אלבום - אבל שיהיה לבן

אורן הזמין לאחותו, נועה, אלבום משפחתי כמתנת חתונה.

הוא אסף תמונות שלה לאורך השנים, ילדות, משפחה, חברים, ויצר קשר עם אנשים שחשובים לה ואסף ברכות.

זאת ללא ספק מתנת חתונה אישית, מרגשת מאוד, ומרשימה.

הייתה לו רק בקשה אחת. הוא רצה אלבום כמה שיותר לבן / שמנת / קראפט. 

הוא היה מוכן שנכניס חום / אפור, אם ממש אין ברירה (:

ושלא יהיו פרחים (:

מודה שהיה לי מאתגר.


האלבום בגודל 10" על ½10" והוא מכיל כ- 25 ברכות, ו- 70 תמונות.


כריכה:


סקירה מהירה של הכפולות:

כפולה 1:


כפולה 2:


כפולה 3:


כפולה 4:


כפולה 5:



ועכשיו יותר מקרוב:


המקום היחידי שפשוט שמתי פרחים, בלי אישור. ואמרתי לו שאני יכולה להוריד אותם אם הוא ממש מתעקש (: הוא הסכים להשאיר (:


כפולה 1:



בחלק העליון יש מפל:



החלק התחתון נפתח כמו פלאפ גדול:


כפולה 2:


צד ימין:
כיס גדול עם תמונות וברכות:




צד שמאל:
חגורה גדולה שעליה מפל, ומתחתיה כרטיסיה גדולה עם תמונות:


המפל:



הכרטיסיה:



כפולה 3:


צד ימין:
שער על חצי עמוד:



מתחת לשער כיס עם תמונות וברכות:




צד שמאל:

כיס גדול, שמעליו 2 כיסים קטנים ובתוכם משולבים ברכות ותמונות:


ככה העמוד נראה בלי כל הכרטיסיות:




כפולה 4:


צד ימין:

עמוד שמוקדש לחתן והכלה (:



צד שמאל:

כיס אופקי עם שערים מדורגים, וכרטיסיות עם תמונות:



כפולה 5:

מקום שהושאר ל-2 תמונות יפות מהחתונה (:



תובנות:

1. אני, עם כל הצבעים והדוגמאות, מוצאת את עצמי מכינה אלבום הכי שקט ורגוע ever. זה היה מאוד מאתגר. ואני די בטוחה שאורן היה מעדיף את האלבום עוד יותר לבן / כותנה.

2. לא מצאתי סטאקים מתאימים, אז אלתרתי מכל מני דפים שונים, ושילבתי תחרה וקרפאט.

3. האלבום עצמו מרגש ומהמם, בלי קשר לרצון שלי למלא אותו בצבע (: יש לו קסם משלו.

4. אני מאוד אוהבת את הכריכה. שילוב של קראפט וכותנה יצר אפקט מהמם. רגוע אבל חם ואלגנטי.

5. אני מניחה שאורן היה מעדיף את האלבום על בסיס קראפט, אבל הוא יותר עבה (למרות שאומרים שהוא 250 ג') ואני מתקשה לעבוד איתו. בטח בעיטוף אלבוטם כזה, ובשדרה סמויה וכו.

6. אהבתי מאוד את הרעיון להשאיר מקום לתמונות חתונה (:

תגובות

  1. כל כך יפה וענוג . מזל טוב לזוג הצעיר

    השבמחק
  2. אנונימי4.2.24

    יעל לדעתי האלבום יצא מושלם גם בצבעים הרגועים (הדיגום מקסים) שלו והכי אהבתי את מבנה האלבום על כל הפתיחות המענינות כל הכבוד עמדת באתגר בכבוד רב.
    סימוש

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

אשמח לשמוע את דעתכם