפים!! אבחר ביותר שימושיים עם המעמד לעט פנקסים 3 ו-4. ומאוד אהבתי את הפנקס הראשון.

    השבמחק
  20. אנונימי27.1.24

    כולם מושלמים. 7 ו8 הם הפייבוריטים שלי.
    עפר פרסין

    השבמחק
  21. אורית ישראלי - פנקסים מהממים, כל אחד יופיו הוא. הפנקס הראשון - מהמם

    השבמחק
  22. אני מאוהבת...ועכשיו תואר נוסף למלכת ההדרכות...
    מלכת הפנקסים

    השבמחק
  23. גם לי יש כבר ערימת פנקסים, אז אין צורך להכניס אותי להגרלה.
    אני כאן רק כדי להגיד לך (שוב) כמה הם מהממים ומיוחדים!
    ואיך תמיד יוצא לך יותר יפה משלי ;-)

    השבמחק
  24. דליה הראל - כולם יפים, 7 ו-8 הם הכי הכי.

    השבמחק
  25. מירי ישי27.1.24

    הם מהממים. אני ממש אוהבת את זה מ"השאריות" של העצים. בעיני לא חסר לו כלום וגם כשתהיה לו כתובת לא בטוחה שצריך להוסיף שם. ואוהבת את זה עם התגית של טניה. את פשוט אלופה

    השבמחק
  26. אנונימי27.1.24

    הכל מהמם. אהבתי במיוחד את פנקסים 2,7.

    השבמחק
  27. אנונימי27.1.24

    הפנקסים מהממים, כולם!
    יעל, העבודות שלך משגעות!
    מיכל שפלר

    השבמחק
  28. יופי של פינקסים כולם מעוצבים להפליא בטוב טעם

    השבמחק
  29. הדס מאיר27.1.24

    הדס מאיר 😊
    הכי אהבתי את 3 ו5. הם משרים מן רוגע כזה ונראה לי שיהיה ממש כיף להשתמש בהם
    אבל תכלס כולם מהממים.

    השבמחק
  30. כולם פשוט מהממים!!

    השבמחק
  31. אנונימי27.1.24

    מהממים! הכי אוהבת את החמישי!
    תודה שוב על הזום, עכשיו גם אנחנו יכולות להכין מלא פנקסים 😀
    לילך שוורץ

    השבמחק
  32. אנונימי27.1.24

    כל פנקס יפה ומיוחד בזכות עצמו. בכל פנקס שיטת עבודה מיוחדת, שאפשר ללמוד וליישם.
    דבורה כהן

    השבמחק
  33. אנונימי27.1.24

    נשארת אנונימית ❤️. אבל הפרחים הראשון, וה- you did it! מקסימים!!! כולם יפים, אבל שני אלו- ממש מיוחדים 😍

    השבמחק
  34. כל הפנקסים משגעים בטירוף! ממש! כל אחד עם יופיו שלו... ועדיין פנקס 5, אולי כי זה מספר המזל שלי.. כבש אותי בצבעים ובדוגמה. מהמם!
    מיכל צמח...
    תודה יקרה!!!

    השבמחק
  35. אנונימי28.1.24

    את כזאת פדנטית. איפה חסרה לך 1/16 בפנקס המהמם עם התבנית של טניה?
    לא חסר בו כלום.
    גם בשאר הפנקסים, שאני עדה לפדנטיות בה הם הוכנו.
    גם אני פה רק בכדי להביע את התפעלותי מכל הפנקסים, ולא בכדי להיכנס להגרלה.
    גילי (שימי לב לשם) פרי גרינשפון

    השבמחק
  36. יפעת שעשוע28.1.24

    וואו איזה פנקסים! ממש קשה לבחור אבל בכל זאת.. פנקס מספר 3 כי נגטיב, נקודת מבט שונה וקוים ברורים נראה לי שזה משהו שאני צריכה עכשיו בחיים

    השבמחק
  37. פנקסים מהממים אחד אחד! אהבתי מאד את 3,7 ו-8. מוריה שלו

    השבמחק
  38. אנונימי28.1.24

    פנקס 6 עושה טוב על הלב בעיקר השימוש בטכניקה גם פנקס 7 מהמם הבחירה קשה מאוד 😊 (מעיין אסייג)

    השבמחק
  39. אנונימי28.1.24

    מלמד עליזה הפנקסים מהממים כל אחד יפה יותר מהשני .......

