קלסר

קלסר חדש (:

כריכה:


הקלסר פתוח:


וכריכה אחורית:

ומזוית קצת שונה:



צד ימין מורכב מכיס אופקי גדול, שבצד ימין שלו יש 2 כיסים קטנים:


צד שמאל מדוגם בהתאם לצד ימין:


כריכה אחורית כבר לגמרי מורכבת משאריות (:




מדבקות משפטים ולבבות תואמים, גם על הכריכה הקדמית:


וגם על הכריכה האחורית:


תובנות:

1. סטאק Simple Stories - Wildflower Collection. השתמשתי גם בגרסת 12" על 12" שלו, וגם בגרסת 6" על 8" שלו (במיוחד לכרטיסיות הגדולות בפני ובחוץ).

2. מדבקות משפטים נותנות טאץ שאני מאוד אוהבת ומשתמשת בו המון. הדבקתי 3 לבבות, במקום נקודות אפוקסי, בעיקר בגלל הטפט, אבל יצא מושלם.

3. כל הקלסר נראה כאילו הוא מורכב מחיבורים של חתיכות מדוגמים, וזה אכן ככה. בכוונה (: ואני ממש אוהבת את איך שהוא יצא (:

4. תראו איזה טאץ רומנטי ומעחף נותן הפאנץ Border. לגמרי צריכה להשתמש בו יותר (:

5הדרכה כאן.

6. הקלטת הזום כאן. מי ששורדת עד הסוף יכולה לראות גם את השלב של הדבקת הטפט.

תגובות

  1. תקשיבי זה שיש משהו עכשיו גם בצד השמאלי בכלל עושה את זה הרבה יותר יפה...
    מה שכן הייתי שמחה גם להדרכה של קלסר (כמו גב 8 הרחב)

    השבמחק
  2. יעל, הוא כל כך יפה שזה .... אין לי מילים

    השבמחק
  3. אנונימי28.2.24

    מושלם !!! איזה דיגום נהדר 😍 בתיוש

    השבמחק
  4. אנונימי29.2.24

    פשוט יפייפה. גם אני לא הייתי מוסרת, נותנת, מעניקה עד ש... יגיע המומנטום של מי שממש יהיה שווה את זה, ואולי סו תהייה את?!?!

    השבמחק
  5. אנונימי29.2.24

    וואוו יצא אש הסטאק הזה מעלף
    תודה על ההדרכה ❤️
    סימוש

    השבמחק
  6. אנונימי29.2.24

    אהבתי את החיבורים..טכניקה מדהימה. ואכן המשפטי העצמה מוסיפים המון. קלסר קסום. מרויטל קליף

    השבמחק
    תשובות
    1. איזה כייף לשמוע רויטל. שימחת אותי מאוד (:

      מחק

הוסף רשומת תגובה

אשמח לשמוע את דעתכם