קלסר A4 - ספר מתכונים

אני אוהבת להכין קלסרים (הדרכה כאן).

זה פרוייקט קצר, דורש בערך 4 דפים מדוגמים, לוקח כמה שעות ומסיימים.

והוא סופר שימושי (:


את הקלסר שהכנתי אתמול בזום (הקלטת הזום כאן) אני מתכננת להפוך לספר מתכונים.

אני אמנם לא ממש מאמינה בפונקציה הזאת, אבל גיליתי שיש כמה מתכונים שאני משתמשת בהם פחות, ואז נוטה לשכוח. אז אני בכל זאת רוצה להדפיס ולשמור אותם.

כריכה חיצונית:

בפנים:

חגורה ועליה שלושה כיסים.


כריכה אחורית:


הכריכה פרוסה כדי שתראו את ההמדכיות המהממת שלה (:


ובפנים:



תובנות:

1. הקלסר בגודל 10" על 12". למי שיש ציפבורדים יותר גדולים יכולה להגדיל את הגובה שלו ולעטוף עםאפלין.

2. הסטאק הפתיע אותי לטובה, ושמחתי שהצלחתי למצוא שתי כרטיסיות לשלב בכיסים בפנים (:

3. הדרכה כאן.

4. הקלטת הזום כאן. מי ששורדת עד הסוף יכולה לראות גם את השלב של הדבקת הטפט.

5. סטאק: Simple Stories - Whats Cookin Collection. כשאנימזמינה סטאק כמעט תמיד אני מצרפת גם 2-3 דפים בודדים ממנו. את היותר יפים שיהיו לי יותר שימושיים (:

6. מזכירה שאת מועדי מפגשי הזום אני מפרסמת בקבוצות הווצאפ שלי. יש לי 3 קבוצות (הודעות קונדסוניות, עדכונים קונדסוניים, מבזקים קונדסוניים). מספיק להיות רשומות באחת מהן. התוכן בהם זהה לגמרי. קישור לאחת מהן למי שעדיין לא רשומה כאן מבזקים קונדסוניים).

תגובות