ככה זה כשיש שניים

חיפשנו רעיון לאתגר חדש בקבוצת הפייסבוק של רעות.

עלו כמה רעיונות, ובסוף רעיון אחד של נורית כליל החורש שהרגשתי ששילב את כל הרעיונות שלנו ביחד (:


#אתגר_זוגות

זה התחיל מזה שנורית אמרה שיש השנה אדר א ואדר ב, המשיך קצת ליום האהבה, ולדברים שבאים ב-2.

יש לפרסם עבודה חדשה על בסיס נייר, שיש בה משהו זוגי (2 מאותו הדבר, או 2 דברים שבאים ביחד) ברור עד ליום שבת ה- 17.2 בשעה 22:00.


הכנתי 2 זוגות של כרטיסי ברכה להשראה.

שניהם קצת גנבו מהרעיון של רונית אורבאום לאתגר הפרטי שלה (נהפוך_הוא).

כל 4 הכרטיסים עושים שימוש בשתי טכניקות. טכניקת Inaly (הדרכה כאן וכאן), וטכניקה של חיבור רצועות (הדרכה כאן).

זוג ראשון:



ברקע השחור יש תבנית חיתוך והבלטה מהממת שמאוד קשה לראות בתמונה. קישור כאן.

תבנית חיתוך מהממת (קישור כאן) של הביטוי Just A Note תתאים לי מאוד גם לכריכות של הפנקסים.

הבלון של הכיתוב מודבק ב- Inlay, והוא מדף וולום מעל רקע לבן. נותן אפקט מאוד רך.



אחרי שחתכתי את הביטוי בשביל הכרטיס הראשון, נשאר לי דף רצועות מהמם, ועשיתי איתו כרטיס הופכי לראשון.



זוג שני:


ברקע השחור שוב יש תבנית חיתוך והבלטה המהממת מהצמד הקודם. קישור כאן.

החיתוך של הלב והברכה מסט חמוד של תבניות חיתוך (קישור כאן).



והנה הכרטיס ההופכי לו, כולו מהשאריות של הכרטיס הראשון.



הייתי חייבת גם תמונה משותפת של הכרטיסים השחורים.

אני מוצאת שיש בהם יופי ועוצמה, אבל מבינה שלרוב האנשים השימוש ברקע שחור בכרטיס ברכה קשה מדי.


ותמונה משותפת (:



תובנות:

1. כל 4 הכרטיסים עושים שימוש בשתי טכניקות. טכניקת Inaly (הדרכה כאן וכאן), וטכניקה של חיבור רצועות (הדרכה כאן). נראה שלא נמאס לי משתי הטכניקות האלה (:

2. אני מאוד אוהבת את יצירת הכרטיסים ההופכיים מהשאריות. תארכלס לא בטוח בכלל שאפשר לדעת מה הכרטיס הראשון ומה הכרטיס השני שנוצר מהשאריות שלו.

3. בשני הכרטיסים שנוצרו שניים (משאריות) הגודל / זווית של הדף מהרצועות רחוק מלהיות מושלם. לפעמים הוא קטן מדי, ולפעמים הרצועות לא מודבקות ישר. אני חיה עם זה מספיק בשביל ליצור ממנו כרטיס בכל זאת (:

4. נקודות אפוקסי הם החיים (:




תגובות

  1. אנונימי11.2.24

    איזה מהמם!!! אני ממש מקווה למצוא לי זמן ליצור השבוע! תודה על האתגרים.
    יפעת

    השבמחק
  2. אנונימי11.2.24

    אוהבת מאד את הכרטיסים שלך ויופי של אתגר❤️
    סימוש

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

אשמח לשמוע את דעתכם