    השבמחק
  40. אנונימי28.1.24

    אני מאד אוהבת את 3 ואת 6 ,3 שקט ורגוע , וה-6 עליז שמח וקופצני.ובגדול כולם מקסימים ויפים

    השבמחק
  41. רינת קולומינסקי28.1.24

    כולם מהממים! הכי אהבתי את ה4 הראשונים (אוהבת ממש את הטכניקה) כנראה שאם צריך לדרג אותם אז הכי אהבתי את 3, 1, 4 ו2.

    השבמחק
  42. אנונימי28.1.24

    אוהבת מאד את הפנקסים הצבעוניות נהדרת👏
    רק אומרת (יודעת שאין סיכוי לזכיה😂)
    אהבתי מאד את הפנקסים 2,3,7
    סימוש

    השבמחק
  43. אנונימי28.1.24

    וואו ממש קשה לבחור, ממש אהבתי את 3,4,5 ואת הרקע המהמם של 6. גרמת לי להוסיף לרשימת משאלות שלי את הציוד להכנת פנקסים ומחברות עם ספירלה😉
    ליאת מאיר נדזר

    השבמחק
  44. אנונימי28.1.24

    אילה וילד. הפנקסים נהדרים. אני הכי אוהבת את פנקס 7

    השבמחק
  45. כל הפנקסים מושלמים. נראה לי שאחרי הרבה התלבטות ביני לבין עצמי 😆
    פנקסים 7-8 הכי מוצאים חן בעניי.
    אלה טרבל

    השבמחק
  46. אנונימי28.1.24

    היי יעל בפעם שעברה זכיתי בפנקס בקשתי לתרום והתעקשת לשלוח לי (וטוב שכך) במציאות הם הרבה יותר יפים ,בזכותך רכשתי cinch ומחכה לדפים מעידית ואז אנסה גם ...אהבתי את מס' 7 דווקא בגלל שחסרה שמינית הוא נראה כתלת מימד

    הוא לא נותן לפרסם תגובה עם השם שלי לכן זה אנונימי
    רמונד גריב❤️

    השבמחק
  47. מירב יוסף28.1.24

    פנקס אחד מרהיב ביופיו. הניגודיות בין הצבעים מתאימה בדיוק לתקופתנו. כל הכבוד על העשייה המדהימה!

    השבמחק
  48. אנונימי28.1.24

    כולם מהממים כמוך 💝 אהבתי מאד את המסר של פנקס 6

    השבמחק
    תשובות
    1. אנונימי28.1.24

      כולם מהממים כמוך 💝 אהבתי מאד את המסר של פנקס
      סימי שיר סידי

      מחק
  49. אפרת אוזנה28.1.24

    איזה פנקסים מעלפים! כולם כל כך יפים שקשה להחליט ביניהם. אבל 6 ו- 8 הכי מיוחדים בעיני. 6 בגלל הכיתוב שמדבר אליי אישית (אם כי אני עוד לא שם) ו-8 כי הוא פשוט מהמם!

    השבמחק
  50. ענת חיה פז29.1.24

    כל הכבוד על הטכניקות השונות שבהן השתמשת. נהדר לניצול ניירות שונים. הכי אהבתי את האחרון בגלל שילוב הצבעים - כחולים וירוקים וגם את הפנקס החמישי. הכי פחות את הפנקס ה7. תודה על השיתוף.

    השבמחק
  51. הפנקסים יפהפיים.. גם אני הכי אוהבת את הראשון. איזה כיף שיצרת כל כך הרבה. הם באמת קסומים. תודה על כל הטיפים <3

    השבמחק
  52. אנונימי29.1.24

    יעלי, נהנית לקרוא את התובנות ולומדת ממך המון. הפנקסים משגעים כל אחד שונה ומיוחד אישית - אוהבת מאוד את מס 6. מרויטל

    השבמחק
  53. מנסה עכשיו להגריל פנקס לחברה טובה שהתלהבה.
    הפנקסים פשוט מדהימים, מוקפדים כמו תמיד עכשיו התאהבתי ב...
    פנקסים 2 ו-3 גם הצבע וגם החיתוך

    השבמחק
  54. אנונימי1.2.24

    הפנקסים שלך (כמו כל שאר תוצרייך) מהממים אחד-אחד. אני כטיפוס צבעוני במיוחד, אוהבת מאוד את 1, 2, 3 ו-5 💜

    השבמחק
  55. פנקסים מהממים אחד אחד אוהבת את כולם במיוחד את 3
    תודה רבה :)

    השבמחק
  56. אביטל בן גד1.2.24

    יעל המוכשרת, הכל מהמם כרגיל! אהבתי במיוחד את 5 ו-7.

    השבמחק
  57. אורית שפי1.2.24

    פנקס מס 7 הכי מהמם לטעמי 🤩😍

    השבמחק
  58. פנקס מס 7 מושלם בעיני, גם הדיגום וגם שילוב הצבעים. תודה!

    השבמחק
  59. אנונימי1.2.24

    כולם מהממים הכי התחברתי ל4 וגם ל7

    השבמחק
    תשובות
    1. קרן נבו1.2.24

      כולם מהממים הכי התחברתי ל4 ו7

      מחק
  60. נועה ליכטהויז1.2.24

    הפנקסים מהממים! מה אפשר לומר- יש לך מגע של זהב בקצות אצבעות... נהנית בכל פעם מחדש לראות את התוצרים שלך שהם מלאי השראה. באופן אישי- אהבתי את מספר 1,3 ו-4

    השבמחק
  61. אנונימי1.2.24

    פשוט מושלם! כמה דיוק וכמה טעם!
    הכי אהבתי את פנקס 7 … אבל זה לא מוריד מהיופי של האחרים.

    השבמחק
  62. עינת חיון
    כולם מהממים כרגיל❤️
    כל אחד סגנון ויישום שונה ומרהיב.
    הכי אוהבת את 7+8
    אין עלייך👏👏

    השבמחק
  63. אנונימי1.2.24

    היי אהובה כמו הכל אצלך הכל מדויק וקסום אוהבת במיוחד את פנקס 6 כי הכיתוב ממש מתאים עבורי בתקופה האחרונה 🤍
    רחלי בת מלך (רחלי זוהר)

    השבמחק
  64. אנונימי1.2.24

    הכל פשוט מקסים!
    אוהבת בעיקר ההוא עם הנגטיב של השני. ממש צבעים יפים! ❤️

    שמי: דניס שפירא

    השבמחק
  65. אנונימי1.2.24

    נטלי חיוט
    אני אהבתי את הפנקס השני והשמיני ... אבל כל מה שאת נוגעת ועושה יוצא מהממם , אז זה לא משנה :)

    השבמחק
  66. יעל. כמו תמיד הפינקסים שלך מהממים והיה די קשה להחליט אבל בחרתי בסוף את פנקס מס' 4 שאותו הכי הכי אהבתי. הוא כל כך מרגיע והרמוני ומאוזן. מטריף.
    תודה לילך זלבסקי

    השבמחק
  67. הפנקסים מושלמים, הכי אהבתי את 8, הגוונים האהובים עלי.

    סיגל עגיב

    השבמחק
  68. אנונימי1.2.24

    יעל , פנקסים מושלמים אחד אחד. נותנים השראה לשבת וליצור. אהבתי מאוד את פנקס 7.
    מורן לייבוביץ

    השבמחק
  69. אנונימי1.2.24

    1, 2, 3, 5 משגעים איזה צבעים. אהבתי את הרקע הצבעוני עם הדוגמאות השחורות. הפרחים, הצבעים, חודש שבט. תודה לך על ההשראה. ושאת חולקת בנדיבות מיצירותייך. שם מלא: שרי סתת

    השבמחק
  70. מרינה ויניצקי1.2.24

    האמת שכולם ממש יפים...
    אבל 1, 3 ו-4 הם המועדפים עליי.
    תודה יעל!!!

    השבמחק
  71. אדוה יוחאי1.2.24

    אהבתי מאוד את פנקס מספר 3🙏🏽

    השבמחק
  72. אנונימי1.2.24

    פנקסים יפייפים קשה ממש לבחור אחד
    פנקס 3 ופנקס 7 הם העדיפות שלי

    השבמחק
    תשובות
    1. אנונימי1.2.24

      שירה קטיר (זאדה)
      פנקסים יפייפים קשה ממש לבחור אחד
      פנקס 3 ופנקס 7 הם העדיפות שלי

      מחק

הוסף רשומת תגובה

אשמח לשמוע את דעתכם